• William Johnson High is zoals elke high school. Gespierde footballers, bitchy cheerleaders en nog veel meer anderen. Maar kan jij de sociale lagen overleven? Behoor jij tot de gleeks, of toch bij de cheerleaders?

Regels:

~Je mag een relatie of ruzie hebben met een persoon, maar alleen als je toestemming van de ander hebt.

~Seksuele teksten zijn toegestaan

~Als je iets Out Of Character wil zeggen gebruik haakjes []-{}-()

~Schrijf geen actie's voor een ander persoon!

~Je mag 3 personages per persoon hebben

Cheerleaders: 11 Mensen!!
    Captain: Alyson Samantha Avery - xMinaj
    Co-Captain: Valerie Megan Star by DracoWeasley
    - Meghean Sky Fields by Thankful
    - Blanda Cleo Febe Maldini - Nadal
    - Ivy Florance Devlin by LovingStyles
    - Quinn Roselyn Raintwist by superb
    - Christina "Chrissie" Ortiz by Gancanagh
    -Lucille 'Luci' Crystal Jurado By IHEARTNIALLx
    -

Footballers: 11 Mensen!!
    Quarterback: Danny Dial by IHEARTZAYNx
    - Caleb Archibald by Thankful
    - Alexander James Michealson by LovingStyles
    - Jason Ruben Holyfield by IHEARTNIALLx
    - Tristan Star by DracoWeasley
    - Dave Harvey Leathers By IHEARTNIALLx
    -Tyler Marvel Avery By xMinaj
    - Riker Dylles
    -

Gleeks: 11 Mensen!!
    - Hailey Celine Grey by LovingStyles
    - Noa Lise Wing. by IHEARTZAYNx
    -Devon Allie Willows by Gancanagh
    - Victoria Grey By Klainebow
    - Dean James Sadler by BlueOrbs
    - Stacey Naagari Price by MYNAMEISDEWI
    -Jennifer 'Jenny' Avery McCathy by Prynne
    - Kathy Orleans

Nerds:11 Mensen!!
    - Pandora McMallen by thePineapple
    -
    -
    -
    -
    -
    -
    -
    -

Leraren:
    Coach footballers:
    Coach Cheerleaders: Sylvie Sylvester
    Glee: Jake Wright

[ bericht aangepast op 3 maart 2012 - 20:41 ]

El Diablo.

Tristan

De wedstrijd was afgelopen.
    Lachend liep ik naar Alyson toe
    "Heey darling" fluisterde ik

If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

Alyson

'Heey' glimlachte ik.

El Diablo.

Chrissie

Wanneer de wedstrijd gedaan is, en de jongens gewonnen hebben gooi ik mijn pompons op de grond en zonder nadenken het veld op om vervolgens in Dave's armen te springen. Ik geef hem een dikke kus op zijn wang.
    "Je hebt gewonnen!" roep ik blij. Ik omhels hem stevig.
    Na een minuutje ben ik gekalmeerd en besef dat dit er vast vreemd uit ziet. Blozend kijk ik Dave aan en glimlach verontschuldigend.

I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

Valerie

Ik liep de wc's uit aangezien ik daar mijn tas was vergeten
    Ik zag Tristan en Aly staan en liep daar naartoe
    "Goed gedaan broertje" zei ik en keek Aly even aan
    Ik hoop dat ze weet waar ik op doel
    Erna liep ik naar Tyler
    "Heey goed gespeeld" riep ik vrolijk

If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

Tyler

'Thanks' zeg ik lachend.

El Diablo.

Dave.
    Het signaal voor het einde van de wedstrijd luidt en we hebben gewonnen. Ik spring in de lucht en schreeuw met het publiek mee. Wanneer ik om kijk zie ik Chrissie naar me toe rennen. Ik sta klaar om haar op te vangen en lachend springt ze in mijn armen. Ik draai een rondje met haar een ze drukt een kus op mijn wang. "Je hebt gewonnen!" Roep ze luid en omhelst me, ik trek haar tegen me aan. Na een klein minuutje kijkt ze me blozend aan en glimlacht verontschuldigend. "Laat ze maar kijken, mij maakt het niks uit," Stel ik haar gerust en zet haar op mijn schouders. Dan maak ik een overwinnigsrondje over het veld.

Chrissie

"Laat ze maar kijken, mij maakt het niks uit," zegt Dave. Ik knik even en voor ik het weet zit ik op zijn schouders waarop hij rond het veld rent.
    "Dave, zet me neer!" roep ik lachend.
    Wanneer hij klaar is en ik eindelijk op de grond sta geef ik hem speels een stomp voor ik hem nog een keer omhels.
    "Ik heb hoogtevrees, joh," grap ik.

I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

Dave.
    "Dave, zet me neer!" Roept ze lachend en ik maak nog een extra rondje. Wanneer ik klaar ben zet ik haar op de grond. Ze geeft me een speelse stomp tegen mijn schouder en omhelst me dan. "Ik heb hoogtevrees, joh," Ik kijk haar aan. "Ben ik zo groot?" Vraag ik lachend en druk een klein kusje op haar wang.

Chrissie

"Ben ik zo groot?" lacht Dave. Hij drukt een klein kusje op mijn wang.
    Ik kijk hem met grote ogen aan en knik zachtjes. Dan verschijnt er een glimlach op mijn gezicht, tot ik Danny zie.
    "Wacht even op me, wil je?" vraag ik aan Dave.
    Ik wandel naar Danny toe tot ik vlak voor hem sta.
    "Veel geluk met Hayley," zeg ik toonloos. "Maar je had me op z'n minst kunnen vertellen dat je haar wilde voor je haar kuste en ik het van een ander moest horen."

Ivy
    Ik begin te glimlachen als de wedstrijd is afgelopen en onze jongens hebben gewonnen. Als ik Damon zie lopen ren ik op hem of en geef hem een stevige knuffel. 'Je hebt echt goed gespeeld vandaag,' zeg ik met een glimlach.

To the stars who listen — and the dreams that are answered

Damon

Ik wil net terug naar de kleedkamers lopen wanneer Ivy me plots omhelst. Ik grinnik even en sla ook mijn armen om haar heen.
    "Je hebt echt goed gespeeld vandaag," glimlacht ze.
    Er verschijnt een brede lach op mijn gezicht. Het is fijn om af en toe een compliment te krijgen.
    "Had het niet gekund zonder onze geweldige cheerleaders," geef ik lachend toe. "Iedereen heeft zijn best gedaan."

Ivy
    'Had het niet gekund zonder onze geweldige cheerleaders,' zegt hij lachend,'Iedereen heeft zijn best gedaan'. 'Als de rest van jullie tegenstanders ook zo dom zijn hebben jullie dit seizoen in de pocket,' zeg ik met een klein lachje.

Damon

"Als de rest van jullie tegenstanders ook zo dom zijn hebben jullie dit seizoen in de pocket," zegt Ivy met een lachje.
    "Dat is niet erg aardig," zeg ik serieus. Dan moet ik lachen. "Maar ze waren inderdaad niet al te snugger," lach ik. "En wil je nu zeggen dat we tegen een team bollebozen geen schijn van kans maken?" vraag ik gespeeld beledigd.

Ivy
    'Dat is niet erg aardig,' zegt Damon serieus maar daarna moet hij lachen, 'Maar ze waren inderdaad niet al te snugger,' lacht hij. 'En wil je nu zeggen dat we tegen een team bollebozen geen schijn van kans maken?' vraagt hij dan "beledigd". Ik grinnik even, 'die nerds vegen de vloer met jullie aan natuurlijk,' zeg ik plagerig waarna ik hem even in zijn buik prik.

Damon

"Die nerds vegen de vloer met jullie aan natuurlijk," plaagt ze waarop ze me port.
    "Fijn dat je eerlijk bent," lach ik. "En dat kan ik trouwens ook, maar dan beter."
    Ik zet mijn handen in haar zij en begin haar te kietelen. Dom, nerds, het zijn woorden die je mij niet snel zult horen zeggen.