• William Johnson High is zoals elke high school. Gespierde footballers, bitchy cheerleaders en nog veel meer anderen. Maar kan jij de sociale lagen overleven? Behoor jij tot de gleeks, of toch bij de cheerleaders?




    Regels:

    ~Je mag een relatie of ruzie hebben met een persoon, maar alleen als je toestemming van de ander hebt.

    ~Seksuele teksten zijn toegestaan

    ~Als je iets Out Of Character wil zeggen gebruik haakjes []-{}-()

    ~Schrijf geen actie's voor een ander persoon!

    ~Je mag 3 personages per persoon hebben


    Cheerleaders: 11 Mensen!!
    Captain: Alyson Samantha Avery - xMinaj
    Co-Captain: Valerie Megan Star by DracoWeasley
    - Meghean Sky Fields by Thankful
    - Blanda Cleo Febe Maldini - Nadal
    - Ivy Florance Devlin by LovingStyles
    - Quinn Roselyn Raintwist by superb
    - Christina "Chrissie" Ortiz by Gancanagh
    -Lucille 'Luci' Crystal Jurado By IHEARTNIALLx
    -

    Footballers: 11 Mensen!!
    Quarterback: Danny Dial by IHEARTZAYNx
    - Caleb Archibald by Thankful
    - Alexander James Michealson by LovingStyles
    - Jason Ruben Holyfield by IHEARTNIALLx
    - Tristan Star by DracoWeasley
    - Dave Harvey Leathers By IHEARTNIALLx
    -Tyler Marvel Avery By xMinaj
    - Riker Dylles
    -

    Gleeks: 11 Mensen!!
    - Hailey Celine Grey by LovingStyles
    - Noa Lise Wing. by IHEARTZAYNx
    -Devon Allie Willows by Gancanagh
    - Victoria Grey By Klainebow
    - Dean James Sadler by BlueOrbs
    - Stacey Naagari Price by MYNAMEISDEWI
    -Jennifer 'Jenny' Avery McCathy by Prynne
    - Kathy Orleans

    Nerds:11 Mensen!!
    - Pandora McMallen by thePineapple
    -
    -
    -
    -
    -
    -
    -
    -

    Leraren:
    Coach footballers:
    Coach Cheerleaders: Sylvie Sylvester
    Glee: Jake Wright


    [ bericht aangepast op 3 maart 2012 - 20:41 ]


    El Diablo.

    [Of ze heeft gewoon haar dag niet en voelt zich niet zo lekker.]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    [Nouw, ik wou drama veroorzaken x'D ]


    El Diablo.

    ( ja dat is wel grappig xD)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Chrissie

    Ik spring vrolijk in het rond wanneer er weer gescoord wordt.
    "Gooooo Dan!" roep ik uitbundig.
    Pas dan besef ik volledig dat het Danny is die gescoord heeft. En dat ik hem sta aan te moedigen. Alle woorden blijven weer in mijn keel steken en onbewust laat ik mijn pompons vallen. Ik ga naast Alyson op de bank zitten en verberg mijn hoofd in mijn handen.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Alyson

    'Gaat het?' vraag ik aan Chrissie als ze in dezelfde houding naast me gaat zitten.


    El Diablo.

    Chrissie

    "Gaat het?" hoor ik Alyson vragen.
    "Prima," zeg ik met een sarcastische ondertoon, niet tegen Alyson maar meer tegen mezelf. Ik wuif het even weg met mijn hand.
    Waarom doe ik dit toch? Ik sluit mijn ogen en denk aan de leuke momenten die ik met Danny had voor ik verliefd op hem werd. Sindsdien lijk ik in een neerwaartse spiraal te zitten waar ik niet uit raak. Als het zo doorgaat wordt ik gek en raak ik hem kwijt.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [Hoelaat is het nu? En is de wedstrijd bijna af?]

    [ bericht aangepast op 29 feb 2012 - 16:22 ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    [ Denk het wel, rond half 10 ]


    El Diablo.

    [okidokie]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Lucille.
    Alyson, Valerie en Chrissie zijn op de bank gaan zitten. Ik kijk even om en schenk ze een verbaasde blik. Die hebben vast hun dat niet. Zelf begin ik ze nog beter aan te moedigen, hoewel we voorstaan.

    Dave.
    De hele wedstrijd slenter ik wat mee, krijg af en toe de bal, maar doe verder niet veel. Ik vind het wel best, mijn conditie is toch slecht. Mijn blik glijd van de tegenstanders naar onze cheerleaders. Chrissie zit op de bank! Ik twijfel bij Chrissie. Voel ik mee voor haar? Één ding weet ik zeker, ze voelt niet meer voor mij. Ik ben haar teddybeer. Danny is voor haar de ware. Een kleine zucht verlaat mijn mond. Ik zou wel naar haar toe willen gaan, maar dat kan niet. De wedstrijd staat tussen ons in.

    Alyson

    Opeens voelde ik het echt omhoog komen, en ik wist niet hoe snel ik naar de wc moest. Eenmaal op de wc kwam mijn hele maaltijd naar buiten..


    El Diablo.

    Jasmine Lana Price.

    Ik rende achter Alyson aan naar de wc. "Aly?" Vraag ik bezorgd, terwijl ik tegen een wastafel leun, "Gaat het?".


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Alyson

    'Perfect' zeg ik terwijl ik nog even over de wc hang, ik veeg even mijn mond af met wc papier en kom dan naar buiten. Ik ga voor de spiegel staan. 'Ik zie er echt vreselijk uit' mompel ik, en gooi wat water in mijn gezicht.


    El Diablo.

    [Is de wedstrijd nu al voorbij en zo ja, wie heeft er gewonnen?]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Jasmine Lana Price.

    "Prefect" zegt ze terwijl ze nog even boven de wc hangt. Ze veeg thaar mond al, komt dan naar buiten en gaat voor de spiegel staan. "Ik zie er echt vreselijk uit" Mompelt ze, waarna ze wat water in haar gezicht gooit. "Is er iets gebeurd of voel je je gewoon ziek?" Vraag ik terwijl ik met mijn hand over haar rug wrijf.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'