• Ik was gister zo in de Deen (een supermarkt) en ik me zus en haar vriendje stonden zou in de rij bij de kassa. stond er een jongen voor me die me drugs aanbood:O hij zei ook zo van ja wil je me pijpen verdien je goed mee en al die shit. ik dagt egt van woow ik zie der tog niet als een slet uit:O Dus ik zei zo neej dankje. pakt die jongen een zakje met wiet. zegt die hier moet je eens proefen is lkkr en voor jou gratis. ik weet niet hoevaak ik gister neej heb gezegt:O Haalt die jongen zo allemaal briefjes uit zijn zak ik denk dat hij uhm een jaar of 18 was. had hij een stuk of 40 briefjes van 100:O hoor hem wil je niet een paar briefjes hebben ik heb er tog genoeg. dus ik zeg zo neej dankje. Toen was die jongen aan de beurt. En hij betaalde. Hij liep zo weg naar de sigaretten. Nou toen ging ik afrekenen en liep ik de deur uit. Knijpt die jongen me in me kont:O en oh my gosh ik wist niet hoesnel ik weg wou zijn.
    nog ieman die wel eens drugs enzo aangeboden kreeg.?


    /

    wtf ?

    en uhh.. nee wel drank en andere troep van vrienden.


    Suki and Brodie <3

    Ik blow zo af en toe.
    En krijg vaak zwaardere drugs aangeboden, maar dat weiger ik.


    ik ben overal te zien, maar nergens verkrijgbaar!

    Ik heb wel vaker drugs aangeboden gekregen, maar ik weiger altijd. (krul)


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Eh neen, daarvoor is ons dorpje te klein en hier gebeurt nooit wat, dus eh nee.

    Euh, nee, gelukkig niet ;o

    OMGOSHI; neeh nog nooit meegemaakt.
    gelukkig.


    What doesn't kill you, only makes you stronger (l)

    WTF, ik zou echt bang zijn en trillen, dude. O-o

    Die gast was zeker high op dat moment? Oo


    You'll never dream alone. <3

    ehm nee wel drank en zo..


    Can`t you see, can`t you see, what you do to me? </3

    okj


    /

    Eenmaal hebben ze wel drugs in mijn glas gedaan..
    Man, ik was ziek!
    Gelukkig was er een vriendin bij me, want een jongen met een lange zwarte jas was me aan het volgen toen ik naar buiten wou, omdat ik me echt niet goed voelde..

    WTF.
    blijkbaar was er wel een drugsdeeler in ons dorp(like ons dorp bestaat uit opa's en oma's)
    maar ik zou echt super hard weg rennen, als een jongen dat zou doen.


    To The Stars Through Adversity

    AlmostHappy schreef:
    Eenmaal hebben ze wel drugs in mijn glas gedaan..
    Man, ik was ziek!
    Gelukkig was er een vriendin bij me, want een jongen met een lange zwarte jas was me aan het volgen toen ik naar buiten wou, omdat ik me echt niet goed voelde..


    Dude, dat is scary. |:


    You'll never dream alone. <3

    Nee. :'D

    Breakfast schreef:
    WTF, ik zou echt bang zijn en trillen, dude. O-o

    Die gast was zeker high op dat moment? Oo

    ja dat was hij:O


    /

    o_O vind het echt scheisse voor je
    had dat geld aangepakt?xD whah nee grpj:X
    & weet je? wat mijn moeder is had meegemaakt..ik & m'n bff gingen nara de film, en m'n ma kwam ons oppikken (ik zei dat we naar Eagle Eye gingen, mr we gingen naar Sexdrive:Y)) & wij kwamen naar beneden, mijn ma vrgn waar we bleven. Wij trokkn 'n raar gezicht, zit ze te vertlln dat 2manne aan haar kwamen vrgn of ze vanavond geen zin had in sex. mijn ma had wel wat schrik, maar liet het niet merken en zei fuckingcool(ja vond het echt cool als ik had gehoord wat ze deed): meneer ik zou maar opppassen ik ben van de duane. mannen kijken haar wat raar aan, tot m'n ma haar badge laat zien..damned die mannen waren dan wel weg hoor!xD
    Xx


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....