• Naar aanleiding van Rebecca's topic heb ik nogmaals een vraagje voor jullie. Hoe belangrijk vinden jullie het om lange gesprekken met iemand te hebben op msn?

    Ikzelf vind het alleen interessant om lange gesprekken te hebben als ik echt iets te vertellen heb. Anders begin ik me al snel te ergeren aan iemand XD Af en toe slap lullen is wel leuk, maar het moet niet elke dag uren lang geforceerd gebeuren. Dat vind ik echt zo vervelend. Dat heb ik overigens ook met bellen. Dat is alleen handig als je ff snel informatie moet doorgeven dat sneller gaat via de telefoon ipv sms. Anders sms ik altijd :') Ik heb nu bijvoorbeeld bijna 5 maanden met mijn vriend en de enige keer dat ik hem gebeld heb was toen ik vroeger weg mocht van mijn werk. Nooit daarvoor, nooit daarna gebeld. Ik heb er gewoon geen behoefte aan en hij gelukkig ook niet hahaha.

    => Dit is trouwens geen aanval op jou hoor Rebecca!

    [ bericht aangepast door een moderator op 28 feb 2012 - 22:25 ]


    Life is hard and then we die

    Ik zit de laatste tijd sowieso bijna nooit meer op msn :')
    Anyway, vroeger deed ik daar ook wel moeilijk over, nu hecht ik er geen waarde meer aan. Maar dat is ook een beetje een leeftijdskwestie denk ik :'D

    [ bericht aangepast op 28 feb 2012 - 22:28 ]


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Fluorescent schreef:
    Ik zit de laatste tijd sowieso bijna nooit meer op msn :')
    Anyway, vroeger deed ik daar ook wel moeilijk over, nu hecht ik er geen waarde meer aan. Maar dat is ook een beetje een leeftijdskwestie denk ik :'D
    Ik ook niet meer haha. Denk het ook ja.


    Life is hard and then we die

    Fluorescent schreef:
    Ik zit de laatste tijd sowieso bijna nooit meer op msn :')
    Anyway, vroeger deed ik daar ook wel moeilijk over, nu hecht ik er geen waarde meer aan. Maar dat is ook een beetje een leeftijdskwestie denk ik :'D


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Fluorescent schreef:
    Ik zit de laatste tijd sowieso bijna nooit meer op msn :')
    Anyway, vroeger deed ik daar ook wel moeilijk over, nu hecht ik er geen waarde meer aan. Maar dat is ook een beetje een leeftijdskwestie denk ik :'D


    Deep inside, I've never felt alive

    Ik zit eigenlijk heel weinig op msn. Maar dat komt vooral omdat ik op msn altijd het gevoel heb dat ik verplicht ben achter mijn computer te blijven zitten. En ik vind het altijd nogal ongemakkelijk als het gesprek doodloopt :S


    You always have a choice in life, it's sometimes just

    Ik zit nooit meer op msn eigenlijk.
    En ik en mijn vriend hebben al meer dan twee jaar en we hebben al zo'n 5 keer gebeld ofzo? Haha :'D


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Fluorescent schreef:
    Ik zit de laatste tijd sowieso bijna nooit meer op msn :')
    Anyway, vroeger deed ik daar ook wel moeilijk over, nu hecht ik er geen waarde meer aan. Maar dat is ook een beetje een leeftijdskwestie denk ik :'D


    Dit, maar bellen is voor mij iets heel iets anders. Althans, met mijn vriend. Als ik hem een tijdje niet zie en ik me down voel heb ik dat gewoon even nodig. Zijn stem en woorden, maar dan heb ik het ook niet over uren uiteraard.


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Bellen doe ik eigenlijk alleen met mijn oma en heel soms m'n moeder.
    Sms'en doe ik het meeste maar zowat iedereen die ik ken belt niet graag. :')
    En MSN ja, ik heb dat nooit echt gebruikt.
    Nu gebruik ik het meer om met m'n zus een video-gesprek te doen of met m'n broer gewoon wat te praten. En soms doe ik via Skype met m'n zus. :'D

    [ bericht aangepast op 28 feb 2012 - 23:18 ]

    Ik bel heel vaak met mijn vriend. Meestal is het omdat ik snel iets moet weten ofzo, maar ik bel ook wel eens zomaar omdat ik zin heb met hem te praten. Ik vind het niet belangrijk om lange gesprekken te hebben op msn, maar als ik niet bij mijn vriend ben, staat mijn msn eigenlijk altijd aan. Behalve als daar de mogelijkheid niet toe is vanwege het feit dat ik moet werken of andere dingen moet doen. Maar ik vind het fijn met hem te kunnen praten en we hebben niet altijd lange gesprekken, soms zeggen we maar een paar dingen in een half uur. Maar het feit dat ik weet dat hij online is en ik dus ieder moment iets kan zeggen tegen hem, geeft me een fijn gevoel. (:


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    Ik kom bijna nooit op msn. Ik praat alleen maar met iemand als ik wat van diegene moet (dit kan op alle mogelijke gebieden; of een afspraak ergens voor willen maken, of willen weten hoe zijn vakantie was, schoolshizzol ed), maar ik kan echt niet overweg met die 'hoi hoe ist doei' gesprekken. Afschuwelijk.
    En met bellen heb ik dat ook. Ik neem op met: 'Hoi, zeg het es.' Nou dat zegt wel genoeg denk ik.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik praat met een paar mensen veel op msn. OM de een of andere reden gaat het nooit over iets zinnigs maar vullen we er toch de hele avond mee :Y)


    quidquid excusatio prandium pro

    Inviolable schreef:
    Ik bel heel vaak met mijn vriend. Meestal is het omdat ik snel iets moet weten ofzo, maar ik bel ook wel eens zomaar omdat ik zin heb met hem te praten. Ik vind het niet belangrijk om lange gesprekken te hebben op msn, maar als ik niet bij mijn vriend ben, staat mijn msn eigenlijk altijd aan. Behalve als daar de mogelijkheid niet toe is vanwege het feit dat ik moet werken of andere dingen moet doen. Maar ik vind het fijn met hem te kunnen praten en we hebben niet altijd lange gesprekken, soms zeggen we maar een paar dingen in een half uur.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    ik maak altijd wel een praatje met mensen op msn. als ik me verveel kan ik echt nutteloze gesprekken hebben met een vriendin van me. ik praat ook vaak met mijn vriendje, onze gesprekken zijn nooit inhoudloos, en als ik niks te zeggen heb hou ik gewoon mn mond


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Ligt aan met wie ik praat, de situatie en of ik zelf überhaupt iets te zeggen heb. Soms wordt ik butthurt als ik een heel verhaal heb en ze dan maar iets als 'lol' antwoorden, maar het maakt me niet echt uit.


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Ik wil alleen echte gesprekken en geen kleine meldingen xD


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.