• Ik lees:
    x Harry Potter
    x Twilight
    x The Hunger Games
    x The Wanted
    x Vampire Diaries
    x Pirates of the Carribean
    x Fallen
    x Historische verhalen
    x Best veel eigenlijk!

    Ik lees absoluut geen:
    x One Direction
    x Justin Bieber

    Het liefst een story met minder dan 20 hoofdstukken en veel spanning(:


    I can't ever stop crying.



    Levensstrijd.
    [Klik hierboven!]



    In 'Levensstrijd' volgen we de 21 jarige brunette Roxanne, met een vader die bij de Overheid werkt. Wanneer 's werelds grootste en meest gezochte crimineel het op haar munt, volgt de levensstrijd: een gevecht van leven op dood.

    Drank & drugs
    Seks (16 +)
    Agressie & geweld
    Onbekende personen
    Spanning










    Princess Lily.
    [Klik hierboven!]



    Princess Lily gaat over een knappe prinses, die erachter komt dat ze niet is zoals alle anderen.
    Haar leven neemt een totaal andere wending als ze zich besluit aan te sluiten bij de Orde, een magisch gezelschap, waar ze getraind wordt tot wie zij echt is.
    Ze gaat de strijd aan tegen de Equalisten - een gevecht van goed en kwaad, van leven op dood - en probeert hiermee de magische gemeenschap te bevrijden van de Equalisten.


    ~ fantasy/avontuur
    ~ onbekende personen



    Proloog:

    Ik schreeuwde en huilde, 'Nee, dit kun je niet maken.' Ik voelde hoe ik veranderde. Mijn rode vlerken verdwenen, net zoals mijn hoorntjes. In plaats van mijn zwarte strakke korte jurkje had ik een zwart rokje met rood hemdje aan. Mijn drietand verdween ook. 'Vader dat kunt U niet doen.' Schreeuwde ik. 'Tuurlijk kan ik dat.' Zei hij. 'Je zal boeten voor dat je steeds wegloopt. Als straf moet je zo veel mogelijk zielen voor me halen, het liefst gebroken.' Na die woorden knipte hij met zijn vingers en zag ik niets meer. Na een tijdje voelde ik een klap en landde ik op de grond. Ik was een normaal meisje geworden. Ik moest doen wat mijn vader me zei.

    http://www.quizlet.nl/stories/79210/when-the-devil-fell-in-love/


    People change, things go wrong, but just remember, life goes on...

    The lost princess


    We are all exploirers trying to find ourselves.



    Korte uitleg van het verhaal:
    Ciara is een prinses in een andere wereld, ver weg van de aarde. Alleen was het met haar geboorte te gevaarlijk voor haar om in deze wereld te blijven leven. Daarom hebben haar ouders besloten haar naar de aarde toe te sturen, waar ze veilig als wees zou kunnen leven. Wel hebben haar ouders besloten haar op haar achttiende verjaardag terug te halen. Dit zorgt ervoor dat ze als ze op haar achttiende verjaardag door een oude poort fiets om naar school te komen, niet aan de andere kant van de poort verder fiets, maar door deze poort in haar eigen wereld beland. Natuurlijk snapt ze hier niks van en na een aantal dagen reizen komt ze iemand tegen, waar ze haar verhaal aan kan vertellen en die haar meeneemt naar het kasteel. Wat zal er gebeuren als ze erachter komen dat ze de verloren prinses is?


    Keep your head up, keep your heart strong




    You made me believe
    In myself
    In real friends
    In a true love

    But was it just a game?


    http://www.quizlet.nl/stories/79608/crazier-draco-malfoy/


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Ik las gisteren de proloog van 'Ardour at War' en die zag er veelbelovend uit (: verder blijf ik hier meelezen, want ik zoek zelf ook stories!

    [ bericht aangepast op 17 maart 2012 - 17:22 ]


    The truth may be orange!

    hey meissie, ik weet niet of je er nog een zoekt, maar deze is in dezelfde stijl geschreven als die met Breakie-Cakie, alleen dan met een andere vriendin van me :P xD

    http://www.quizlet.nl/stories/80964/07ghost--rp-/

    Deliza, een meisje van het barsburg empire, en 'Prinses', een meisje die op haar 6 wakker is geworden bij de poorten van een kerk, en daar is gebleven. 'Prinses' wordt zo genoemd omdat ze zich neits herinnerd van voor haar 6, onder andere haar naam. Beide meiden weten niet dat ze een diep geheim in hun hebben, dat belangrijk kan zijn voor het voortbestaan van de wereld...

    Gebaseerd op de Japanse serie 07-Ghost, maar wordt langzaam opgebouwd zodat je het ook begrijpen kan als je de serie niet kent! ^^


    Everyone can hurt you, can make you cry. But that's why you have those few real friends. To make you rise again.