• RPG Teenage House.



    16 Tieners zijn uitgekozen om 1 jaar lang met elkaar samen te leven. Niemand kent elkaar, niemand weet jullie zijn, niemand kan naar binnen en niemand kan naar buiten. Houden jullie het een jaar vol, of barst de hel voor jullie los ? Dat is helemaal aan jullie. Good Luck.

    Praktische dingen.

    Het enige wat jullie moeten dus is: Koken, het huis proper houden, jullie kleren wassen, drogen, strijken en de vrede in het huis houden. Jullie moeten niet zorgen voor eten en drinken, dat doen andere mensen voor jullie. Er is geen enkel apparaat in huis te vinden dat jullie contact met de buitenwereld kan geven. Jullie blijven gedurende 1 jaar lang in hetzelfde terrein met dezelfde mensen. Er hangen camera's in de keuken, bij het zwembad, bij het sportveld, in de rest van de tuin, in de eetkamer, in de woonkamer, in alle gangen van het huis én bij de ingang van het terrein. De tuin is gelegen aan een bos. In dat bos is er een klein dorpje zodat je toch nog wat kan winkelen en met andere mensen praten. Dit zijn ook de enige mensen. Om de week is er een markt, je kan vragen of je op die markt mag helpen om wat geld te verdienen. Dit moet niet want de prijzen zijn heel laag.

    Regels in het huis.

    -Ontsnappen is onmogelijk.
    -Jullie weten niet over het bestaan van de camera's en dit blijft zo.
    -Er is altijd eten en drinken in de villa.
    -Jullie en anderen weten niet waar jullie zijn.
    -Iedereen heeft zijn eigen kamer met eigen badkamer. Het enige wat je van huis meehebt zijn je kleren en schoenen.
    -Verdeel het werk in huis.

    Regels in het spel.

    -Relaties mogen, 16+ ook, maar hou het deftig.
    -Laat iedereen meespelen.
    -Melden bij naamveranderingen. (Aan mij).
    -Melden bij afwezigheid langer dan 1 week. (Aan mij).
    -Langer dan 1 week niet antwoorden is verwijdering van rol.
    -Max 2 rollen per persoon. Jongen en meisje dan wel.
    -Zijn de rollen Vol, dan zijn ze Vol.
    -Werk met haakjes als je OCC praat.
    -Zelf geen topic aanmaken, sorry maar je gaat geduld moeten hebben als ik er niet ben.

    Het huis.


    -Het zwembad.
    -De woonkamer. -Niet letten op het uitzicht-
    -De keuken.
    -De eetkamer. -Meer stoelen & langere tafel-
    -Het huis.

    Rollen.

    In totaal komen er 8 meisjes en 8 jongens. Dit kunnen eventueel 10 meisjes en 10 jongens worden.

    Meisjes.
    1. Lacrima - Nikita Amery Carrey - 18 jaar.
    2. Gereserveerd Nenuphar.
    3. LovingStyles - Erin Hazel Carter - 17 jaar.
    4. Nadal - Elmira Sanaz Maradian - 17 jaar.
    5. liefsamyx - Brooke Michelle Jones - 17 jaar.
    6. xMinaj - Alexis Ruby Lopez - 17 jaar.
    7. Wizdom - Calley Manuela Thorne - 18 jaar.
    8. jdbfan - Judy-Ann Natasha Purple - 17 jaar.
    9. DracoWeasley - Madelaine Valerie Love - 17 jaar.
    10. Midna - Mia Alana Adams - 17 jaar.
    Jongens.
    1. Crane - Sammy VallTown - 19 jaar.
    2. Lacrima - Zac Taylor Murry - 19 jaar.
    3. Diapal - Iral - 17 jaar.
    4. Nadal - Azan Yasher Muradian - 17 jaar.
    5. LovingStyles - Nathaniel Taylor Rose - 18 jaar.
    6. jdbfan - Trisjan Diallo Grey - 18 jaar.
    7. Wizdom - Cameron Jack Liverian - 19 jaar.
    8. DracoWeasley - Brandon Tristan Love - 19 jaar.
    9. lendy - Aiden James Lockwood - 18 jaar.
    10. Spyclon - Ivar Chesule - 17 jaar.

    Begin : Jullie worden wakker in een totaal nieuwe kamer !

    Story
    Jullie komen waarschijnlijk uit bij de jongens, maar de meisjes zijn er ook nog ! De nieuwe mensen zet ik er morgen bij -hoop ik- !

    Zac

    "He, ik heb je al eens gezien, vanochtend toch ?" zeg ik tegen de jongen die blijkbaar Iral heet. Ik weet het niet, hij is niet erg spraakzaam.

    Nikita

    Ik laat het mes vallen en kijk rond. Ik begin alle kastjes open te doen en ja, bij het laatste vind ik de grill. "Gevonden !" zeg ik trots.

    Iral

    'Hé, ik heb je al eens gezien. Vanochtend, toch?' vraagt de jongen aan me.
    Ik haal mijn schouders op. 'Nee.' Ik heb hem tenminste niet gezien. Ik hoop niet dat het er kortaf uitkwam of zo.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Mia Alana Adams

    Irial stond op en keek mij niet begrijpend aan. 'Word het te druk?' vroeg ik aan hem. Ik keek een beetje om me heen. Zo heel veel was er nu toch niet?


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Cameron.
    Ik keek (typisch jongens) naar Nikita's kont en toen ze naar mij keek, keek ik weg. ' Finally. ' lachte ik.

    Zac

    "Ik ga maar eventjes kijken in de keuken" meld ik rap. Het zegt het waarschijnlijk kortaf, maar bedoeld het zo niet. Hoop ik, anders weet ik niet wat ik verkeerd doe. Als ik zie dat ze druk bezig zijn in de keuken besluit ik hen maar niet te storen. "Ik ga zwemmen" zeg ik als ik het warm krijg.

    Nikita

    Ik zet de gril voor zijn neus en neem mijn mes op. Nouja, het was de bedoeling, ik ben nogal onhandig dus heb ik het mes laten vallen. Ik neem het mes op en loop naar de kraan waar ik het mes afspoel en weer verder ga met het snijden van de komkommer.

    Iral

    'Ik maar eventjes kijken in de keuken,' zegt de jongen opeens, en hij loopt weg. Lichtelijk verbaasd laat ik me weer naast Mia zakken.
    'Wordt het te druk?' vraagt zij aan me.
    Ik schud mijn hoofd. 'Valt wel mee.'


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Mia Alana Adams

    Zac ging naar de keuken. Even later liep hij weer langs en meldde dat hij ging zwemmen. Irial liet zich weer naast mij zakken. 'Valt wel mee,' zei hij en ik knikte. 'Als het te druk is, gewoon zeggen,' zei ik tegen hem. Ik keek weer eventjes om me heen. Ik had eigenlijk met deze ruimte wel moeten verwachten dat er hier zo veel mensen waren.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Cameron
    Ik lachte even naar Nikita. ' Alles goed? ' zei ik als ik de sparribs grilde.

    Nikita

    "Kan niet beter, ik heb namelijk nog niet in mijn vingers gesneden" zeg ik waarna ik een kom zoek. Serieus, waarom zetten ze alles zo hoog of zo laag. Ik zucht en kijk naar boven. Ik ga op mijn tenen staan waardoor ik er net aankan. "Als ik iets laat vallen, jouw schuld".

    [@Midna: Je typt steeds 'Irial', maar het is 'Iral'. ;)]

    Iral

    'Als het te druk is, gewoon zeggen,' zegt ze tegen me, waarop ik knik. Er valt een stilte tussen ons, waarin ze om zich heen kijkt.
    'Een jaar is wel erg lang, hè?' zeg ik opeens, half om de stilte te doorbreken.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Cameron.
    Ik liep naar Nikita toe en pakte een kommetje voor haar. ' Deze? ' zei ik tegen haar terwijl ik het kommetje op de aanrecht zette.

    Nikita

    "Ja die" zeg ik waarna ik terug loop en de komkommers erin doe. De schijfjes welliswaar. Dan begin ik aan de worteltjes. "Laat het niet aanbranden Cameron" zeg ik denkend aan hoe het vlees zou mislukt zijn als het aangebrand is.

    [Owh haha sorry XD. In een andere rpg zit er één en die heet wel Irial xd]

    Mia Alana Adams

    Hij knikte en er viel een stilte. Ergens voelde het ongemakkelijk, maar ook weer niet. 'Een jaar is wel erg lang, hè?' vroeg hij opeens. Ik knikte en keek hem aan. 'Lijkt me nogal saai op een gegeven moment en ik ben bang dat na een paar weken de helft van de mensen mij al gigantisch irriteert,' zei ik met een klein lachje.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you