• als je het andere geslacht had. Dus ipv. meisje een jongen. Vertel welk geslacht je nu bent, eventueel naam en daarna hoe je anders zou heten en ofcourse wat vindt je ervan.

    Ik ben een meisje en heet Yvonne als jongen zou ik Richard heten. Ik vindt het niet echt een mooie naam maarja.




    -ik wist niet waar dit topic thuis hoort-


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    xD srry maar pieter-jan ik vind die naam zo grapppig (niet als belediging bedoel hoor)


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Ik heet Ellen en zou Teun heten :3

    Is al een topic van.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    zoals m'n broertje nu heet.. Lammert dus.


    It is the unknown we fear when we look upon death & darkness nothing more. - albus dumbledore

    Joey.


    Food.

    Ik heet nu Kiana en anders zou ik als jongen Reggy heten , hahaha .


    Op weg naar een mindset met enkel positieve emoties.

    Ik heet Gwen, en als ik een jongen was zou ik Glenn heten :Y)


    "You'll stay with me?" "Until the very end."

    Ik heet samira. Mijn ouders hadden allang geplant dat de oudste zoon Ad zouden noemen (naar mijn grootvader), dus nu ik de geluksvogel ben met het vrouwlijk geslacht heet mijn broertje maar lekker zo.:Y)


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Ik heet Nele.
    Als jongen zou ik waarschijnlijk Jens of Tim genoemd hebben, maar mijn ouders hebben meteen naar meisjesnamen gekeken.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Simon of Hugo. -___-


    Full of envy behind that anonymous mask

    Sebastiaan of Jeroen, de één is van mijn zusje, de ander van mij, maar ik weet niet meer welke bij wie -.-


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Meisje: Zenzy
    Jongen: Zenzy of niets :']

    Ik heet Pauline, maar als jongen zou ik Anniek (ofzo) heten :')


    You've cat to be kitten me right meow.

    Ik heet Christa, maar als jongen had ik waarschijnlijk gewoon Chris geheten. Alleen mijn ouders wisten al dat ik een meisje zou worden, dus ze hoefden geen jongensnaam meer te bedenken :Y)


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    ik ben een meisje, ik heet Charissa
    als jongen zou ik Kevin heten