STORAN schreef:
Ik heb net waar ik al tijden mee zit naar Fabienne gedm'ed. En k stel mij zoals gewoonlij vast weer aan.
Maar soms heb ik het gevoel dat ik hier beter weg kan blijven. Omdat toch niemand mij mag.
lieverd ik mag je echt wel <3 anders had je nooit hier mogen komen haha. Het is alleen dat euhm, ja dat jij en sanne nogal erg naar elkaar toe zijn gegroeid. En dat is niet erg, want jullie zijn echt zo;n grappig druk stel bij elkaar. Alleen het 'overheerst' nog al in het topic zegmaar. Waardoor sommige mensen soms gewoon weg genegeerd worden. Of tenminste zo voel ik me dan wel eens. Maar ik snap ook wel dat jullie zo naar elkaar zijn gegroeid want jullie zijn hier zowat het vaakst, en zijn altijd hier in het topic geweest enzo. Maar omdat ik me dan soms genegeerd voelde ging ik tegen chelsea praten op msn enzo en dan ook meer met fabienne, waardoor wij weer wat meer naar elkaar zijn gegroeid zegmaar.
ja ik weet niet echt hoe ik het anders moet verwoorden. Het is geen aanval op jullie ofzo, maar we zijn nu toch al zo eerlijk weer naar elkaar dat ik dit wel het goede moment vond om het te zeggen.
It's like I'm finally awake - One Direction.