• © Copyright Pavarotti
    ________________________________________________________________________
    "Het nieuwe jaar is net begonnen, er komen veel nieuwelingen op St.joseph School."

    Dit is het verhaal:

    "Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."
    [Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen.]
    ________________________________________________________________________
    Regels:
    - Het liefste iets meer dan één regeltje schrijven.
    - Niemand doet of zijn of haar personage perfect is.[Beslis niet wat andere doen.]
    - Geen seksuele teksten. [Ze gaan met elkaar naar bed/Tongen/Raakt hem, haar aan. Mag wel]
    - Ruzie mag, maar hou het wel reëel.
    - Pesten mag, tot een bepaalde hoogte.
    - We houden ons aan de verhaallijn, natuurlijk mag je er
    iets vanaf wijken, maar hou het wel zo dat je personage
    er weer makkelijk mee in kan gaan.
    - Max 4 Personages P.P
    - Verkering mag, maar alleen als de ander het ook wil.
    [Dwingen word niet geaccepteerd, alleen als het is afgesproken met elkaar, maar meld dat wel even aan Dracy.]
    - Houd je aan de regels.
    _______________________________________________________________________
    -Wil je solliciteren? Kan altijd.
    ________________________________________________________________________- Als je iets te zeggen hebt wat niet RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend.
    _______________________________________________________________________
    Als Pavarotti niet online is en het topic is vol. Mag je een nieuwe vragen aan Nadal of aan Delightee.


    Ich liebe dich 27.12.23

    lilly
    Ik grinik. "Dat zou je niet zeggen. Maar wel leuk" grinik even naar haar. "heb je voor de rest nog broers of zusjes?"


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jeremy

    "De Wii? Dat nou ik origineel. Laten we dat doen!"
    Ik grinnik en neem haar mee naar beneden.
    "Kies maar een spelletje," zeg ik lachend terwijl ik haar de kast toewijs.
    Intussen zet ik de televisie op.

    [ bericht aangepast op 29 feb 2012 - 16:22 ]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Charlotte

    Voor het eerst in lange tijd voel ik me weer enorm alleen. Dit is belachelijk. Ik moet er toch iets aan kunnen doen? Als we alletwee blijven mokken komen we geen stap verder.
    Voorzichtig draai ik mijn hoofd. Ik kijk even wie er allemaal in het lokaal zijn. De leerkracht is er, Kyle is er, Lilly is er. Drie getuigen. Ik zucht en laat mezelf van de vensterbank glijden. Ik wil naar Lynn lopen maar uiteindelijk durf ik niet en wandel gewoon het lokaal uit. Ik ben kwaad, kwaad op mezelf en op haar. Ik praat nog met haar, al val ik er dood bij neer. Ik besluit naar buiten te gaan om even af te koelen. Ik zucht wanneer de koele wind me tegemoet komt. Met natte kleren voelt het veel frisser. Plots zie ik Michael met zijn hoofd tegen de muur zitten. Ik ren naar binnen, waar ik als de wind mijn tas grijp en weer naar buiten ren. Ik smijt het ding naast Michael op de grond en ga als een gek op zoek naar de pijnstillers die ik voor hem meegenomen had. Ik geef hem er dit keer maar eentje. Straks word ik er nog van beschuldigd dat ik hem verslaafd probeer te krijgen. Vervolgens neem ik het flesje water dat ik ook aan hem geef.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Lynn

    "Dat zou je niet zeggen. Maar wel leuk. Heb je voor de rest nog broers of zusjes?" vraagt ze.
    Ik schud mijn hoofd.
    "We zijn ook stiefbroer en zus," leg ik haar uit. "Verder weet ik het niet. Mijn moeder woont in Tsjetsjenië, ik heb haar al jaren lang niet gezien. Ze heeft twee dochtertjes, Maria en Anna. Ik heb hun nog nooit gezien."

    Donna

    "Kies maar een spelletje," zegt hij lachend.
    Ik heb mijn keuze al snel gemaakt.
    "We gaan tennissen," lach ik.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    p[ik ben in 5 minuten terug. even stokbrod halen vaan de overkant-_-]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jeremy

    "We gaan tennissen."
    Ik grinnik.
    "Oke, tennis it is."
    Ik steek lachend de disc in en geef haar een afstandsbediening.
    "Wil je eerst een mannetje maken?"


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Lilly
    Ik knik. "Dat is wel jammer."Ik dacht even aan Roselien. Nee ik moesat er niet aandenken om haar te moeten missen.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Michael

    Ik voel dat iemand iets in mijn hand stopt. Even open ik mijn ogen. Ik zie Charlotte. Met een klein lachje kijk ik haar aan. Ze geeft me een flesje water. Met trillende handen neem ik het pilletje voorzichtig in. Dankbaar kijk ik Charlotte aan en ik sluit mijn ogen weer.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    [ik ga eten tot over een 20 minuten]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Donna

    "Wil je eerst een mannetje maken?"
    Ik knik. De poppetjes maken is altijd leuk. Lachend geef ik de mijne twee grote blauwe ogen, lange bruine haren en eeen grote snor.
    "Lijkt toch?" grap ik.

    Lynn

    "Dat is wel jammer."
    Ik knik. Ik zou Maria en Anna graag willen zien maar het geld is er niet voor.
    "En heb jij broers of zussen?" vraag ik.
    Ondertussen zie ik Charlotte langslopen. Ze maakt aanstalte om naar mij toe te komen maar doet dat toch niet. Met een arrogant glimlachje keek ik haar na.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    lilly
    Ik kijk even naar haar. "Ik heb een zusje Roselien, ze is 3 jaar jonger dan ik. Ze is pas 12 geworden." ik grinik


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jeremy

    "Lijkt toch?"
    Ik grinnik.
    "Je hebt wel niet zoveel snor. Een beetje minder."
    Ik ga achter haar staan en leg mijn armen om haar middel, terwijl ik een paar kusjes in haar hals druk.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Lynn

    "Ik heb een zusje Roselien, ze is 3 jaar jonger dan ik. Ze is pas 12 geworden."
    Ik knik.
    "Leuk, een zusje," lach ik. "En verder, nog andere leuke, bijzondere dingen in je leven?"


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Charlotte

    Hij sluit zijn ogen weer wanneer hij het pilletje ingenomen heeft. Bezorgd kijk ik hem aan en laat mijn vingertoppen over zijn arm gaan. Ik probeer hem zo weinig mogelijk aan te raken uit angst dat het ook pijn zal doen, maar tegelijk wil ik hem gerust stellen.
    "Zou je niet beter naar huis gaan? En in bed kruipen?" fluister ik zacht.
    Het breekt mijn hart hem zo te zien en er niks aan te kunnen veranderen.
    Ik zou zijn pijn overnemen, als het kon. Ookal wil hij het niet, ik zou het doen.

    Arion

    Mary rekt zich uit en Auryn giechelt wanneer haar maag knort. Ikzelf kijk haar lachend aan.
    "Oeps, sorry," zegt ze.
    Ik til Auryn op en zet haar bij Mary op schoot.
    "Ik maak wel even wat," grinnik ik.
    Ik geef ze beiden een kusje op het voorhoofd en ga dan naar de keuken. In de koelkast is er niet veel te vinden maar uiteindelijk krijg ik een idee. Een tiental minuutjes later kom ik met een bord vol wentelteefjes de woonkamer weer in.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Donna

    "Je hebt wel niet zoveel snor. Een beetje minder."
    Asshole. Ik voel zijn kusjes in mijn hals. Genietend leg ik mijn hoofd naar achter. Zachtjes druk ik een kusje op zijn wang.
    "Zal ik de snor dan iets kleiner maken?"


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."