• © Copyright Pavarotti
    ________________________________________________________________________
    "Het nieuwe jaar is net begonnen, er komen veel nieuwelingen op St.joseph School."

    Dit is het verhaal:

    "Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."
    [Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen.]
    ________________________________________________________________________
    Regels:
    - Het liefste iets meer dan één regeltje schrijven.
    - Niemand doet of zijn of haar personage perfect is.[Beslis niet wat andere doen.]
    - Geen seksuele teksten. [Ze gaan met elkaar naar bed/Tongen/Raakt hem, haar aan. Mag wel]
    - Ruzie mag, maar hou het wel reëel.
    - Pesten mag, tot een bepaalde hoogte.
    - We houden ons aan de verhaallijn, natuurlijk mag je er
    iets vanaf wijken, maar hou het wel zo dat je personage
    er weer makkelijk mee in kan gaan.
    - Max 4 Personages P.P
    - Verkering mag, maar alleen als de ander het ook wil.
    [Dwingen word niet geaccepteerd, alleen als het is afgesproken met elkaar, maar meld dat wel even aan Dracy.]
    - Houd je aan de regels.
    _______________________________________________________________________
    -Wil je solliciteren? Kan altijd.
    ________________________________________________________________________- Als je iets te zeggen hebt wat niet RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend.
    _______________________________________________________________________
    Als Pavarotti niet online is en het topic is vol. Mag je een nieuwe vragen aan Nadal of aan Delightee.


    Ich liebe dich 27.12.23

    [Nee ik bedoel Kyle had een broer. xD]


    Ich liebe dich 27.12.23

    Lynn

    "Oké. Mijn broer kwam ook altijd voor me op, als ze iets tegen me deden. Hij was er voor me," zucht hij.
    "Niemand hoeft voor mij op te komen hoor," lach ik. "Ik kan mezelf prima redden maar je moet gewoon niet aan de mensen komen die van me houden," leg ik hem uit.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Kyle

    "Ik kan mezelf prima redden maar je moet gewoon niet aan de mensen komen die van me houden." Ik knik.
    "Dat snap ik, als ze aan Irial komen word ik ook boos." Zeg ik en grinnik even. "Voor zover ik boos kan worden dan." Zeg ik er achteraan en doe mijn benen over elkaar.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Arion

    "Hmm? Oh, niets." Ik kijk Mary niet begrijpend aan wanneer ze haar blik tussen Auryn en mij laat glijden. "Kies jij de volgende film?" vraagt ze dan.
    Zonder antwoord springt Auryn recht en loopt naar de DVD's die naar beneden gehaald had. Ze bekijkt de doosjes en steekt uiteindelijk Duimelijntje omhoog. Ik lach even knik goedkeurend.
    "Steek maar in de DVD speler," zeg ik zachtjes. Ik kijk even glimlachend naar Mary.

    Irial

    "Ja, ik word gek van alles," zegt Isa zacht.
    Ik kijk haar bezorgd aan maar probeer mijn stem gewoon te houden.
    "Alles? Dat is niet niks," zeg ik zacht.
    Ik zeg niet veel omdat ik haar de kans wil geven zelf te praten, mocht ze dat willen.

    Charlotte

    Ik zit een beetje naar buiten te staren wanneer er plots een liedje in mijn hoofd komt dwalen. Ik kijk even rond in het lokaal en ga een gitaar uit de kast halen. Wanneer niemand kijkt, open ik het raam en glip erdoor naar buiten. Ik ga onder de vensterbank zitten, zodat ze me niet kunnen zien vanuit het lokaal. Even alleen.
    Zachtjes begin ik te spelen en al snel vloeien de woorden uit mijn mond.

    [ bericht aangepast op 29 feb 2012 - 11:49 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Lynn

    "Dat snap ik, als ze aan Irial komen word ik ook boos," zegt Kyle. "Voor zover ik boos kan worden dan."
    Ik lach.
    "Iedereen kan toch boos worden?" vraag ik nieuwsgierig. "Hoezo jij dan niet?"


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Isabelle

    "Alles? Dat is niet niks." Zegt Irial.
    "Ja alles. Lilly, mijn moeder die ziek is, mijn vriend waarbij ik heb besloten weg te gaan om bepaalde redenen." Zucht ik en kijk hem even aan en dat weer weg.

    Kyle

    Lynn lacht. "Iedereen kan toch boos worden? Hoezo jij niet dan?" Vraagt ze nieuwsgierig.
    Ik lach ook even. "Neen niet zo. Ik bedoel, ik word niet snel boos, en eerlijk gezegd heb ik de moed er ook niet voor boos of woedend te worden." Leg ik een soort van uit.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Irial

    "Ja alles. Lilly, mijn moeder die ziek is, mijn vriend waarbij ik heb besloten weg te gaan om bepaalde redenen."
    Ik schuif onbewust weer naar haar toe en wil mijn arm om haar heen slaan tot ik me bedenk dat ze het misschien niet fijn vindt.
    "Mag ik?" vraag ik met mijn arm half omhoog.
    Lilly? Zou Isabelle het meisje zijn waarover ze het had toen ze bij mij en Kyle was?


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Lynn

    "Neen niet zo. Ik bedoel, ik word niet snel boos, en eerlijk gezegd heb ik de moed er ook niet voor boos of woedend te worden."
    Ik knik.
    "Misschien is dat maar beter ook," zeg ik zachtjes. "Niet boos kunnen worden. Altijd positief. Ik heb niet bepaald een kort lontje maar ik ben niet tegen vechten. Als je nooit boos wordt. Wat voor leven heb je dan?" lach ik zachtjes.

    Michael


    Zachtjes speel ik wat accorden. In mijn hoofd hoor ik de lyrics van verschillende liedjes. Zachtjes begin ik te zingen.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Isabelle

    Irial schuift wat dichter.
    "Mag ik?" Ik kijk even naar hem en zie hem half met zijn arm omhoog zitten. Ik knik en haal gelijkertijd mijn schouders op.
    "Kijk, Lilly heeft een oogje op me, en ik vind het zo moeilijk, want ik vind haar niet leuk. Mijn moeder is ernstig ziek en ze denken dat ze dit jaar niet meer red. En mijn vriend gebruikt en mishandeld me." Gooi ik er eerlijk uit.

    Kyle

    "Een leuk leven." Zeg ik met een glimlach. "Nee, maar soms is het niet leuk, ik kan niet voor mezelf opkomen snap je." Zeg ik en kijk haar even aan en wissel mijn benen om zodat die wie net onder lag boven ligt.

    (soery people ik ga off, morgen na 3 of later ben i er weer ;))


    Ich liebe dich 27.12.23

    Charlotte

    Plots klinkt er een luide donderklap. Alsof de hemel net opengescheurd is valt er regen met bakken naar beneden. Ik spring overeind en zet eerst de gitaar binnen. Ik probeer op de vensterbank te klauteren maar glijdt bijna uit omdat ze glad is door het regenwater. Uiteindelijk weet ik naar binnen te kruipen, maar ondertussen ben ik al doorweekt. Ik sluit het raam en blijf kletsnat op de vensterbank zitten om even te bekomen. Mijn jurkje plakt aan mijn lichaam en mijn haar krult niet echt meer maar hangt slapjes over mijn schouders. Dan maar hopen dat de wet-look me staat.
    Plots hoor ik Michael zingen. Ik zet mijn ellebogen op mijn knieën en laat mijn gezicht in mijn handen rusten terwijl ik naar hem luister. Er verschijnt automatisch een klein glimlachje op mijn lippen.

    Irial

    Ze knikt en haalt haar schouders op. Ik leg mijn arm losjes om haar heen terwijl ik naar haar luister.
    "Kijk, Lilly heeft een oogje op me, en ik vind het zo moeilijk, want ik vind haar niet leuk. Mijn moeder is ernstig ziek en ze denken dat ze dit jaar niet meer red. En mijn vriend gebruikt en mishandeld me," zegt ze.
    Dat is veel shit om in een keer te moeten slikken.
    Ik denk even na voor ik antwoord.
    "Dat is rot voor je," zeg ik zachtjes. "Probeer nog zoveel mogelijk te genieten van momenten met je moeder. Wat je vriend betreft, daar moet je je eigen keuze in maken maar ik kan je wel vertellen dat hij je niet verdient en dat jij dit niet verdient. En Lilly, tja. Dat kan verkeren, kijk maar naar Kyle en mij."


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Jeremy

    "Na afloop? Verklaar je nader."
    Geamuseerd kijk ik haar aan, en wrijf zacht over haar arm.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Mary

    Ik trek even grote ogen wanneer ik zie welke film Auryn heeft gekozen. Blozend kijk ik naar Arion, en ik bijt op mijn lip. De vlinders in mijn buik gaan weer hevig te keer, en ik krijg er bijna buikpijn vast. Ik trek mijn knieën op, en leg mijn armen erom heen, en laat mijn hoofd op mijn knieën rusten. Ik zucht even verliefd naar Arion, en kijk dan naar de tv.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Michael

    Ik hoor de regen tegen het raam aan kletteren. Even kijk ik op. Bij de vensterbank zie ik een doorweekte Charlotte glimlachen. Ik schenk haar een knipoog en veel rustig verder. Ik laat me meedragen door het nummer, sluit me erin op.

    Lynn

    "Een leuk leven," zegt Kyle met een glimlach. "Nee, maar soms is het niet leuk, ik kan niet voor mezelf opkomen snap je."
    Ik knik. Hier heb ik niet echt een antwoord op. Ik tik met mijn stilleto's op de grond en sluit mijn ogen.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Donna

    "Na afloop? Verklaar je nader."
    Ik lach zachtjes.
    "Na afloop van de film betaal ik je," grinnik ik zachtjes. Ik draai mijn hoofd in zijn nek en druk er zachtjes een kusje.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Jeremy

    "Mij als in 'mijn gezelschap' of als in 'aan mij, de film'? In dat geval, nee, dat doe je niet."
    Ik druk een kus op haar voorhoofd.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.