• RPG Teenage House.

16 Tieners zijn uitgekozen om 1 jaar lang met elkaar samen te leven. Niemand kent elkaar, niemand weet jullie zijn, niemand kan naar binnen en niemand kan naar buiten. Houden jullie het een jaar vol, of barst de hel voor jullie los ? Dat is helemaal aan jullie. Good Luck.

Praktische dingen.

Het enige wat jullie moeten dus is: Koken, het huis proper houden, jullie kleren wassen, drogen, strijken en de vrede in het huis houden. Jullie moeten niet zorgen voor eten en drinken, dat doen andere mensen voor jullie. Er is geen enkel apparaat in huis te vinden dat jullie contact met de buitenwereld kan geven. Jullie blijven gedurende 1 jaar lang in hetzelfde terrein met dezelfde mensen. Er hangen camera's in de keuken, bij het zwembad, bij het sportveld, in de rest van de tuin, in de eetkamer, in de woonkamer, in alle gangen van het huis én bij de ingang van het terrein. De tuin is gelegen aan een bos. In dat bos is er een klein dorpje zodat je toch nog wat kan winkelen en met andere mensen praten. Dit zijn ook de enige mensen. Om de week is er een markt, je kan vragen of je op die markt mag helpen om wat geld te verdienen. Dit moet niet want de prijzen zijn heel laag.

Regels in het huis.

-Ontsnappen is onmogelijk.
    -Jullie weten niet over het bestaan van de camera's en dit blijft zo.
    -Er is altijd eten en drinken in de villa.
    -Jullie en anderen weten niet waar jullie zijn.
    -Iedereen heeft zijn eigen kamer met eigen badkamer. Het enige wat je van huis meehebt zijn je kleren en schoenen.
    -Verdeel het werk in huis.

Regels in het spel.

-Relaties mogen, 16+ ook, maar hou het deftig.
    -Laat iedereen meespelen.
    -Melden bij naamveranderingen. (Aan mij).
    -Melden bij afwezigheid langer dan 1 week. (Aan mij).
    -Langer dan 1 week niet antwoorden is verwijdering van rol.
    -Max 2 rollen per persoon. Jongen en meisje dan wel.
    -Zijn de rollen Vol, dan zijn ze Vol.
    -Werk met haakjes als je OCC praat.
    -Zelf geen topic aanmaken, sorry maar je gaat geduld moeten hebben als ik er niet ben.

Het huis.

-Het zwembad.
    -De woonkamer. -Niet letten op het uitzicht-
    -De keuken.
    -De eetkamer. -Meer stoelen & langere tafel-
    -Het huis.

Rollen.

In totaal komen er 8 meisjes en 8 jongens. Dit kunnen eventueel 10 meisjes en 10 jongens worden.

Meisjes.
    1. Lacrima - Nikita Amery Carrey - 18 jaar.
    2. Gereserveerd Nenuphar.
    3. LovingStyles - Erin Hazel Carter - 17 jaar.
    4. Nadal - Elmira Sanaz Maradian - 17 jaar.
    5. liefsamyx - Brooke Michelle Jones - 17 jaar.
    6. xMinaj - Alexis Ruby Lopez - 17 jaar.
    7. Wizdom - Calley Manuela Thorne - 18 jaar.
    8. jdbfan - Judy-Ann Natasha Purple - 17 jaar.
    9. DracoWeasley - Madelaine Valerie Love - 17 jaar.
    10. Midna - Mia Alana Adams - 17 jaar.
    Jongens.
    1. Crane - Sammy VallTown - 19 jaar.
    2. Lacrima - Zac Taylor Murry - 19 jaar.
    3. Diapal - Iral - 17 jaar.
    4. Nadal - Azan Yasher Muradian - 17 jaar.
    5. LovingStyles - Nathaniel Taylor Rose - 18 jaar.
    6. jdbfan - Trisjan Diallo Grey - 18 jaar.
    7. Wizdom - Cameron Jack Liverian - 19 jaar.
    8. DracoWeasley - Brandon Tristan Love - 19 jaar.
    9. lendy - Aiden James Lockwood - 18 jaar.
    10. Spyclon - Ivar Chesule - 17 jaar.

Begin : Jullie worden wakker in een totaal nieuwe kamer !

Story
    Jullie komen waarschijnlijk uit bij de jongens, maar de meisjes zijn er ook nog ! De nieuwe mensen zet ik er morgen bij -hoop ik- !

[Ja, had ik ook al gezien.]

Iral

'Lijkt me nogal saai op een gegeven moment, en ik ben bang dat na een paar weken de helft van de mensen mij al gigantisch irriteert,' zegt ze en ze lacht een beetje.
    'Ik zal proberen om je niet te irriteren,' zeg ik en ik tover een klein glimlachje op mijn gezicht.

Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

Mia Alana Adams

'Ik zal proberen om je niet te irriteren,' zei hij en er verscheen een klein glimlachje op zijn gezicht. 'Dat is dan al een zorg minder, nou die andere 18 nog,' zei ik met een lachje.

Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

Iral

'Dat is dan al een zorg minder, nou die andere achttien nog,' zegt Mia lachend.
    Ik knik even met nog steeds die glimlach op mijn gezicht, maar dan verdwijnt die weer en kijk ik even de kamer rond. Het zwembad is nu een beetje aan het leeglopen - qua mensen dan, het water zit er nog in. De meesten zijn naar de keuken gegaan en maken nu eten. In die brief stond toch ook dat we alles zelf moeten doen? Lekker dan. Het enige voordeel is dat het hier luxe is en ik niet met verkeerde mensen zit opgescheept. Mia is tenslotte wel aardig.

[Ik moet weg, byeh !]

Mia Alana Adams

Hij knikte en dezelfde glimlach zat er nog steeds op. Hij kijk weer eventjes de kamer rond. Ik keek eventjes naar buiten. Het was daar nu aardig rustig. Ik kek Iral eventjes aan. 'Zin om nog eventjes te zwemmen?' vroeg ik aan hem.

Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

Ivar

Ik zit nog steeds aan de waterkant van het zwembad wat voor me uit te staren, het nog goed door te laten dringen dat ik hier een jaar zit men kinderen die ik geen eens ken. Dat ik niet naar huis kan bellen, of even contact met wie dan ook kan opnemen.

I only miss you when I'm breathing

Iral

'Zin om nog eventjes te zwemmen?' stelt Mia voor.
    'Is goed,' stem ik in. Er zijn nu toch niet zoveel mensen in en bij het zwembad. 'Ben zo terug.'
    Ik ga naar boven, naar mijn kamer en open mijn kast. Al mijn kleren zitten er gewoon in, inclusief zwembroek en nog wat andere accessoires. Ik kleed me om, sla m'n handdoek om me heen en loop dan met slippers aan weer naar beneden.

Erin
    Ik kijk even op me heen en zie dat de jongen die er net tussen sprong alleen zit. 'Ik spreek je nog wel,' zeg ik tegen Sam waarna ik richting de jongen loop. 'Hee,' zeg ik als ik naast hem ga zitten, 'nog bedankt dat je er zo net tussen kwam,' vervolg ik met een glimlach.

To the stars who listen — and the dreams that are answered

Mia Alana Adams

'Is goed. Ben zo terug,' zei hij en hij ging weg. 'Ik ben ook even weg,' zei ik en ik liep naar mijn kamer. Ik haalde het kortje van me hoofd en legde die op het kastje. Ik opende kast en ging op zoek naar mijn bikini. Ik haalde de blauwe er vandaan. Ik kleedde mij eigen uit en deed de bikini aan. Het bandje zat maar over één schouder. Ik vond het wel iets aparts hebben. Ik pakte mijn teenslippers en deed die ook aan. Mijn kettinkje met een luiaard eraan liet ik om. Anders voelde ik me helemaal kaal. Het kwam niet vaak voor dat ik geen veren bij me had, maar ik had al helemaal geen zin dat ze nat werden. Ik haalde uit een andere kast nog een grote handdoek en deed die om me schouders. Ik liep weer naar beneden.

Iral

Beneden tref ik Mia al aan. Ik loop met haar naar het zwembad en zie dat er twee mensen (Erin & Ivar) aan de rand zitten. Het meisje had ik volgens mij vanochtend al gezien, maar dat weet ik niet zeker.
    Ik leg mijn handdoek op een tuinstoel en zet mijn slippers er ook bij. Dan laat ik me langzaam vanaf de rand het water in zakken, en moet even wennen aan de temperatuur van het water.

[Ik ben even beneden ;d]

Cameron
    Ik deed de grill open . ' Nou het is niet verbrand.' Lachte ik en pakte groot bord.

[ ik moet gaan guys moet werken see ya ;3 ]

Nikita

"Hoera" zeg ik lachend. Ik heb alle groenten gesneden en in kommetjes gedaan. "Er zullen nog wel kroketten in de diepvries zitten" zeg ik waarna ik op zoek ga naar alles wat ik nog nodig heb voor het laatste deel van onze kookopdracht.

[ bericht aangepast op 29 feb 2012 - 14:09 ]

Ivar

Ik hoor een stem achter me en ik draai me om, het was het meisje van net. 'Hee, nog bedankt dat je er zo net tussen kwam,' zegt ze met een glimlach en ze naat me komt zitten. 'Ik kan gewoon niet goed tegen dat soort mensen,' antwoord ik met een glimlach terug en ik mijn schouders op haal.

I only miss you when I'm breathing

Erin
    'Ik kan gewoon niet goed tegen dat soort mensen,' zegt de jongen met een glimlach waarna hij zijn schouders op haalt. 'Snap ik,' antwoord ik, 'maar het ligt gewoon aan zijn opvoeding denk ik,' zucht ik er achteraan, 'ik ben Erin trouwens,'

To the stars who listen — and the dreams that are answered