• If you are a Mutant join us!
    Quizlet's mutants;
    Clair ~ Summers and Deadpool
    Buzolic ~ Banshee and Iceman
    Enochian ~ The young Charles and Pyro
    Lemmiwinks ~ Wolverine and Mystique
    Alucard ~ Azazel and Nightcrawler
    Lestrade ~ Magneto and Beast
    Fitzgerald ~ Pyro and Multiple Man


    Never Forget, Mutant And Proud
    Zet je favorieten personage er bij!
    Talk here about the most awesome movies ever
    Not just pain and anger.






    I wouldn't call it a War; that means both sides stand an equal change at winning!

    To my fellow mutants - join us or forever take your peace.


    Story's
    The nature of love II Havok II X-Men
    Cursed gifts -one directions(x-men)
    The Resemblance (X-Men First Class Standalone)

    Games
    Test here what your mutant ability is!
    Create your own Mutant and fight!


    A new species is being born.
    Help me guide it, shape it, lead it

    [ bericht aangepast op 7 maart 2012 - 23:01 ]


    Doubt your doubts before you doubt your beliefs.

    Ik ga ff heel snel mijn haren wassen. BRB.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Fuck, ik moet me laptop waarschijnlijk ruilen, want deze doet zwaar klote en mensen zeggen dat Acer geboren is om kapot te gaan.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    mensen weten niet hoe ze moeten omgaan met hun spullen dat is alles...

    acer is een goed merk trust me


    Doubt your doubts before you doubt your beliefs.

    REALLY FUCK THAT BITCH
    Ik lees een oud topic van Horrorshit door en ze beledigt voorturend emo's(Dan heb je echt keiveel problemen, want ik ben er zelf één, het zijn niet gewoon lullen in het zwart zoals zij hun beschrijft, het zijn mensen die veel hebben meegemaakt, fantasie hebben en zichzelf durven te zijn), ze scheld met kanker en dan heb je echt al helemaal een probleem, want Romy's moeder had het en zij is net als een 3de moeder voor me en ze zei: fuck ajax amsterdam en toen zat ik er echt zo bij van: FUCK YOU! AJAX EN AMSTERDAM ZIJN AWESOMEE!


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    oke die fiets doet pijn:(


    Doubt your doubts before you doubt your beliefs.

    Mijn fiets moet nog gerepareerd worden, laatst gebruikte ik die van me ma, maar ik ging daar zeg maar mee racen en dat was niet bepaald handig, want de remmen waren kapot en ik had bijna een auto aangereden.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Mijn moeder vind nu dat ik een kapsones-houding heb , dat mijn kutnicht zich normaal gedraagt. Ik houd tenminste rekening met de mensen die het niet zo goed hebben als mijn familie, ja ik gedraag me als een bitch soms, maar alleen als je met iemand waarom ik geef solt. Op weg naar die ene school waar ik vanaf 14 maart, 6 weken achter elkaar moet gaan, ga ik haar eens goed de waarheid vertellen en als ze dan nog tegen me durft te praten verkoop ik haar gewoon een baks voor haar voorhoofd. Zij wou dus eerst dierenarts worden, hoort ze dat ik advocaat wil worden, wil ze gelijk ook een worden. Serieus, zij zal de slechtste advocaat worden, hier genoeg redenen waarom:
    1: Ze heeft totaal geen argumenten, helemaal niet.
    2: Ze is zo dom dat ze zegt dat haar niveau vwo/gymnasium is, dat is gewoon onmogelijk, want atheneum zit er nog tussen, weetje, dus ze moet haar bek dicht houden, want ik weet hoe slecht haar spelling is en daarmee haalt ze gymnasium nooit en haar vocabulaire dan nog, ze wist niet eens wat een pedofiel is, dan ben je echt hersenloos.
    3: Ze gedraagt zich als een verwend nest, dat word niet bepaald geapprecieerd, ze ziet 1000 euro op de manier hoe ik tegenover 5 cent kijk, ze denkt dat ze alles kan maken alleen omdat ze enigst kind is en in een villa woont, ze denkt dat ze mijn respect verdient als zij geen respect tegenover mij toont, zo werkt het niet bij mij.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Ah gelukkig van me ma mag ik haar nu wel gewoon negeren, op z'n minst moet ik glimlachen of gewoon knikken, want ze heeft me weer eens bang gemaakt met zulke ontvoerings-verhalen en ik ben als de dood voor dat soort dingen.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Haha ik lees mijn baby-boekje hahahaha, ik had blijkbaar direct gehuild na de bevalling en woog 3110 gram bij de geboorte xD


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    OMG yeah! Ik werd om 14:02 geboren.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Haha ik dronk 's avonds meer dan 's ochtends, maar ik kan me fucking bloedgroep niet vinden. Mijn pa zegt dat het iets met B is.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Ik weet eindelijk mijn moeders bloedgroep! A positief! xD


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Mijn vader weet niet eens of zijn bloedgroep nou B negatief of B positief is, mijn moeder gaat straks naar meer dingen zoeken waar mogelijk mijn bloedgroep kan instaan. Ik moet hem gewoon weten.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Mijn ouders zijn ongelofelijk dom, ze hebben mijn bloedgroep niet eens in mijn Groeiboek opgeschreven.
    Ugh gelukkig heb ik vaak genoeg bloed laten prikken, hopelijk staat er ergens op een brief wat mijn bloedgroep is, anders ga ik binnenkort echt naar het Flevoziekenhuis om een stomme test te laten doen.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    ik heb 0-negative


    Doubt your doubts before you doubt your beliefs.