• Naar aanleiding van Rebecca's topic heb ik nogmaals een vraagje voor jullie. Hoe belangrijk vinden jullie het om lange gesprekken met iemand te hebben op msn?

    Ikzelf vind het alleen interessant om lange gesprekken te hebben als ik echt iets te vertellen heb. Anders begin ik me al snel te ergeren aan iemand XD Af en toe slap lullen is wel leuk, maar het moet niet elke dag uren lang geforceerd gebeuren. Dat vind ik echt zo vervelend. Dat heb ik overigens ook met bellen. Dat is alleen handig als je ff snel informatie moet doorgeven dat sneller gaat via de telefoon ipv sms. Anders sms ik altijd :') Ik heb nu bijvoorbeeld bijna 5 maanden met mijn vriend en de enige keer dat ik hem gebeld heb was toen ik vroeger weg mocht van mijn werk. Nooit daarvoor, nooit daarna gebeld. Ik heb er gewoon geen behoefte aan en hij gelukkig ook niet hahaha.

    => Dit is trouwens geen aanval op jou hoor Rebecca!

    [ bericht aangepast door een moderator op 28 feb 2012 - 22:25 ]


    Life is hard and then we die

    Ik heb altijd onzingesprekken. Eigenlijk ben ik nooit serieus. XD
    Vooral met Nynke heb ik van die fijne onzingesprekken, heerlijk! ^^


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Fluorescent schreef:
    Ik zit de laatste tijd sowieso bijna nooit meer op msn :')
    Anyway, vroeger deed ik daar ook wel moeilijk over, nu hecht ik er geen waarde meer aan. Maar dat is ook een beetje een leeftijdskwestie denk ik :'D

    Achilles schreef:
    Ik heb altijd onzingesprekken. Eigenlijk ben ik nooit serieus. XD
    Vooral met Nynke heb ik van die fijne onzingesprekken, heerlijk! ^^


    Jij ebnt te weinig op msn >:C


    quidquid excusatio prandium pro

    Hij staat open maar op offline weergeven.


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

    Ik ben altijd op msn maar ik praat enkel met mijn vriend. En soms praten we de hele avond lang en soms ook maar paar minuten. (cat) Bellen heb ik een hekel aan dus dat doe ik zo weinig mogelijk.


    -

    Ik doe eigenlijk beiden. Dat verschilt.


    26 - 02 - '16

    ik zit bijna nooit meer op msn,
    maar als ik er op zit dan praat ik meestal alleen met mn vriendje,
    en daar kan ik over van alles praten dus dat zijn lange gesprekke,
    lul verhalen vind ik nite erg, ik lul dan gewoon gezellig mee


    May Death Never Stop You

    Ik zie totaal geen voordelen aan gesprekken waar je elkaar begroet, vraagt hoe het gaat en dan zwijgt.
    Ik heb wel graag van die lange, diepe gesprekken. Maar dan wel van die gesprekken die ergens over gaan, serieus je mening delen of ergens over discussiëren. Anderzijds is zo'n onzingesprek van tijd tot tijd ook wel eens leuk, maar ik begin niet uit mijzelf tegen iemand als ik niets te melden heb.


    Has no one told you she's not breathing?

    LaJoie schreef:
    Ik zie totaal geen voordelen aan gesprekken waar je elkaar begroet, vraagt hoe het gaat en dan zwijgt.
    Ik heb wel graag van die lange, diepe gesprekken. Maar dan wel van die gesprekken die ergens over gaan, serieus je mening delen of ergens over discussiëren. Anderzijds is zo'n onzingesprek van tijd tot tijd ook wel eens leuk, maar ik begin niet uit mijzelf tegen iemand als ik niets te melden heb.
    Ik heb hetzelfde ^^


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Ik heb hetzelfde ^^


    Ik eigenlijk ook :3


    26 - 02 - '16

    Ik vind het leuk om veel en lang te msnen. Het hoeft niet beslist over iets te gaan, op zich kun je ook wel leuke gesprekken hebben met weinig inhoud. Zolang het gesprek maar niet steeds doodvalt, dan vind ik het wel prima.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    RainbowDash schreef:
    Ik praat met een paar mensen veel op msn. OM de een of andere reden gaat het nooit over iets zinnigs maar vullen we er toch de hele avond mee :Y)


    Dit. Ik heb bijna 300 msn-contacten maar ik praat maar met minder dan 10 van hen echt vaak. En het gaat nooit ergens over, maar leuk is het wel :'D De rest van mijn contacten is stil, nooit online, of begint zo'n stom "ey, hoe ist?" gesprek. Facebook heb ik niet (bah), bellen doe ik eigenlijk amper - heb ik een gruwelijke hekel aan - en ik mag geen Skype omdat mijn ouders nogal anti-videochatten zijn (ik heb ze maar niet verteld dat dat ook kan met msn...). Dus dan moet je wel op msn, of je sociale leven sterft langzaam uit. Dx
    Maar ja, ik ben eigenlijk bijna altijd wel online op msn, hoewel ik bijna nooit terugpraat :'P Vaak laat ik msn gewoon aan staan terwijl ik met hele andere dingen bezig ben (en dan word ik weer helemaal geïrriteerd als iemand op msn iets tegen me zegt terwijl ik probeer te schrijven, tekenen of m'n hw maak) of ik laat de computer aan terwijl ik even naar de supermarkt of iemand's huis ga.


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Inviolable schreef:
    Ik bel heel vaak met mijn vriend. Meestal is het omdat ik snel iets moet weten ofzo, maar ik bel ook wel eens zomaar omdat ik zin heb met hem te praten. Ik vind het niet belangrijk om lange gesprekken te hebben op msn, maar als ik niet bij mijn vriend ben, staat mijn msn eigenlijk altijd aan. Behalve als daar de mogelijkheid niet toe is vanwege het feit dat ik moet werken of andere dingen moet doen. Maar ik vind het fijn met hem te kunnen praten en we hebben niet altijd lange gesprekken, soms zeggen we maar een paar dingen in een half uur. Maar het feit dat ik weet dat hij online is en ik dus ieder moment iets kan zeggen tegen hem, geeft me een fijn gevoel. (:


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Fluorescent schreef:
    Ik zit de laatste tijd sowieso bijna nooit meer op msn :')
    Anyway, vroeger deed ik daar ook wel moeilijk over, nu hecht ik er geen waarde meer aan. Maar dat is ook een beetje een leeftijdskwestie denk ik :'D


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    RainbowDash schreef:
    (...)

    Jij ebnt te weinig op msn >:C

    Sorry. :Y)


    "Well, well. Look who we've got here!"