• Ik lees:
    x Harry Potter
    x Twilight
    x The Hunger Games
    x The Wanted
    x Vampire Diaries
    x Pirates of the Carribean
    x Fallen
    x Historische verhalen
    x Best veel eigenlijk!

    Ik lees absoluut geen:
    x One Direction
    x Justin Bieber

    Het liefst een story met minder dan 20 hoofdstukken en veel spanning(:


    I can't ever stop crying.

    En we dansten op gebroken glas
    Drama - Onbekende personen
    Dit is een verhaal over de dood. En over maskers die zorgen dat we elkaar herkennen. Ik ga je vertellen over struikelen en met je gezicht op de feiten vallen. De feiten die me vertelden wie ik was en wie ik moest zijn. Ze fluisterden woorden in mijn oor die ik niet begreep en ze legden tuinen aan om me erom heen te leiden. Ik zal je vertellen over feiten die me zeiden wat ik werkelijk wilde en om wie ik uiteindelijk echt gaf.
    En langzaam drong het door, het sijpelde mijn verstand in... Hij is dood.
    En hij komt niet meer terug.

    Hoe zacht zijn de wolken?
    Historisch - Drama - Romantisch - Onbekende personen
    Het was het jaar 1851 en er was waarschijnlijk wel wat interessants aan de gang in de wereld. Mijn wereld was echter niet zo groot en ging niet verder dan het dorp waar ik vandaan kwam en de landerijen van de Brantley's, voor wie ik trouwens al een jaar werkte. Eerlijk gezegd kon ik de Brantley's nooit uitstaan en toen ik voor ze ging werken kwam ik erachter dat rijke mensen saai en naar zijn. Ik had nog de grootste hekel aan hun zoon, Oliver, een arrogante, verwende eikel die een te grote bek voor zijn status had.
    Maar nooit had ik gedacht dat alles zomaar veranderen kon. Ik had een hekel aan mijn oude leven en ook al schrok ik van de verandering, ik omarmde het niet veel later. Plots realiseerde ik dat ik alles zou doen voor de Brantley's; ik was ze trouw. Al kon één verkeerde gebeurtenis er net zo goed voor zorgen dat ik er alles voor over zou hebben om hun ondergang te ondertekenen.
    Ik vertel je het verhaal van een jonge sloeber die zijn dagen met een poëtische bitterheid door probeert te komen, terwijl hij een hopeloos gevecht voert met zichzelf; een wals van angstaanjagende beledigingen, moeiteloze beschuldigingen en het vinden van geluk in een zwaar leven.

    'Jij begon!' snauwde ik.
    'Niet! Jij kuste mij,' zei hij, 'Daar heb ik nooit om gevraagd en dat heb ik nooit gewild!'
    'Jij begon. "Doe mij maar een kerel," zei je!' zei ik verontwaardigd, 'En je kuste net zo goed terug.'


    I can't even think straight.



    Liz Harrods is de wanhoop nabij als haar beste vriendin Luna op een dag plotseling verdwijnt. Zeven maanden lang leeft ze in onzekerheid, tot er op een woensdagavond ineens twee agenten voor de deur staan en haar nachtmerrie werkelijkheid wordt. Luna is gevonden en ze is niet meer in leven. Ook brengt de politie een doos mee met oude spulletjes van Luna.

    De dagen daarna zijn onwerkelijk. Liz gaat ten onder aan het verdriet om haar vriendin en ziet de zin van het leven niet meer. Tot ze de oude spulletjes van Luna doorzoekt en erachter komt dat de verdwijning van haar vriendin heel anders in elkaar steekt dan ze dacht.


    The Secret Diary
    Een onbekende personen verhaal!

    Hou mijn profiel btw even in de gaten, ik zet er binnenkort een TVD-story op ;)


    I was an angel living in the garden of evil

    Ik zal zeker even bij alle drie de stories kijken(: En dat van TVD zal ik zeker in de gaten houden(:


    I can't ever stop crying.



    Wat als je jeugd wordt afgepakt, en je wordt uitgehuwelijkd op je negende? Wat als je man je nauwelijks aandacht geeft? Wat als je constant op je hoede moet zijn, omdat je man gevaarlijke dingen onderneemt? Wat als je veel op de vlucht bent? Wat als je kinderen nooit volwassen dreigen te worden?
    Wat zou jij doen?


    Lees het verhaal van Charlotte, een adellijk meisje uit de vijftiende eeuw.


    Als je tot de nek toe in de shit zit... laat je hoofd niet hangen!


    Step by step
    Heart to heart
    Left, right, left
    We all fall down
    Like toy soldiers


    Ik heb dus een verhaal gemaakt over Nederland in de toekomst. De titel verraadt al een klein beetje waarover het verhaal straks zal gaan maar de rest is natuurlijk nog een verrassing (:
    Het eerste hoofdstuk legt voornamelijk uit wat er in 400 jaar gebeurd is.
    Ik hoop dat jullie de moeite nemen om ook een keer een onbekend personen verhaal te lezen en ik ben natuurlijk blij als je het leuk vindt (:

    NOTE: Als je de proloog niet wilt lezen, kun je me een berichtje sturen en zal ik je kort uitleggen wat er in 400 jaar is gebeurd.

    Genocide


    Not all those who wander are lost.

    Iemand nog wat leuke stories??(:


    I can't ever stop crying.

    Misschien deze: I can see your love in the moonlight ik ben er pas net aan begonnen.

    *I can see your love in the moonlight*


    Louisa is een gewoon meisje. Maar op een dag heeft ze een hele rare droom over een duister persoon met hypnotiserende muziek die je gewoon moet volgen. Maar was het wel een droom?
    Uiteindelijk gebeurd het vaker. En al is ze doodsbang voor degene die de muziek maakt, ze wordt uiteindelijk toch verliefd op hem. Ze kan zich niet meer concentreren op school en kan zich alleen maar bezig houden met die jongen.

    "Ik hou van je, Louisa." fluisterde hij in mijn oor.
    Ik keek op in zijn schitterende zwarte ogen, waarin de maan werd weerspiegeld.
    Ik boog me voorover en fluisterde terug:
    "Ik hou ook van jou."
    En toen drukte hij zijn lippen op de mijne en ik gaf me over...


    Als je hem wilt lezen: ik schrijf heel onregelmatig...
    Dus dan kun je beter een abo nemen...



    'It's just a legend. It is right?'


    het is the vampire diaries in een twilight jasje zeg maar qq


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    ik ben net begonnen aan een verhaal over de haat-liefde verhouding tussen mijn hoofdpersoon en draco malfieds. Misschien vind je het wat
    How do I survive my life here? [DM]

    http://www.quizlet.nl/stories/78554/pandora-hearts-middle-ages--rp/

    een story van mij en mijn vriendin. Speelt zich af in de middeleeuwen ^^


    Everyone can hurt you, can make you cry. But that's why you have those few real friends. To make you rise again.

    Prisoners of love

    Catherine Caroline Anderson is pas zeventien wanneer ze voor het eerste een voet zet op de RMS Titanic. Door de fraudeproblemen van haar vader, zijn ze niet langer welkom in London, waardoor ze gedwongen zijn om naar Amerika te trekken. Op het schip wordt Catherine geconfronteerd met Eugene, de zoon van een van de zakenrelaties van haar vader. Catherine heeft echter andere plannen en door haar rebels gedrag komt ze in contact met mensen beneden haar klasse.

    Prisoners of love is een tragedisch verhaal dat zijn weg vindt in zowel drama als romantiek en de lezers tot de laatste regel in zijn greep zal houden.



    Ik weet niet of je een Titanic gerelateerd verhaal een origineel verhaal vindt, maar ik wil nu al zeggen dat het los van Rose en Jack staat. Andere personen, ander verhaal, zelfde schip.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?



    The city of history.
    Annabeth kan zich niks meer herinneren van haar jeugd. Als ze op een regenachtige dag, een boekje op zolder vind, wekt dit haar nieuwsgierigheid. Zo staat er in het boek dat haar ouders, niet haar echte ouders zijn, en dat haar echte vader er wel een heel bijzondere baan op na hield. Niet wetend of het boek echt is, of slechts een werk van fictie besluit Annabeth naar 'Raven fall' te vertrekken, een dorpje zo klein dat het niet eens op de kaart te vinden is, en bewoont word door de vreemste mensen. Langzaam komen herinneringen van vroeger weer terug, en leert ze zichzelf kennen, maar dan begint het avontuur pas echt.


    'You're dreaming,Annabeth.' fluister ik tegen mezelf. 'You're dreaming, and this isn't real.' herhaal ik. Ishan stopt met ijsberen en kijkt me verward aan. 'What are you doing?' vraagt hij. Ik haal mijn neus op en kijk Ishan angstig aan. 'You're not real. Nothing of this is real and when I wake up..' ga ik verder. 'Wake up from what!' schreewt Ishan me toe. 'You're not dreaming. This is real. All of this is real'

    [ bericht aangepast op 5 maart 2012 - 22:44 ]


    The only thing that's going to bother me, is that you all call yourselfs my friends.

    Watch me burn

    Dit is het eerste deel van mijn vampieren reeks.
    Lees deel twee hier: Danger is beauty.
    Lees deel drie hier: You said forever.






    ~
    On the first page of our story
    The future seemed so bright
    Then this thing turned out so evil
    I don't know why I'm still surprised
    Even angels have their wicked schemes
    And you take that to new extremes
    But you'll always be my hero
    Even though you've lost your mind

    Een verhaal vol met liefde, haat en vampiers.


    x. Onbekende personen
    x. Fantasy
    x. Je vind blijkbaar TVD leuk, dan valt dit wss ook wel in de smaak. (:


    DATTEBAYO!

    Difference


                      “You know I can't trust you.”




    *Beetje fantasy (onrealistisch), onbekende personen, romantiek.
    *Het verhaal is nog maar pas begonnen, dus er zijn nog niet veel hoofdstukjes.
    *Klik hier voor het verhaal.

    Ik weet niet of dit wat voor je is, maar wie weet ! <3


    LEGGO!