• Ik moet voor morgen een kort script gschreven hebben. Ik had dus het idee om het zich tijdens WOII te laten afspelen, en dan vanuit de ogen van een klein meisje. Het kleine meisje haalt elke ochtend een zak zoute drop bij de snoepwinkel voor haar opa, die doodziek is maar helemaal gek op drop. Als ze op een middag thuiskomt met de drop naait haar moeder de Jodenster op haar jasje. De volgende dag komt ze de snoepwinkel niet meer binnen omdat ze Joods is. Kan iemand me helpen met het einde verzinnen? ^^


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Uhm eh. Ja. je kan eventueel erin gooien dat ze opgepakt worden bij een razzia, of dat de eigenaar van de snoepwinkel ze helpt aan een onderduikadresje.


    No growth of the heart is ever a waste

    Shogun schreef:
    Uhm eh. Ja. je kan eventueel erin gooien dat ze opgepakt worden bij een razzia, of dat de eigenaar van de snoepwinkel ze helpt aan een onderduikadresje.


    dankje (:
    nog anderen met een idee? (krul)


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    nog meer mensen? (sorry voor kick, maar ik moet dat script morgen af hebben :3)


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Sorry mijn hoofd zit te veel bij de fantasy :'D


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    ze speld haar ster eraf voor ze op straat gaat
    en speld dat terug op voor ze terug binnen gaat


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.