16 Tieners zijn uitgekozen om 1 jaar lang met elkaar samen te leven. Niemand kent elkaar, niemand weet jullie zijn, niemand kan naar binnen en niemand kan naar buiten. Houden jullie het een jaar vol, of barst de hel voor jullie los ? Dat is helemaal aan jullie. Good Luck.
Het enige wat jullie moeten dus is: Koken, het huis proper houden, jullie kleren wassen, drogen, strijken en de vrede in het huis houden. Jullie moeten niet zorgen voor eten en drinken, dat doen andere mensen voor jullie. Er is geen enkel apparaat in huis te vinden dat jullie contact met de buitenwereld kan geven. Jullie blijven gedurende 1 jaar lang in hetzelfde terrein met dezelfde mensen. Er hangen camera's in de keuken, bij het zwembad, bij het sportveld, in de rest van de tuin, in de eetkamer, in de woonkamer, in alle gangen van het huis én bij de ingang van het terrein. De tuin is gelegen aan een bos. In dat bos is er een klein dorpje zodat je toch nog wat kan winkelen en met andere mensen praten. Dit zijn ook de enige mensen. Om de week is er een markt, je kan vragen of je op die markt mag helpen om wat geld te verdienen. Dit moet niet want de prijzen zijn heel laag.
-Ontsnappen is onmogelijk.
-Jullie weten niet over het bestaan van de camera's en dit blijft zo.
-Er is altijd eten en drinken in de villa.
-Jullie en anderen weten niet waar jullie zijn.
-Iedereen heeft zijn eigen kamer met eigen badkamer. Het enige wat je van huis meehebt zijn je kleren en schoenen.
-Verdeel het werk in huis.
-Relaties mogen, 16+ ook, maar hou het deftig.
-Laat iedereen meespelen.
-Melden bij naamveranderingen. (Aan mij).
-Melden bij afwezigheid langer dan 1 week. (Aan mij).
-Langer dan 1 week niet antwoorden is verwijdering van rol.
-Max 2 rollen per persoon. Jongen en meisje dan wel.
-Zijn de rollen Vol, dan zijn ze Vol.
-Werk met haakjes als je OCC praat.
-Zelf geen topic aanmaken, sorry maar je gaat geduld moeten hebben als ik er niet ben.
-Het zwembad.
-De woonkamer. -Niet letten op het uitzicht-
-De keuken.
-De eetkamer. -Meer stoelen & langere tafel-
-Het huis.
In totaal komen er 8 meisjes en 8 jongens. Dit kunnen eventueel 10 meisjes en 10 jongens worden.
Meisjes.
1. Lacrima - Nikita Amery Carrey - 18 jaar.
2. Gereserveerd Nenuphar.
3. LovingStyles - Erin Hazel Carter - 17 jaar.
4. Nadal - Elmira Sanaz Maradian - 17 jaar.
5. liefsamyx - Brooke Michelle Jones - 17 jaar.
6. xMinaj - Alexis Ruby Lopez - 17 jaar.
7. Wizdom - Calley Manuela Thorne - 18 jaar.
8. jdbfan - Judy-Ann Natasha Purple - 17 jaar.
9. DracoWeasley - Madelaine Valerie Love - 17 jaar.
10. Midna - Mia Alana Adams - 17 jaar.
Jongens.
1. Crane - Sammy VallTown - 19 jaar.
2. Lacrima - Zac Taylor Murry - 19 jaar.
3. Diapal - Iral - 17 jaar.
4. Nadal - Azan Yasher Muradian - 17 jaar.
5. LovingStyles - Nathaniel Taylor Rose - 18 jaar.
6. jdbfan - Trisjan Diallo Grey - 18 jaar.
7. Wizdom - Cameron Jack Liverian - 19 jaar.
8. DracoWeasley - Brandon Tristan Love - 19 jaar.
9. lendy - Aiden James Lockwood - 18 jaar.
10. Spyclon - Ivar Chesule - 17 jaar.
Begin : Jullie worden wakker in een totaal nieuwe kamer !
Story
Jullie komen waarschijnlijk uit bij de jongens, maar de meisjes zijn er ook nog ! De nieuwe mensen zet ik er morgen bij -hoop ik- !
- Home
- Forum
- Speeltopics
- RPG || Teenage House || 02.
RPG || Teenage House || 02. - Speeltopics
-
29 feb 2012 - 0:34RPG Teenage House.Praktische dingen.Regels in het huis.Regels in het spel.Het huis.Rollen.29 feb 2012 - 14:43
Cameron.
'Is goed. ' grinnikte ik als ik de koelkast open deed. Ik pakte vijf sauzen en zette die buiten op tafel. ' Nog wat nodig Nikita?'29 feb 2012 - 14:47Nikita
"Nog wat nodig Nikita ?" vraagt Cameron, "Zalf tegen verbrande vingers" zeg ik terug. Zet nooit de frituurketel en mij samen, nooit.29 feb 2012 - 14:52Ivar
'Sorry, wat zei je? Ik verstond het niet helemaal,' vraagt Rin 'Oh eh, dat het eten zo volgens mij zo klaar is,' verzin ik snel als ik zie dat de tafel buiten al gedekt is. Ze hoefde het niet te weten, want er waren veel meer mooie meisjes hier en ik wil ook niet overkomen als zo'n Sam type.[ bericht aangepast op 29 feb 2012 - 15:00 ]
I only miss you when I'm breathing
29 feb 2012 - 14:55Cameron.
' Oh God gaat het.' Ik ren naar haar toe en kijk naar haar vingers. ' Shit. '29 feb 2012 - 14:55[dude er staat Eline ipv van Erin ']
Erin
'Oh eh, dat het eten zo volgens mij zo klaar is,' zegt Ivar. Ik knik, 'okee,' antwoord ik, 'ben benieuwd wat we eten,' zeg ik daarna.To the stars who listen — and the dreams that are answered
29 feb 2012 - 14:57Nikita
"Vergeten zeggen, laat me nooit alleen met de frituurketel" zeg ik terwijl ik mijn vingers weer onder het koude water stop.29 feb 2012 - 14:59Cameron
' Ik haal ze er wel uit. ' mompelde ik en haalde de kroketten eruit waarbij ik ze op een bord zette. ' Dinner's ready? ' vroeg ik aan Nikita als ik de groenten in een schaaltje zet.29 feb 2012 - 15:03[Ow, sorry dude xd]
Ivar
'Okee,' antwoordt ze, 'ben benieuwd wat we eten,' vervolgt ze er na. Ik knik ook even, 'Ik ook, ik heb honger.' antwoord ik met een kleine grijns op mijn gezicht.I only miss you when I'm breathing
29 feb 2012 - 15:04Erin
'Ik ook, ik heb honger.' zegt hij met een kleine grijns. Ik schud lachend mijn hoofd, 'jongens zouden nergens zijn zonder eten en sport,' grinnik ik.To the stars who listen — and the dreams that are answered
29 feb 2012 - 15:05Nikita
Ik heb wat plakkers om mijn vingers gelegd en loop met een paar schalen naar buiten. "ETEN !" roep ik luid voor iedereen.29 feb 2012 - 15:08Iral
Mia legt haar spullen bij de stoel naast de mijne, wat ik niet erg vind. Ik zet me met mijn voeten af tegen de rand en spurt zo het bad door. Af en toe kijk ik even om of Mia ook al in het water ligt.
Het meisje dat de brief ook had voorgelezen komt naar buiten en schreeuwt dat we gaan eten. Met tegenzin klim ik het zwembad weer uit.[ bericht aangepast op 29 feb 2012 - 15:09 ]
Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~
29 feb 2012 - 15:09Cameron.
Ik pak ook de laatste schalen en loop met haar naar buiten.
Calley.
Ik ging snel zitten als Nikita luid eten riep.29 feb 2012 - 15:09Mia Alana Adams
Iral zette zich af tegen de rand en ging zo het hele bad door. Af en toe keek hij wel naar me. Ik lette er maar niet op en keek beetje om me heen. 'ETEN!' hoorde ik opeens iemand roepen. Ik keek even achter me. Er stond een meisje met paar schalen in haar handen. Ik keek naar Iral, die het zwembad met tegenzin uit het bad ging. Ik lachte zachtjes en ging er ook maar uit. Ik liep naar mijn stoel en sloeg de handdoek om me heen en trok me slippers aan.[ bericht aangepast op 29 feb 2012 - 15:10 ]
Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you
29 feb 2012 - 15:11Ivar
Erin schudt lachend haar hoofd, 'jongens zouden nergens zijn zonder eten en sport,' grinnikt ze. 'Nou, verder dan vrouwen die niet kunnen of mogen shoppen.' grinnik ik terug. 'ETEN!' hoor ik achter me. Ik haal mijn voeten uit het water en sta op, 'Kom je?' vraag ik aan Erin terwijl ik mijn hand uitsteek om haar omhoog te helpen.I only miss you when I'm breathing
29 feb 2012 - 15:12Nikita
Ik zet alle schalen op tafel en ga weer naar binnen. Zonder drinken komen we nergens. Ik neem alle flessen die er te vinden zijn in de keuken zelf en neem ze mee naar buiten. "Als het niet lekker is, kook dan in het vervolg zelf" zeg ik nog voordat ik ga zitten.