• Story.
    Coöperation X is een ondergrondse, criminele organisatie in Amerika die rijk probeert te worden door wapenhandel. Ze plukken jongeren van de straat, brengen ze naar een inrichting, plaatsen een microchip onder hun huid achter hun oor en manipuleren zo hun brein. Vervolgens laten ze hen allerlei geheime opdrachten uitvoeren zoals inbreken op de computer van de president, waardoor oorlog en verderf in de wereld blijven. Iedereen krijgt een codenaam: Boy of Girl met een nummer. Op het moment dat de chip zijn werk doet, vergeten de jongeren hun eigen naam.

    Intention.
    De andere jongeren bij Coöperation X redden, voordat ze door de politie opgepakt worden en voor altijd in de cel verdwijnen.

    Information.
    Je personage heeft één speciale gave, waar de mensen zijn achter gekomen en daarom ben je weggestuurd en op een kale vlakte achtergelaten. Ze vonden je niet menselijk en waren bang dat je een gevaar voor de organisatie kon worden.

    Persons
    Girls
    001 
    002 (Esti Nicole Lovey - LovingStyles)
    003 (Liv Sheeran - Edinburgh - Hypnotiseren)
    004 (Juliétta Stone - x Desire - Kan met geesten praten)
    005 (Evy Selene Mcgomery - Sweetest - Visioenen door aanraking)
    006 (Jade Sky Bright - HurtedHeart - Energie manipuleren)
    007 (Yasmin Lexi Carter - LovingStyles)
    008 (Nadia Lockwood - Midna - Water en bloed besturen)
    009 (Chiya Amorina Hoshi - Randomness - Humeur manipuleren)
    010 
    011 (Flame Mount - ForeverZaynx - Onzichtbaarheid)
    012

    Boys:
    013 (Willem Tedde Rolfe - IHEARTNIALLx - Bovenmenselijke lichamelijke krachten)
    014
    015 (Björn Levi Muse - ForeverZaynx - Wind besturen)
    016 (Jayden Jason Bright - HurtedHeart - Pijn manipuleren)
    017 (Alive - Diapal - Beheerst vuur)
    018 (Ivar Chesule - Spyclon - Duisternis creëren/manipuleren)
    019 (Max Evans - SUMMERx - Elektriciteit sturen)
    020 (Liam Oliver Sanz - Properius - Metaal en ijzer besturen)
    021 (James William Jackson - CarrotNiall - Details van verleden en toekomst zien)
    022 (Aaron Lawson - SUMMERx - Wolven oproepen)
    023 (Dean Robinson Homers - GoedeleLover - Waanbeelden oproepen)
    024

    The begin.
    Je personage komt bij je positieve op en kale vlakte. Je weet niet meer wie je bent en waar je vandaan komt. Het enigste wat naast je ligt is een rugzak met overlevingsspullen. Je draagt een spijkerbroek, een wit t-shirt en in je kleding zijn merkjes genaaid met je nummer. De eerste dagen moet je zien te overleven en langzaam merk je dat je hele speciale gaven hebt.
    Let op: Je mag niet direct allemaal bij elkaar komen.


    Map.



    Ware grootte.

    Regels.
    - Seksuele teksten mogen.
    - Maximaal twee personage's per account.

    ©IHEARTNIALLX


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Boy 017

    'Nogmaals sorry,' zegt 8 nog tegen me. Ik knik naar haar, en kijk dan 2 weer aan.
    'Ach, aan een verkoudheidje ga je toch niet dood?' zegt die.
    Ik schud mijn hoofd. 'Nee, gelukkig niet.' Ik ga overeind zitten en ga even met mijn hand door mijn vochtige haren.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Girl 002
    'Nee, gelukkig niet.' zegt 17. Hij gaat overeind zitten en gaat met zijn hand door zijn haar. 'Je hebt tenminste weer wat kleur in je gezicht,' zeg ik waarna ik mijn hand even op zijn voorhoofd leg, 'en je bent ook weer wat warmer,' vervolg ik.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Boy 017

    'Je hebt tenminste weet wat kleur in je gezicht,' zegt ze en ze gaat met haar handpalm over mijn voorhoofd. 'En je bent ook weer wat warmer.' Haar hand is warm, maar het valt me op dat ik dat fijner vind dan als hij koel is.
    'Ja, ik denk dat ik zometeen wel weer helemaal beter ben.'


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Girl 002
    'Ja, ik denk dat ik zometeen wel weer helemaal beter ben.' zegt 17. 'Mooi zo,' antwoord ik met een glimlach. Dan pak ik mijn broek en het meisje en ga verder met het inkorten.

    [ik ben zo eten]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Girl 008

    Ik keek een beetje naar 2 en 8. Zo te zien ging het al stukken beter. Ik keek naar mijn flesje. Ik staarde naar het water wat er nog in zat.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Boy 017

    'Mooi zo,' zegt 2 glimlachend waarna ze mijn mesje er weer bij pakt en verder gaat met haar broek. Ik ga nog een paar minuten verder met zonnen, en dan sta ik op. 'Gaan we zo eten?'


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    [ik ben even eten]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Niall had ik nog op je laatste post gereageerd?]

    Girl 002
    Net als ik klaar ben met de broek vraagt 17 iets. 'Gaan we zo eten?' vraagt hij. Ik grinnik even en sta op waarna ik de ingekorte broek aantrek. 'Als je gewoon dat gedroogde vlees wil eten kunnen we zo wel eten denk ik,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Boy 18

    Ik hoor vaag weer iets over eten wanneer mijn maag weer begint te knorren. Ik sta op en vang nog het laatste wat 2 zegt op, 'Hmm, dat komt goed uit,' zeg ik glimlach iets.


    I only miss you when I'm breathing

    Boy 017

    'Als je gewoon dat gedroogde vlees wil eten, kunnen we zo wel eten, denk ik,' zegt ze nadat ze even heeft gegrinnikt. Zij staat nu ook op en ze trekt haar "nieuwe" broek aan.
    'Tja, ik heb niet zoveel keus,' zeg ik spijtig. 'Of ik moet heel erg van dode, rotte vis houden.' Ik loop naar de boom toe waar ik mijn tas heb neergelegd en haal het gedroogde vlees eruit. Dan loop ik terug naar 2 en kijk naar 8, die bij een boom in de schaduw zit. 'Zullen we gaan eten?' roep ik naar haar.
    'Hmm, dat komt goed uit,' hoor ik 18 zeggen. Die is dus ook al wakker.

    [ bericht aangepast op 28 feb 2012 - 18:52 ]


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Girl 008

    'Als je gewoon dat gedroogde vlees wil eten kunnen we zo wel eten denk ik,' hoorde ik het meisje zeggen. 18 was ook opgestaan. 'Hmm, dat komt goed uit,' zei hij. Ik rolde met mijn ogen. 'Zullen we gaan eten?' hoorde ik 17 roepen. Ik keek hem aan. 'Ehm ik pas,' zei ik en ik dronk weer uit het flesje.

    [ bericht aangepast op 28 feb 2012 - 18:53 ]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ivar

    'Nou, dat betekent meer vlees voor ons,' zeg ik met een glimlach die geleidelijk overgaat naar een kleine grijns.


    I only miss you when I'm breathing

    Boy 017

    'Ehm... ik pas,' zegt 8. Geen honger dus.
    'Nou, dat betekent meer vlees voor ons,' zegt Ivar die klein grijnst.
    Ik schiet in de lach. 'Ja, inderdaad.' Vervolgens pak ik het gedroogde vlees uit de tas. 'Zal ik het weer opwarmen?' vraag ik dan onzeker.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Girl 002
    Ik kijk even naar het vlees. 'Okee ik pas ook en of je het op wil warmen moet je zelf weten,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered