• RPG Teenage House.

16 Tieners zijn uitgekozen om 1 jaar lang met elkaar samen te leven. Niemand kent elkaar, niemand weet jullie zijn, niemand kan naar binnen en niemand kan naar buiten. Houden jullie het een jaar vol, of barst de hel voor jullie los ? Dat is helemaal aan jullie. Good Luck.

Praktische dingen.

Het enige wat jullie moeten dus is: Koken, het huis proper houden, jullie kleren wassen, drogen, strijken en de vrede in het huis houden. Jullie moeten niet zorgen voor eten en drinken, dat doen andere mensen voor jullie. Er is geen enkel apparaat in huis te vinden dat jullie contact met de buitenwereld kan geven. Jullie blijven gedurende 1 jaar lang in hetzelfde terrein met dezelfde mensen. Er hangen camera's in de keuken, bij het zwembad, bij het sportveld, in de rest van de tuin, in de eetkamer, in de woonkamer, in alle gangen van het huis én bij de ingang van het terrein. De tuin is gelegen aan een bos. In dat bos is er een klein dorpje zodat je toch nog wat kan winkelen en met andere mensen praten. Dit zijn ook de enige mensen. Om de week is er een markt, je kan vragen of je op die markt mag helpen om wat geld te verdienen. Dit moet niet want de prijzen zijn heel laag.

Regels in het huis.

-Ontsnappen is onmogelijk.
    -Jullie weten niet over het bestaan van de camera's en dit blijft zo.
    -Er is altijd eten en drinken in de villa.
    -Jullie en anderen weten niet waar jullie zijn.
    -Iedereen heeft zijn eigen kamer met eigen badkamer. Het enige wat je van huis meehebt zijn je kleren en schoenen.
    -Verdeel het werk in huis.

Regels in het spel.

-Relaties mogen, 16+ ook, maar hou het deftig.
    -Laat iedereen meespelen.
    -Melden bij naamveranderingen. (Aan mij).
    -Melden bij afwezigheid langer dan 1 week. (Aan mij).
    -Langer dan 1 week niet antwoorden is verwijdering van rol.
    -Max 2 rollen per persoon. Jongen en meisje dan wel.
    -Zijn de rollen Vol, dan zijn ze Vol.
    -Werk met haakjes als je OCC praat.
    -Zelf geen topic aanmaken, sorry maar je gaat geduld moeten hebben als ik er niet ben.

Het huis.

-Het zwembad.
    -De woonkamer. -Niet letten op het uitzicht-
    -De keuken.
    -De eetkamer. -Meer stoelen & langere tafel-
    -Het huis.

Rollen.

In totaal komen er 8 meisjes en 8 jongens. Dit kunnen eventueel 10 meisjes en 10 jongens worden.

Meisjes.
    1. Lacrima - Nikita Amery Carrey - 18 jaar.
    2. Gereserveerd Nenuphar.
    3. LovingStyles - Erin Hazel Carter - 17 jaar.
    4. Nadal - Elmira Sanaz Maradian - 17 jaar.
    5. liefsamyx - Brooke Michelle Jones - 17 jaar.
    6. xMinaj - Alexis Ruby Lopez - 17 jaar.
    7. Wizdom - Calley Manuela Thorne - 18 jaar.
    8. jdbfan - Judy-Ann Natasha Purple - 17 jaar.
    9. DracoWeasley - Madelaine Valerie Love - 17 jaar.
    10. Midna - Mia Alana Adams - 17 jaar.
    Jongens.
    1. Crane - Sammy VallTown - 19 jaar.
    2. Lacrima - Zac Taylor Murry - 19 jaar.
    3. Diapal - Iral - 17 jaar.
    4. Nadal - Azan Yasher Muradian - 17 jaar.
    5. LovingStyles - Nathaniel Taylor Rose - 18 jaar.
    6. jdbfan - Trisjan Diallo Grey - 18 jaar.
    7. Wizdom - Cameron Jack Liverian - 19 jaar.
    8. DracoWeasley - Brandon Tristan Love - 19 jaar.
    9. lendy - Aiden James Lockwood - 18 jaar.
    10. Spyclon - Ivar Chesule - 17 jaar.

Begin : Jullie worden wakker in een totaal nieuwe kamer !

Story
    Jullie komen waarschijnlijk uit bij de jongens, maar de meisjes zijn er ook nog ! De nieuwe mensen zet ik er morgen bij -hoop ik- !

Nikita

Ik sta op en begin de lege borden op te stapelen. Ik zet ze even achter me op het tafeltje. "Wie wil wat om te drinken ?" vraag ik dan.

[Diapal; Cameron blijft in zyn karakter lol... ;3 ]

Erin
    Ik zucht als Cameron ineens opstaat en wegloopt. Ik wacht even en ren hem dan achterna. 'waar is die gast,' mompel ik. Als ik een kamer deur open zie staan loop ik die kamer in. Uit de badkamer klinkt een geluid alsof iets op de grond valt en ik loop er snel naar toe. Ik doe de deur open en als ik zie dat Cameron bewusteloos op de grond ligt buk ik snel bij hem neer en schud hem door elkaar.

To the stars who listen — and the dreams that are answered

Nikita

"Goed, afwassen dan maar" zeg ik als ik de borden naar binnen breng. Ik laat de glazen staan.

Mia Alana Adams

'Nop, je kan me niet wegkrijgen uit die keuken, voor alles is afgedroogd en ik het heb gedaan,' zei ze lachend. Ze had zich daarna voorgesteld als Nikita. Yee! ik wist een meisjes naam. Ik keek haar eventjes aan. 'Jou gaan we zo dus vastbinden,' zei ik met een lach. Ik keek Ivar weer aan. 'Aangenaam kennis te maken,' zei hij en hij schonk wat drinken in voor zijn eigen. Cola was het. 'Wil jij ook?' vroeg hij. Ik schudde lichtjes mijn hoofd. 'Ik heb het niet zo op prik,' zei ik tegen hem. 'Goed, afwassen dan maar,' hoorde ik Nikita zeggen. Ik keek haar aan. 'Nee, jij gaat zitten,' zei ik tegen haar. Ik keek even naar Ivar. 'Kan jij Nikita bezig houden voor me?' vroeg ik aan hem.

[Brb ff drinken halen en broertje uit bed halen]

[ bericht aangepast op 29 feb 2012 - 15:51 ]

Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

Cameron
    Ik deed mijn ogen langzaam weer open als ik erin zag. ' Sorry zijn de inwerking van de pilletjes . ' zei ik zacht

Nikita

Lachend loop ik naar binnen waarna ik de borden op het aanrecht zet en het water laat lopen. Ik doe er afwasmiddel in en zoek naar een sponsje. Ik wil het ook best alleen doen hoor, geen probleem voor mij, "Mia, je kan een jongen nooit vragen mij bezig te houden en vast binden ? Dat gaat nu net ietsjes te ver" zeg ik lachend waarna ik de handdoeken zoek.

[ bericht aangepast op 29 feb 2012 - 15:52 ]

[ bericht aangepast op 29 feb 2012 - 15:52 ]

Ivar

Ik knik en zet de fles weg, snel eet ik het eten wat nog op mijn bord ligt op en drink ik mijn drinken op waarna ik mijn glas en bord naar de keuken draag. Zo hoefde de afwas ploeg niet alles mee te nemen wat er op tafel stond.

I only miss you when I'm breathing

Erin
    Cameron opent langzaam zijn ogen. 'Sorry zijn de inwerking van de pilletjes,' zeg hij zacht. Ik kijk hem een beetje wantrouwig aan, 'toch niet pilletjes als in drugs mag ik hopen?'

Iral

Van zwemmen komt nu toch niets meer.
    Ik slaak een zucht en ga van tafel. Ik pak min spullen van mijn stoel en loop dan naar binnen. Als ik de trap oploop zie ik dat de deur van de badkamer openstaat. Er komen geluiden uit.
    Met gefronste wenkbrauwen blijf ik even staan in de deuropening. Een jongen ligt op de grond en er zit een meisje naast. Ik besluit ze niet te storen en ga mijn kamer in. Daar ruim ik de spullen op en doe mijn normale kleren weer aan.

Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

Cameron
    'Zou het je boeien dan.' Ik probeer recht te staan en liep toen naar mijn kamer toe.

Nikita

"Ja ! Ik heb de handdoeken gevonden !" roep ik uit het niets als ik ze heb gevonden. Ik sta recht en zet het water uit. "Mia, kom je nog, of moet ik het doen ?".

Erin
    'Zou het je boeien dan.' zegt Cameron. Hij staat op en loopt met naar zijn kamer. 'Wat heeft dat dan nou weer te betekenen dan?!'

Cameron
    'Kun je alsjeblieft mijn vraag beantwoorden.' zeg ik als ik naar Erin kijk.