• als je het andere geslacht had. Dus ipv. meisje een jongen. Vertel welk geslacht je nu bent, eventueel naam en daarna hoe je anders zou heten en ofcourse wat vindt je ervan.

    Ik ben een meisje en heet Yvonne als jongen zou ik Richard heten. Ik vindt het niet echt een mooie naam maarja.




    -ik wist niet waar dit topic thuis hoort-


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    RainbowDash schreef:
    (...)

    Lots of Latin. Still beats Biggus Dickus though!

    Surface to air missile? Oh I love my name! :9~


    No growth of the heart is ever a waste

    Als ik een jongen zou zijn zou ik Mijne heten.. :X


    Don't tell me sky is the limit when there are footprints on the moon.

    IK heet nu Amber, als ik een jongen was geweest heette ik Yanniek.


    Inspiration can hit you any time

    Als ik een jongen was zou ik Sebastiaan heten, of uiteindelijk dan Bas... Kan ik best mee leven.. (:


    "Pride relates more to our opinion of ourselves, vanity to what we would have others think of us." - Jane Austen

    Als ik een jongen geweest zou zijn, hadden mijn ouders snel een andere naam moeten bedenken. Ze hadden geen alternatief. Maar als het aan mijn vader gelegen had, had ik Nienke geheten. Dat is het enige :')


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Caelan schreef:
    Als ik een jongen was zou ik Sebastiaan heten, of uiteindelijk dan Bas... Kan ik best mee leven.. (:


    omfg, ik ook. Mijn ouders hadden Bas dan als roepnaam, en voor in het register en op mijn paspoort/ID Sebastiaan, haha. Ik vind het ook wel leuk. :3


    Destroy what destroys you.

    Als ik een jongen was geweest.. hadden mijn ouders best gebaald, ze hadden alleen één meisjesnaam. Thank God i'm a girl, ik heet nu dus Zenzy.

    mark ofzo :'D


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Django. Thank God my mother knew I was going to be a girl!


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Als ik een jongen zou zijn geweest heette ik nu Jodi -.-


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Als ik als jongen zou geboren zijn, dan hadden ze me de naam Jeroen gegeven.


    En het moeilijkst is niet het communiceren van, maar het toegeven aan jezelf.

    Ik heet Anne, maar als ik een jongen was geweest, had ik Jesse geheten. Mijn ouders kunnen gewoon geen leuke namen bedenken.


    Take risks and conquer your fears.

    Ik ben een meisje en heet Sterre
    Als ik een jongen was geweest had ik of Benjamin of Johannes geheten
    of Benjamin Johannes
    Ben ik blij dat ik een meisje ben. Ik vind Sterre een hele fijne naam


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Als meisje heet ik nu gewoon Ceyda maar las jongen zou ik echt geen idee hebben! Haha!

    ik heet nu nicole anders waarschijnlijk max of sam ofzoo


    o(¤_¤)o