• Story.
    Coöperation X is een ondergrondse, criminele organisatie in Amerika die rijk probeert te worden door wapenhandel. Ze plukken jongeren van de straat, brengen ze naar een inrichting, plaatsen een microchip onder hun huid achter hun oor en manipuleren zo hun brein. Vervolgens laten ze hen allerlei geheime opdrachten uitvoeren zoals inbreken op de computer van de president, waardoor oorlog en verderf in de wereld blijven. Iedereen krijgt een codenaam: Boy of Girl met een nummer. Op het moment dat de chip zijn werk doet, vergeten de jongeren hun eigen naam.

    Intention.
    De andere jongeren bij Coöperation X redden, voordat ze door de politie opgepakt worden en voor altijd in de cel verdwijnen.

    Information.
    Je personage heeft één speciale gave, waar de mensen zijn achter gekomen en daarom ben je weggestuurd en op een kale vlakte achtergelaten. Ze vonden je niet menselijk en waren bang dat je een gevaar voor de organisatie kon worden.

    Persons
    Girls
    001 
    002 (Esti Nicole Lovey - LovingStyles)
    003 (Liv Sheeran - Edinburgh - Hypnotiseren)
    004 (Juliétta Stone - x Desire - Kan met geesten praten)
    005 (Evy Selene Mcgomery - Sweetest - Visioenen door aanraking)
    006 (Jade Sky Bright - HurtedHeart - Energie manipuleren)
    007 (Yasmin Lexi Carter - LovingStyles)
    008 (Nadia Lockwood - Midna - Water en bloed besturen)
    009 (Chiya Amorina Hoshi - Randomness - Humeur manipuleren)
    010 
    011 (Flame Mount - ForeverZaynx - Onzichtbaarheid)
    012

    Boys:
    013 (Willem Tedde Rolfe - IHEARTNIALLx - Bovenmenselijke lichamelijke krachten)
    014
    015 (Björn Levi Muse - ForeverZaynx - Wind besturen)
    016 (Jayden Jason Bright - HurtedHeart - Pijn manipuleren)
    017 (Alive - Diapal - Beheerst vuur)
    018 (Ivar Chesule - Spyclon - Duisternis creëren/manipuleren)
    019 (Max Evans - SUMMERx - Elektriciteit sturen)
    020 (Liam Oliver Sanz - Properius - Metaal en ijzer besturen)
    021 (James William Jackson - CarrotNiall - Details van verleden en toekomst zien)
    022 (Aaron Lawson - SUMMERx - Wolven oproepen)
    023 (Dean Robinson Homers - GoedeleLover - Waanbeelden oproepen)
    024

    The begin.
    Je personage komt bij je positieve op en kale vlakte. Je weet niet meer wie je bent en waar je vandaan komt. Het enigste wat naast je ligt is een rugzak met overlevingsspullen. Je draagt een spijkerbroek, een wit t-shirt en in je kleding zijn merkjes genaaid met je nummer. De eerste dagen moet je zien te overleven en langzaam merk je dat je hele speciale gaven hebt.
    Let op: Je mag niet direct allemaal bij elkaar komen.


    Map.



    Ware grootte.

    Regels.
    - Seksuele teksten mogen.
    - Maximaal twee personage's per account.

    ©IHEARTNIALLX


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Laatste berichtje]

    Girl 008

    De jongen knikte naar me. Ik wist niet hoe ik dat op moest vatten. Hij had zijn shirt uitgedaan en lag weer in het zand. Ik liet eventjes mijn blik over hem glijden. Na een tijdje hoorde/voelde ik zijn bloed stromen. Heel eventjes keek ik de andere twee aan. Zouden die het ook horen/voelen?


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Boy O23
    Ik zuchtte. 'En we kunnen niet van deze vlakte af?' Het klonk zo simpel. Rond lopen en uiteindelijk zou deze vlakte toch ergens op houden? Ik begon een beetje aan mijn witte shirt te frunniken.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Girl 007
    'En we kunnen niet van deze vlakte af?' zegt 23. Ik haal mijn schouders op, 'dat lijkt me van wel. Maar we hebben geen idee hoe uitgestrekt de vlakte is. Het kan misschien 1 dag lopen zijn maar misschien ook wel 2 week,'

    Girl 002
    Hij knikt en probeert zijn shirt uit te trekken maar het lukt niet echt. Ik zorg er even voor dat hij overeind gaat zitten en trek dan zijn shirt uit waarna ik hem weer zachtjes op het zand duwt. 'Gelukkig is het hier snikheet dus als het goed is ben je zo weer opgewarmd'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Ben er even, ga zo weer verder met het bordspel. :(]

    Boy 017

    2 helpt me met mijn shirt. 'Gelukkig is het hier snikheet, dus als het goed is ben je zo weer opgewarmd,' zegt ze daarna. Ik schenk haar een dankbare blik. Zometeen ga ik haar nog wel meer bedanken. Dan kijk ik de zon weer in en sluit mijn ogen.
    Na een tijdje besluit ik ook mijn broek uit te doen. Ze hebben me toch allemaal al in mijn ondergoed gezien, dus mij boeit het niet.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Girl 008

    'Gelukkig is het hier snikheet, dus als het goed is ben je zo weer opgewarmd,' zei het meisje. Eventjes later trok de jongen zijn broek uit. Ik keek het meisje aan. Ik was toch wel nieuwsgierig geworden. 'Voel of hoorde jij dat ook?' vroeg ik aan haar.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [haha is het zo erg? xD]
    Girl 002
    Na een tijdje trekt 17 ook zijn broek uit. Ik glimlach even naar hem en moet een beetje mijn best doen mijn ogen op zijn gezicht gericht te houden. Hij zat mij tenslotte ook niet te bekijken. 'Wat een mazzel voor jou dat ze ons niet op de noordpool hebben gedumpt,' lach ik zachtjes. 'Voel of hoorde jij dat ook?' zegt 8 dan. Ik kijk haar even aan en schud mijn hoofd.

    [ bericht aangepast op 28 feb 2012 - 16:08 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Het is gewoon saai. Ik zit stiekem ondertussen op mijn DS. Nou ja, stiekem, ze hebben me wel door, maar boeiah. (A)
    Ik moet er weer vandoor...]


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Girl 008

    Het meisje schudde haar hoofd. Ik keek naar 18, maar die was aan het zwemmen. Ik keek weer naar 17. Ik hoorde/voelde zijn bloed nog steeds stromen. 'Echt niet?' vroeg ik aan haar, zonder mijn blik af te wenden.

    [Haha veel plezier ;P]

    [ bericht aangepast op 28 feb 2012 - 16:11 ]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [Mijn topics]


    I only miss you when I'm breathing

    Boy 017

    2 glimlacht naar me. 'Wat een mazzel voor jou dat ze ons niet op de noordpool hebben gedumpt,' lacht ze dan zacht. Ik grijns terug en kijk dan weer de zon in omdat ze zich tot 8 wend.
    Ik begin me steeds beter te voelen, maar ik heb nog steeds kippenvel van net. Ik denk dat ik verkouden ben.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Girl 002
    . 'Echt niet?' vraagt 8. Ik schud mijn hoofd, 'Echt niet. Misschien moet je even in de schaduw gaan zitten, het kan zijn dat je een zonnesteek hebt opgelopen.' zeg ik tegen haar. Dan richt ik mij weer op 17, 'voel je je al iets beter?'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Boy 18

    Ik zit nog steeds met mijn voeten in het water naar voren te staren, af en toe kijk ik opzij naar 2, 8 en 17. Die laatste ligt nog steeds op de grond in de zon, in alleen zijn ondergoed.


    I only miss you when I'm breathing

    Boy 017

    'Voel je je al iets beter?' vraagt 2 aan mij.
    Ik knik lichtjes. 'Ja, maar volgens mij ben ik een beetje verkouden.'


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Girl 008

    'Echt niet. Misschien moet je even in de schaduw gaan zitten, het kan zijn dat je een zonnesteek hebt opgelopen,' zei ze. Ik knikte. 'Dat zal het wel zijn,' zei ik. Ik stond op en ging tegen de boom aan zitten in de schaduw. 'Ja, maar volgens mij ben ik een beetje verkouden,' hoorde ik 17 nog zeggen. Ik keek hem aan. 'Nogmaals sorry,' zei ik tegen hem. Ik had de flesjes mee genomen. Ik maakte er eentje open en begon te drinken.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Girl 002
    'Dat zal het wel zijn,' zegt 8 waarna ze naar de boom loopt. 'Ja, maar volgens mij ben ik een beetje verkouden.' zegt 17. 'Ach, aan een verkoudheidje ga je toch niet dood?'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered