• RPG Teenage House.

16 Tieners zijn uitgekozen om 1 jaar lang met elkaar samen te leven. Niemand kent elkaar, niemand weet jullie zijn, niemand kan naar binnen en niemand kan naar buiten. Houden jullie het een jaar vol, of barst de hel voor jullie los ? Dat is helemaal aan jullie. Good Luck.

Praktische dingen.

Het enige wat jullie moeten dus is: Koken, het huis proper houden, jullie kleren wassen, drogen, strijken en de vrede in het huis houden. Jullie moeten niet zorgen voor eten en drinken, dat doen andere mensen voor jullie. Er is geen enkel apparaat in huis te vinden dat jullie contact met de buitenwereld kan geven. Jullie blijven gedurende 1 jaar lang in hetzelfde terrein met dezelfde mensen. Er hangen camera's in de keuken, bij het zwembad, bij het sportveld, in de rest van de tuin, in de eetkamer, in de woonkamer, in alle gangen van het huis én bij de ingang van het terrein. De tuin is gelegen aan een bos. In dat bos is er een klein dorpje zodat je toch nog wat kan winkelen en met andere mensen praten. Dit zijn ook de enige mensen. Om de week is er een markt, je kan vragen of je op die markt mag helpen om wat geld te verdienen. Dit moet niet want de prijzen zijn heel laag.

Regels in het huis.

-Ontsnappen is onmogelijk.
    -Jullie weten niet over het bestaan van de camera's en dit blijft zo.
    -Er is altijd eten en drinken in de villa.
    -Jullie en anderen weten niet waar jullie zijn.
    -Iedereen heeft zijn eigen kamer met eigen badkamer. Het enige wat je van huis meehebt zijn je kleren en schoenen.
    -Verdeel het werk in huis.

Regels in het spel.

-Relaties mogen, 16+ ook, maar hou het deftig.
    -Laat iedereen meespelen.
    -Melden bij naamveranderingen. (Aan mij).
    -Melden bij afwezigheid langer dan 1 week. (Aan mij).
    -Langer dan 1 week niet antwoorden is verwijdering van rol.
    -Max 2 rollen per persoon. Jongen en meisje dan wel.
    -Zijn de rollen Vol, dan zijn ze Vol.
    -Werk met haakjes als je OCC praat.
    -Zelf geen topic aanmaken, sorry maar je gaat geduld moeten hebben als ik er niet ben.

Het huis.

-Het zwembad.
    -De woonkamer. -Niet letten op het uitzicht-
    -De keuken.
    -De eetkamer. -Meer stoelen & langere tafel-
    -Het huis.

Rollen.

In totaal komen er 8 meisjes en 8 jongens. Dit kunnen eventueel 10 meisjes en 10 jongens worden.

Meisjes.
    1. Lacrima - Nikita Amery Carrey - 18 jaar.
    2. Gereserveerd Nenuphar.
    3. LovingStyles - Erin Hazel Carter - 17 jaar.
    4. Nadal - Elmira Sanaz Maradian - 17 jaar.
    5. liefsamyx - Brooke Michelle Jones - 17 jaar.
    6. xMinaj - Alexis Ruby Lopez - 17 jaar.
    7. Wizdom - Calley Manuela Thorne - 18 jaar.
    8. jdbfan - Judy-Ann Natasha Purple - 17 jaar.
    9. DracoWeasley - Madelaine Valerie Love - 17 jaar.
    10. Midna - Mia Alana Adams - 17 jaar.
    Jongens.
    1. Crane - Sammy VallTown - 19 jaar.
    2. Lacrima - Zac Taylor Murry - 19 jaar.
    3. Diapal - Iral - 17 jaar.
    4. Nadal - Azan Yasher Muradian - 17 jaar.
    5. LovingStyles - Nathaniel Taylor Rose - 18 jaar.
    6. jdbfan - Trisjan Diallo Grey - 18 jaar.
    7. Wizdom - Cameron Jack Liverian - 19 jaar.
    8. DracoWeasley - Brandon Tristan Love - 19 jaar.
    9. lendy - Aiden James Lockwood - 18 jaar.
    10. Spyclon - Ivar Chesule - 17 jaar.

Begin : Jullie worden wakker in een totaal nieuwe kamer !

Story
    Jullie komen waarschijnlijk uit bij de jongens, maar de meisjes zijn er ook nog ! De nieuwe mensen zet ik er morgen bij -hoop ik- !

Nikita

Verbaasd kijk ik Mia achterna. "Wat heeft zij nu weer ?" vraag ik.

Iral

'Er is een jacuzzi!' hoor ik iemand vanuit de keuken brullen. Ik frons met mijn wenkbrauwen. Dat verrast me niet zo. Het huis is toch al heel erg luxe. Het is toch geen reden om dat door het huis te gaan schreeuwen? Nou ja, ik denk dat iedereen nu naar die jacuzzi gaat, dus dan heb ik het hier even voor mezelf alleen.

Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

Ivar

'Een jacuzzi, je weet wel. Zo'n bubbelbad,' antwoord ik Nikita, daarna kijk ik even naar Mia die weg loopt. Bedoelde ze dat nu wel of niet sarcastisch? 'Hmm, ik weet het niet,' antwoord ik Nikita daarna nog.

[ bericht aangepast op 29 feb 2012 - 16:17 ]

I only miss you when I'm breathing

Cameron.
    'Is goed.' zeg ik en pak rustig haar hand als we samen naar de dak lopen.

Mia Alana Adams

Ik keek eventjes over het zwembad heen. Ik dacht een beetje aan vele dingen. Ik zuchtte en liet me zachtjes in het water zakken. Ik dook onderwater en begon te zwemen. Af en toe kwam ik even boven water om te ademen.

Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

Erin
    'Is goed,' zegt Cameron en hij pakt mijn hand terwijl we naar het daklopen. Ik frons even, wat hebben de jongens hier met handen vast houden. Als we op het dak aankomen fluit ik zachtjes, 'nice,' grijns ik.

To the stars who listen — and the dreams that are answered

Nikita

"Oh dat" zeg ik als ik rustig verderga met afdrogen. Ik neem het laatste glas en droog het af. "Nu nog alles op zijn plaats zetten en de keuken opruimen" zeg ik waarna ik een glimlach op mijn gezicht zet. Ik moet dit toch nog veel doen dus.

Ivar

'Ik help wel, dan is het sneller klaar.' zeg ik terwijl ik een paar glazen vast pak en in een kastje dump, zo erg was het niet om te doen en ik kon Nikita dit niet helemaal alleen laten doen.

Cameron
    Ik keek er na en sprong er toen in. ' Erin kom je ook? ' vroeg ik zacht aan Erin.

Nikita

"Je moet niet hoor," zeg ik als ik de borden wegzet. Ik zet de rest van de glazen in het juiste kastje en neem het bestek die ik ook weg begin te leggen.

-

[ bericht aangepast op 29 feb 2012 - 16:24 ]

Erin
    'Erin kom je ook?' vraagt Cameron zacht. Ik knik en loop naar de jacuzzi toe. 'Damn, ik wou dat ik thuis ook zo'n ding had,' zeg ik terwijl ik me in het warme water laat zakken.

To the stars who listen — and the dreams that are answered

Ivar

Ik glimlach, 'Nee ik doe het wel,' zeg ik en ruim snel nog wat spullen op. Als alles op zijn plek staat kijk ik weer naar Nikita, 'Ik weet niet wat jij gaat doen maar ik ga in die jacuzzi,' zeg ik en storm naar boven waar ik mijn zwembroek aan doe en nog verder naar boven ga. Ik laat me in de jacuzzi zakken en zie dat Erin en de jaloerse jongen er ook in zitten, ik glimlach even naar ze maar trek me niet zo veel van ze aan.

[Ik moet weer ff gaan, laterz]

Iral

Ik hoor nog iemand de trap op gaan naar boven en denk dat ik nu helemaal alleen ben, maar dan zie ik Mia zwemmen in haar eentje. Ik wil eigenlijk ook wel het zwembad in duiken, maar ben al omgekleed. Daar heb ik nu een beetje spijt van.

Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

Nikita

Ik kijk naar de keuken die nog steeds redelijk veel ligt, en de tafel buiten. Ik besluit dat ik de tafel buiten eerst doe. Ik neem een dienblad en neem het natte sponsje mee. Ik zet alle dingen die nog op tafel staan op het dienblad en veeg de tafel af. Daarna zet ik alle stoelen op zijn plaats. Met het dienblad en het sponsje loop ik weer naar de keuken. Eerst zet ik alles terug in de koelkast en daarna begin ik de restjes te verzamelen in een zak die ik uiteindelijk in de vuilbak doe. Nog vlug kuis ik alles af en leg het sponsje langs de kant. Vermoeid ga ik naar buiten en doe mijn kleedje uit terwijl ik naar buiten loop. Mijn bikini komt weer tevoorschijn en ik ga liggen op 1 van de stoelen.