• William Johnson High is zoals elke high school. Gespierde footballers, bitchy cheerleaders en nog veel meer anderen. Maar kan jij de sociale lagen overleven? Behoor jij tot de gleeks, of toch bij de cheerleaders?




    Regels:

    ~Je mag een relatie of ruzie hebben met een persoon, maar alleen als je toestemming van de ander hebt.

    ~Seksuele teksten zijn toegestaan

    ~Als je iets Out Of Character wil zeggen gebruik haakjes []-{}-()

    ~Schrijf geen actie's voor een ander persoon!

    ~Je mag 3 personages per persoon hebben


    Cheerleaders: 11 Mensen!!
    Captain: Alyson Samantha Avery - xMinaj
    Co-Captain: Valerie Megan Star by DracoWeasley
    - Meghean Sky Fields by Thankful
    - Blanda Cleo Febe Maldini - Nadal
    - Ivy Florance Devlin by LovingStyles
    - Quinn Roselyn Raintwist by superb
    - Christina "Chrissie" Ortiz by Gancanagh
    -Lucille 'Luci' Crystal Jurado By IHEARTNIALLx
    -

    Footballers: 11 Mensen!!
    Quarterback: Danny Dial by IHEARTZAYNx
    - Caleb Archibald by Thankful
    - Alexander James Michealson by LovingStyles
    - Jason Ruben Holyfield by IHEARTNIALLx
    - Tristan Star by DracoWeasley
    - Dave Harvey Leathers By IHEARTNIALLx
    -Tyler Marvel Avery By xMinaj
    - Riker Dylles
    -

    Gleeks: 11 Mensen!!
    - Hailey Celine Grey by LovingStyles
    - Noa Lise Wing. by IHEARTZAYNx
    -Devon Allie Willows by Gancanagh
    - Victoria Grey By Klainebow
    - Dean James Sadler by BlueOrbs
    - Stacey Naagari Price by MYNAMEISDEWI
    -Jennifer 'Jenny' Avery McCathy by Prynne
    - Kathy Orleans

    Nerds:11 Mensen!!
    - Pandora McMallen by thePineapple
    -
    -
    -
    -
    -
    -
    -
    -

    Leraren:
    Coach footballers:
    Coach Cheerleaders: Sylvie Sylvester
    Glee: Jake Wright


    [ bericht aangepast op 3 maart 2012 - 20:41 ]


    El Diablo.

    Chrissie

    "Dank je," herhaalt Blanda nog een keer, moeilijk. "Familie," fluistert ze dan.
    Ik knik glimlachend.
    "Belinda moet je even leren kennen, mij heeft het jaren gekost maar we zijn opweg. Maar doorgaans geldt de regel dat als één van ons van je houdt, de hele familie je accepteert."
    Onbewust neem ik Dave's hand vast.
    "Join us, you're one of us now," voeg ik er met een kwaadaardig stemmetje aan toe.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Blanda

    "Belinda moet je even leren kennen, mij heeft het jaren gekost maar we zijn opweg. Maar doorgaans geldt de regel dat als één van ons van je houdt, de hele familie je accepteert.Join us, you're one of us now."
    Ik schiet in de lach.
    "In familie ben ik niet zo kieskeurig meer," lach ik en mijn ogen glijden naar haar hand die Dave's hand vast houdt. Er stroomt een warm gevoel door mijn lichaam. Schattig.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Chrissie

    Ik voel me opgelucht wanneer Blanda lacht. Het is fijn haar te zien lachen.
    "In familie ben ik niet zo kieskeurig meer," lacht ze.
    Ik volg haar blik en merk nu pas dat ik Dave's hand vast heb. Blozend laat ik los. Zachtjes geef ik hem een schop onder zijn kont.
    "Ga je douchen, je stinkt," lach ik. "En ik wil even met Blanda praten."
    Gezien ik nog steeds niet weet wat er met haar gebeurd is dat ze bij ons komt slapen.

    [Ik moet gaan, als ik vandaag nog online kom zal het heel laat zijn.]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Blanda

    Ik hoor lachend hoe ze Dave wegstuurd. Vragend kijk ik haar aan.
    "Praten?" vraag ik met een glimlachje.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    [Ok nee ik heb nog even]

    Chrissie

    "Praten?" vraagt Blanda met een glimlachje. Ik knik zachtjes en trek haar mee naar een leeg plekje op de tribunes en ga zitten.
    "Aaron heeft me niet verteld waarom je bij ons komt logeren, dat wilde hij denk ik aan jou overlaten," zeg ik zachtjes.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Blanda

    "Aaron heeft me niet verteld waarom je bij ons komt logeren, dat wilde hij denk ik aan jou overlaten," zegt ze zachtjes.
    Ik sla mijn ogen neer en slik even.
    "Het is een lang verhaal," begin ik twijfelachtig. "Ik ben geboren in Italië. Zoals je misschien wel weet," begin ik. "Ik woonde daar met mijn hele familie behalve mijn tante Bella, zij woonde in de VS. Mijn moeder, Bambi, mijn vader, Celio en ik waren gelukkig. Met mijn familie hadden ze een goede band. Altijd stond onze deur open voor andere totdat het moment kwam dat mijn vader mijn moeder bedroog. Hij duwde mijn moeder van een rots en sprong er zelf achteraan. Gestorven voor liefde," Even haal ik diep adem en veeg ik een traan weg. "Die zelfde avond stond ik al op het vliegveld naar de VS. Mijn familie in Italië zag het niet zitten om mij als veertien jarige puber verder op te voeden. Ik belande bij mijn tante Bella en hier op school. Bella was niet veel thuis en ik moest voor mezelf zorgen. Zo ver ik dat kan," Ik laat mijn ogen over mijn uitgedunde lichaam glijden. Zorgen. "Gisteravond, toen jij net weg was, belde Giana me. Giana is mijn nichtje uit Italië. Bella was van een clif afgevallen en opslag dood. Ik moest meteen het huis uit want het was nu haar bezit. Toen ik bij 'mijn' huis aankwam stond het volledig in de brand. Alles, alles is weg," eindig ik mijn verhaal. Ik veeg één traan uit mijn gezicht.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Chrissie

    Vol afgrijzen luister ik naar haar verhaal. Ergens in het midden ervan neem ik haar hand vast als steunbetuiging. Niemand zou op zo jonge leeftijd al zoveel meegemaakt mogen hebben.
    "Niet alles," zeg ik zacht wanneer ze klaar is. Ik knijp even in haar hand om haar te laten merken dat ik haar bedoel. Leven, dat is belangrijk.
    "Jij bent er nog. En wij zijn er voor jou." Ik kijk haar bezorgd aan en omhels haar nog een keer. "Ons deur staat altijd open," fluister ik zacht.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Blanda

    "Niet alles. Jij bent er nog. En wij zijn er voor jou. Ons deur staat altijd open," fluistert ze zachtjes.
    De tranen lopen nu echt over mijn wangen.
    "Maar het is anders dan echte familie," zeg ik snikkend. "Ze willen me niet, en zo zeggen ze dat ook."
    Ik veeg wat tranen weg.
    "Maar ik ben jullie wel dankbaar," fluister ik en ik leg mijn hoofd op haar schouder.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Chrissie

    "Maar het is anders dan echte familie," snikt ze. "Ze willen me niet, en zo zeggen ze dat ook." Ze veegt wat tranen weg. "Maar ik ben jullie wel dankbaar," fluistert ze terwijl ze haar hoofd op mijn schouder legt.
    Ik glimlach kleintjes.
    "Ja, je hebt wel gelijk, echte familie zijn we niet. Maar in schoonzus zit ook het woord zus verborgen," zeg ik zachtjes. "En ik word sowieso doopmeter van jullie kinderen, dus dat telt ook als familie," grap ik voorzichtig, in de hoop haar op te beuren.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Blanda

    "Ja, je hebt wel gelijk, echte familie zijn we niet. Maar in schoonzus zit ook het woord zus verborgen," zegt ze zachtjes. "En ik word sowieso doopmeter van jullie kinderen, dus dat telt ook als familie."
    Ik zucht lachend.
    "Kinderen komen mijn huis niet in hoor," lach ik. "Die wil ik absoluut niet."


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Chrissie

    "Kinderen komen mijn huis niet in hoor. Die wil ik absoluut niet," lacht ze.
    "Waaaaaaat?" zeg ik verbaasd met een hoog stemmetje. "Geen kleine koetsjie koetsjie ik-wil-je-in-de-wangen-knijpen nichtjes en neefjes voor mij? Nou zeg."
    Ik sla gespeeld boos mijn armen over elkaar en trek een zuur gezicht. Dan grijns ik even.
    "Ook geen schattige tweeling zoals Aaron en ik?" vraag ik hoopvol.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Blanda

    "Waaaaaaat? Geen kleine koetsjie koetsjie ik-wil-je-in-de-wangen-knijpen nichtjes en neefjes voor mij? Nou zeg. Ook geen schattige tweeling zoals Aaron en ik?"
    Ik schiet in de lach.
    "Jij hebt makkelijk praten. Jij hoeft alleen maar koetjie-koetsjie-koe te doen. Ik moet die kinderen eerst negen maanden dragen en dan ook nog uit me persen, en dat nog gehecht worden. Sorry, ik pas deze rond," lach ik.

    [Ik ben eten.]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Chrissie

    "Jij hebt makkelijk praten. Jij hoeft alleen maar koetjie-koetsjie-koe te doen. Ik moet die kinderen eerst negen maanden dragen en dan ook nog uit me persen, en dat nog gehecht worden. Sorry, ik pas deze rond," lacht ze.
    Ik haal mijn schouders op en kijk haar grijnzend aan.
    "Aaron overtuigt je nog wel," grinnik ik. "Maar zover zijn jullie nog niet dus daar denken we even niet meer aan. Op dit moment zijn er andere dingen belangrijk. Zoals eten, en ik weet dat je er een hekel aan hebt, maar eerlijk gezegd kunnen we thuis wel een gezond voedingsschema gebruiken gezien wij alles in ons strot douwen dat eetbaar is, en ik dacht misschien kunnen we elkaar op die manier wel helpen?"


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Blanda

    "Aaron overtuigt je nog wel," grinnikt ze. "Maar zover zijn jullie nog niet dus daar denken we even niet meer aan. Op dit moment zijn er andere dingen belangrijk. Zoals eten, en ik weet dat je er een hekel aan hebt, maar eerlijk gezegd kunnen we thuis wel een gezond voedingsschema gebruiken gezien wij alles in ons strot douwen dat eetbaar is, en ik dacht misschien kunnen we elkaar op die manier wel helpen?"
    Ik knik zachtjes. De braakneigingen voel ik al komen als ze begint over eten.
    "Maar ik krijg niet ineens een hele boterham naar binnen," zeg ik zachtjes. "Hoe veel honger ik ook heb dat lukt me niet."


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Chrissie

    Ze knikt zachtjes maar ergens merk ik aan dat het haar niet zint.
    "Maar ik krijg niet ineens een hele boterham naar binnen. Hoe veel honger ik ook heb dat lukt me niet."
    Ik denk even na en glimlach zachtjes naar haar.
    "Nou, dan beginnen we toch met een halve boterham? En dan proberen we langzaamaan op te bouwen. Ik verwacht niet dat je je meteen volpropt, zo naïef ben ik niet. Maar je moet proberen er iets aan te doen. Ik wilde niks zeggen toen Ivy erbij was, maar Blanda ik maak me echt zorgen, het ziet er gewoon niet gezond uit."
    Bezorgd kijk ik haar aan.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.