• William Johnson High is zoals elke high school. Gespierde footballers, bitchy cheerleaders en nog veel meer anderen. Maar kan jij de sociale lagen overleven? Behoor jij tot de gleeks, of toch bij de cheerleaders?




    Regels:

    ~Je mag een relatie of ruzie hebben met een persoon, maar alleen als je toestemming van de ander hebt.

    ~Seksuele teksten zijn toegestaan

    ~Als je iets Out Of Character wil zeggen gebruik haakjes []-{}-()

    ~Schrijf geen actie's voor een ander persoon!

    ~Je mag 3 personages per persoon hebben


    Cheerleaders: 11 Mensen!!
    Captain: Alyson Samantha Avery - xMinaj
    Co-Captain: Valerie Megan Star by DracoWeasley
    - Meghean Sky Fields by Thankful
    - Blanda Cleo Febe Maldini - Nadal
    - Ivy Florance Devlin by LovingStyles
    - Quinn Roselyn Raintwist by superb
    - Christina "Chrissie" Ortiz by Gancanagh
    -Lucille 'Luci' Crystal Jurado By IHEARTNIALLx
    -

    Footballers: 11 Mensen!!
    Quarterback: Danny Dial by IHEARTZAYNx
    - Caleb Archibald by Thankful
    - Alexander James Michealson by LovingStyles
    - Jason Ruben Holyfield by IHEARTNIALLx
    - Tristan Star by DracoWeasley
    - Dave Harvey Leathers By IHEARTNIALLx
    -Tyler Marvel Avery By xMinaj
    - Riker Dylles
    -

    Gleeks: 11 Mensen!!
    - Hailey Celine Grey by LovingStyles
    - Noa Lise Wing. by IHEARTZAYNx
    -Devon Allie Willows by Gancanagh
    - Victoria Grey By Klainebow
    - Dean James Sadler by BlueOrbs
    - Stacey Naagari Price by MYNAMEISDEWI
    -Jennifer 'Jenny' Avery McCathy by Prynne
    - Kathy Orleans

    Nerds:11 Mensen!!
    - Pandora McMallen by thePineapple
    -
    -
    -
    -
    -
    -
    -
    -

    Leraren:
    Coach footballers:
    Coach Cheerleaders: Sylvie Sylvester
    Glee: Jake Wright


    [ bericht aangepast op 3 maart 2012 - 20:41 ]


    El Diablo.

    Dave.
    Chrissie staat op en pakt haar pompons. Er verschijnt een kleine glimlach op haar gezicht. Expres ben ik langs gelopen en ze moedigt me aan. "Dank u, dank u," Grinnik ik en maak een diepe buiging. Ik verlies bijna mijn evenwicht, maar weet me staande te houden. Dave, stop. Spreek ik mezelf toe. Ze houdt van Danny, je hebt een keus. Jij bent haar beste vriend(in). Daar ben ik wel blij mee en met het feit dat ze het me vergeven heeft dat ik haar gestompt heb. Ik heb er echt spijt van.

    Chrissie

    "Dank u, dank u," grinnikt hij. Hij maakt een diepe buiging en verliest bijna zijn evenwicht. Ik schrik en sla mijn handen voor mijn mond terwijl mijn hart een slag mist. Wanneer hij zich staande weet te houden ben ik opgelucht en lach ik hem stiekem een beetje uit. Maar het was wel schattig.
    "Doe voorzichtig!" roep ik hem na. Ik trek een wenkbrauw op. Dit is een football wedstrijd. "Vergeet dat! Beuk erop los!" schreeuw ik er nog achteraan.
    Ik lach even. Dave kan me altijd doen lachen.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Dave.
    Naast me hoor ik gegiechel, aan het geluid te horen is het Chrissie. Ik loop weg, terug naar mijn teamgenoten. "Doe voorzichtig!" Roept ze me na. "Ik doe mijn best!" Roep ik terug. "Vergeet dat! Beuk erop los!" Schreeuwt ze. "Oh! Daar ben ik pro in!" Roep ik, en kijk naar de tegenpartij die me raar aankijkt. "Ja, ik neem deze wedstrijd serieus," Lach ik.

    Blanda

    Naast me hoor ik Chrissie tegen Dave schreeuwen en weer terug. Op wat er wordt geroepen reageer ik niet, het gaat allemaal langs me heen. Ik volg met mijn ogen Aaron's bewegingen. Verliefd laat ik mijn ogen over hem heen glijden. Zo als nu, met Aaron, heb ik me nog nooit gevoeld. Ik voel me gelukkig en onzeker tegelijk. Sterk maar zwak. Ik voel me vooral enorm verliefd. Zuchtend kijk ik hoe hij met de bal speelt.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Alyson

    Ik kijk op de timer, nog maar 5 minuten. Als ze zo doorgaan winnen ze, maar dat doen ze zowiezo.


    El Diablo.

    [Sowieso, sorry :X]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Chrissie

    Ik schud lachend mijn hoofd als Dave blijft antwoorden.
    Focus je op de wedstrijd, idioot.
    Ik besluit even stil te blijven en kijk naast me. Wanneer ik Blanda's verliefde blik zie hoef ik niet te vragen naar wie ze kijkt. Ze meent het echt met hem. Ik ga achter haar staan en fluister in haar oor,
    "Ik denk dat mijn broertje wel een cheer kan gebruiken."
    Ik neem zelf Blanda's armen vast en steek ze in de lucht om ermee te schudden zodat haar pompons ritselen.
    "Yay, Aaron!" roep ik in haar plaats.
    Ik laat haar los en glimlach lief met een verontschuldigende blik.
    Welkom in de familie, meid.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [Mag ik een saman vatting? En is er nog iets tegen een van mijn karakters gezegt ofzo???]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Blanda

    "Ik denk dat mijn broertje wel een cheer kan gebruiken."
    Ik schrik van het gefluister in mijn oor. Chrissie pakt mijn handen en moedigt Aaron aan. Lachend geef ik haar een duwtje.
    "Niet doen," lach ik terwijl mijn ogen weer naar Aaron zoeken.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Aaron Evan Ortiz.

    Vanaf mijn positie, laat ik mijn ogen even over de tribune glijden, waarna ze blijven hangen op Chrissie en Blanda. "Yay, Aaron!" Roept Chrissie terwijl ze met de armen van Blanda zwaait. Ik grinnik even, maar krijg daarna een tegenstander tegen me aangebeukt, waardoor ik onderuit ga. Ik heb geen idee waarom, maar om de een of andere reden begin ik de slappe lach te krijgen. Ben ik even blij dat het eindfluitje is geweest. Ondertussen lig ik nog steeds op de grond, maar dan lachend.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Chrissie

    Lachend heeft Blanda me een duwtje.
    "Niet doen," lacht ze.
    Haar aandacht is ondertussen weer afgedwaald naar Aaron.
    "Hé, je wilt de bink, dan moet je het vervelende zusje er ook bijnemen," lach ik. Het is fijn dit te kunnen doen met Blanda. En mijn belofte ben ik nog niet vergeten. Ik ga haar helpen met haar eetprobleem.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Blanda

    Ik luister al niet meer naar Chrissie. Even schenk ik haar een glimlach en ren dan naar Aaron die op het gras ligt. De wedstrijd is toch al over dus ik mag dit doen. Lachend ga ik op het zitten.
    "Je speelde goed," complimenteer ik hem voordat ik mijn lippen op de zijne druk.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Aaron Evan Ortiz.

    Je speelde goed" Complimenteert Blanda me, als ze op me is gaan zitten. "D-dankje" Zeg ik nog steeds lachend, waarna ze haar lippen op de mijne drukt.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    [ik ga r zo vandoor. Gister was ik jarig en sliep ik pas om half 6 met riendinnen xd ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    [Haha prima.]

    Blanda.

    "Dank je," hoor ik nog net voordat ik hem zoen. Zachtjes bijt ik op zijn onderlip.
    "Ik meen het," fluister ik zachtjes. "Je was echt enorm goed."


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."