• © Copyright Pavarotti
    ________________________________________________________________________
    "Het nieuwe jaar is net begonnen, er komen veel nieuwelingen op St.joseph School."

    Dit is het verhaal:

    "Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."
    [Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen.]
    ________________________________________________________________________
    Regels:
    - Het liefste iets meer dan één regeltje schrijven.
    - Niemand doet of zijn of haar personage perfect is.[Beslis niet wat andere doen.]
    - Geen seksuele teksten. [Ze gaan met elkaar naar bed/Tongen/Raakt hem, haar aan. Mag wel]
    - Ruzie mag, maar hou het wel reëel.
    - Pesten mag, tot een bepaalde hoogte.
    - We houden ons aan de verhaallijn, natuurlijk mag je er
    iets vanaf wijken, maar hou het wel zo dat je personage
    er weer makkelijk mee in kan gaan.
    - Max 4 Personages P.P
    - Verkering mag, maar alleen als de ander het ook wil.
    [Dwingen word niet geaccepteerd, alleen als het is afgesproken met elkaar, maar meld dat wel even aan Dracy.]
    - Houd je aan de regels.
    _______________________________________________________________________
    -Wil je solliciteren? Kan altijd.
    ________________________________________________________________________- Als je iets te zeggen hebt wat niet RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend.
    _______________________________________________________________________
    Als Pavarotti niet online is en het topic is vol. Mag je een nieuwe vragen aan Nadal of aan Delightee.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Lynn

    Ik richt me een nieuw meisje die mijn kant op komt. Ze ziet eruit als een bang klein muisje.
    "Hoi, jij bent nieuw?" vraagt ze.
    Ik schenk haar een lieve glimlach.
    "Dat klopt," bevestig ik mijn vermoeden. "Ik ben Lynn Nevaeh Ivanova en jij?" vraag ik oprecht geïnteresseert.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Donna

    "Of heb je liever een badjas?"
    "Nee hoor," lach ik. "Het is prima. Dan kan ik ook mijn mannelijke kant showen," grap ik en ik laat mezelf op zijn bed ploffen.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Arion

    Vragend kijkt Mary me aan.
    "Nu wil ik weten wat je bedoelde," zegt ze zacht.
    Ik kijk haar met glinsterende ogen aan terwijl ik de juiste woorden zoek.
    "Ik denk gewoon dat jij me heel gelukkig kan maken, en dat heel lang kunt volhouden als je dat zou willen," zeg ik stil.
    Ik meen het, elk woord.

    Charlotte

    "Let maar niet op Lynn hoor. Ze houdt niet zo van mijn vriendinnetjes," zegt Michael met een knipoog.
    Ik kijk hem even aan. Zou ik het zeggen? Ik heb het wel over zijn zus. Uiteindelijk beslis ik het toch maar te doen.
    "Dan hoeft ze ook in mijn gezicht niet vriendelijk te doen om achter mijn rug god weet wat te zeggen," zeg ik zacht, zo rustig mogelijk. Ik kan het niet geloven dat datzelfde meisje me net nog haar telefoon nummer gegeven heeft met de mededeling dat ik met haar kan praten, dat ze me iets gaf tegen de hoofdpijn om vervolgens een afkeurend gezicht naar Michael te trekken.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Jeremy

    Ik grinnik en leg naast de kleren een propere handdoek en een washandje. Ik open de deur naar mijn badkamer en knip het licht aan.
    "Ga je gang," zeg ik met een uitnodigend gebaar.
    "Ik ga me even douchen in de badkamer van mijn ouders," zeg ik met een kusje op haar lippen.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Lilly
    Ik glimlach terug naar het meisje. "Lillian Grace Harriet zeg maar Lilly"
    Ze was klein en ook slank. Ze zag er aardig uit.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Mary

    "Ik denk gewoon dat jij me heel gelukkig kan maken, en dat heel lang kunt volhouden als je dat zou willen."
    Vertederd bijt ik op mijn lip en kijk hem aan.
    "Natuurlijk wil ik dat," zeg ik zacht.
    "Ik zou niet anders willen."
    Teder druk ik mijn lippen op de zijne en verstrengel mijn vingers met de zijne.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Lynn

    Ik lach.
    "Leuk je te ontmoeten," zeg ik oprecht en ik sla met mijn hand op de stoel naast me. "Ga zitten."
    Vanuit mijn ooghoeken houdt ik Charlotte en Michael zorgvuldig in de gaten. Ik mag me er dan wel niet mee bemoeien maar dat weerhoudt me absoluut niet.

    Donna

    "Ik ga me even douchen in de badkamer van mijn ouders."
    En hij geeft me een klein kusje. Ik lach en sluit de deur achter me. Zo snel als ik kan laat ik mijn dooweekte kleding van mijn lichaam afvallen. Ik draai de kraan open. Het water klettert op de bodem van de douchekabine. Snel ga ik er onder staan en laat ik de warme stralen over mijn lichaam lopen. Langzaam aan warm ik weer op.

    Michael

    "Dan hoeft ze ook in mijn gezicht niet vriendelijk te doen om achter mijn rug god weet wat te zeggen," zegt ze zacht.
    Ik knik maar van binnen kook ik van woedde. Lynn had hier nooit heen moeten komen. Het was een grapje! Maar Charlotte moet ook niet kwaad spreken over Lynn. Ik corrigeer Lynn ook altijd dus zal ik nu ook precies het zelfde doen tegenover Charlotte. Lynn is en blijft mijn kleine zusje. Even haal ik adem en zoek ik de juiste woorden. De juiste woorden bestaan daar niet echt voor.
    "Ik wil niet dat je zo praat over mijn zusje," zeg ik zachtjes. "Ze doet niet aardig over jou, ik corrigeer haar daar altijd op maar doe ook niet onaardig over haar," waarschuw ik Charlotte.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Jeremy

    Eerst loop ik nog snel naar beneden om de verwarming wat warmer te zetten, zodat het seffens lekker warm is. Wanneer ik weer boven ben, neem ik propere kleren uit mijn kast, en ga naar de slaapkamer van mijn ouders, waar ik me uitkleed, en ga douchen. Ik droog me af, en kleed me weer aan. Mijn natte kleren hang ik beneden op de verwarming, en ik wacht geduldig op Donna.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Lilly
    Ik ga naast haar zitten en ik zie haar Michael in de gaten houden. "Vindt je het tot nu toe een beetje luek op school?" ik kijk haar glimlachend aan. "Tot hoevere school leuk kan zijn" knipoog ik .


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Arion

    "Natuurlijk wil ik dat. Ik zou niet anders willen."
    Ze geeft me een kus en verstrengelt onze vingers.
    Ik draai mijn hoofd en zit de hele tijd glimlachend naar het scherm te staren.
    Mijn hart blijft de hele tijd snel slaan.
    Onvoorstelbaar.

    Charlotte

    "Ik wil niet dat je zo praat over mijn zusje. Ze doet niet aardig over jou, ik corrigeer haar daar altijd op maar doe ook niet onaardig over haar," zegt Michael zacht, maar kordaat.
    Ik knik met een glimlachje.
    "Dat weet ik, ik bedoelde het ook niet gemeen. Ik vond gewoon dat je het moest weten," zeg ik rustig. Voor ik ergens de schuld van krijg waar ik in principe niks mee te maken heb. "Ik doe aardig tegen haar, dat verandert niet. Ik logeer nog steeds bij jullie, ik ken mijn plaats. En ik wilde dat het anders was, dat ze me zouden aanvaarden. Je moeder en Lynn."
    Ik slik een krop in mijn keel weg. Dit is de eerste keer dat ik toegeef dat het me wel degelijk raakt. Ik geef om deze jongen, heel veel en het is hard als zijn familie je niet wil.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Lynn

    "Vindt je het tot nu toe een beetje luek op school. Tot hoevere school leuk kan zijn."
    Hier ben ik het niet mee eens.
    "School kan leuk zijn hoor," corrigeer ik haar. "Je hebt vrienden en sociale contacten. Zonder school zouden we verloren zijn," leg ik haar uit.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Lilly
    Ik grinik even. "Tsja maar ik zeg niet dat het stom is maar soms tsja saaie docenten maar ach alles voor de toekomst" ik kijk haar lachend aan.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Mary

    Glimlachend leg ik mijn hoofd op zijn schouder en kijk ook naar de televisie. Auryn is nog steeds braaf aan het kijken, en ik doe dat dan ook maar. We lijken net een klein gezinnetje, en ik lach even bij de gedachte ervan. Mijn duimt wrijft zacht over de rug van zijn hand, terwijl ik naar de film kijk. Sommige liedjes zing of neurie ik zacht mee.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Michael

    "Dat weet ik, ik bedoelde het ook niet gemeen. Ik vond gewoon dat je het moest weten. Ik doe aardig tegen haar, dat verandert niet. Ik logeer nog steeds bij jullie, ik ken mijn plaats. En ik wilde dat het anders was, dat ze me zouden aanvaarden. Je moeder en Lynn."
    Ik knik goedkeurend en kijk weg. Met mijn linkerhand ga ik over de littekens van de rechter. Ik zucht even en kijk ik naar Lynn. Mijn gedachten drijven weg naar het moment dat mijn moeder thuis kwam met Igor, Lynn's vader. Ik was weg van die man en van Lynn. Jarenlang waren we gelukkig met zijn vieren totdat Igor werd vermoord en mijn moeder terug ging naar mijn vader. Het werd kil in huis. Mijn vader was streng Christelijk en mijn moeder dus ook. Lynn was een vrije opvoeding gewend en dit was wennen, voor ons alle twee. Mede hierdoor kregen we een sterke band, niemand zal tussen ons komen.

    Donna

    Ik droog mezelf af en trek de kleding van Jeremy aan. Lachend kom ik de badkamer uit waar ik hem al zie wachten.
    "Staat me goed toch?" vraag ik lachend terwijl ik een rondje draai.

    Lynn

    "Tja, maar ik zeg niet dat het stom is maar soms tsja saaie docenten maar ach alles voor de toekomst."
    Ik knik.
    "Alles voor de toekomst," herhaal ik zachtjes. Ik speel met de ringen om mijn vingers. Elk kreeg ik van een dierbaar persoon. Ik heb er elf om. Van familie, vrienden, kennissen, ex-en. Ik houd ze allemaal bij me. Het is mijn variatie op de ordinaire tatoeages.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Lilly
    "Ben je verhuist ofzo?" ik kijk haar aan. Kwa praten was het niet echt de ideale persoon maar ze was erg aardig


    Change is for weirdos ~ Niall Horan