• © Copyright IHEARTZAYNx



    Omgeving.

    Er zijn twee gebouwen. Het hoofdgebouw en het bij gebouw. In het bij gebouw kun je alle kamers vinden en in het hoofdgebouw alle lokalen. Ook is er een bibliotheek beschikbaar in het hoofdgebouw. Er is een kantine en een ruimte om te chillen. Naast het bijgebouw is er een disco en een groot zwembad, want ook studerende jongeren hebben ontspanning, maar ook feestjes nodig. Middenin het hoofdgebouw tref je een buitenplaats aan. Het is bedekt met gras en er staat een prachtige fontein.

    Verhaal:

    Je droomt al een paar maanden over de universiteit en wacht tot je oud genoeg bent om je in te mogen schrijven. Wanneer het zover is, schrijf je je inschrijfformulier zo snel en precies mogelijk en stuur je hem die dag nog op. Wanneer je een paar weken later de brievenbus hoort gaan, spring je haastig van de bank af en sprint je richting de voordeur. 'Zit er een brief voor mij bij? Mag ik erheen?' Zijn de vragen die door je hoofd heen spoken. Als je de post hebt opgeraapt, lees je de namen die erop staan. Iedere keer als je jou naam er niet op ziet staan, gooi je ze in de lucht en kijkt verder. "Ik heb hem!" gil je wanneer je jou naam op een envelop ziet staan met het logo van de universiteit van jou dromen. Snel scheur je hem open en vluchtig lees je de brief door. 'Ik mag je welkom heten op de universiteit' Is het zinnetje waar je ogen op blijven hangen. "Ik mag erheen!" Gil je en maakt een vreugde sprong. Ik ben door.

    Vakken pakketten:

    Sport:
    ~ Theorie.
    ~ Turnen: Teske, Jessy, Amery, Tristan, Oliver, Audrey
    ~ Basketbal: Devin, May Lee, Alex, Timothy, Alive, Rose, Hayley, Noah
    ~ Vollybal: Jessy, Santana, Emma

    Creativiteit:
    ~ Schilderen/Tekenen: Devin, May Lee, Alex, Oliver, Audrey, Noah, Emma
    ~ Fotografie: Teske, Santana, Amery, Tristan, Timothy, Alive, Rose, Hayley, Noah
    ~ Muziek: Teske, Santana, May Lee, Amery, Tristan, Oliver, Audrey, Rose, Hayley, Emma
    ~ Geschiedenis van de kunst: Devin,

    Wereld.
    ~ Talen: Jessy, Devin, Teske, Santana, May Lee, Alex, Oliver, Audrey, Timothy, Alive, Rose
    ~ Economie.
    ~ Geschiedenis: Alive, Timothy, Noah
    ~ Geneeskunde: Amery, Alex, Tristan, Hayley, Emma

    Rollen:

    Jongens:

    ~ Alive. : Diapal
    ~ Devin Milan Wing. : ForeverZaynx
    ~ Tristan Wright. : DracoWeasley
    ~ Daniel Blake. : x Desire
    ~ Oliver Wright. : DracoWeasley
    ~ Adam Casta. : LovingStyles
    ~ Alex Samuel Jones. : Lacrima
    ~ Noah Tyler White. : SUMMERx
    ~ Timothy Jack Robinson. : IHEARTNIALLx
    ...

    Meiden:

    ~ Audrey Lauretta Coronado. : IHEARTNIALLx
    ~ Teske Velez. : Midna
    ~ Hayley Celine Grey. : LovingStyles
    ~ May Lee Alexis Rodriguez. : IHeartMusicc
    ~ Pandora Mitchell. : thepineapple
    ~ Amery Hope Knight. : Lacrima
    ~ Santana Rivera. : Carebear
    ~ Eliza Josey Willows. : JaiRy
    ~ Emma May Mckenzie. : SUMMERx
    ~ Jessy Nora Moran. : ForeverZaynx
    ~ Rose Anne Tyler. : ZONNEBRIL97
    ...

    Kamergenootjes:

    ~ Alive. : Emma May Mckenzie.
    ~ Daniel Blake. : Santana Rivera.
    ~ Tristan Wright. : Amery Hope Knight.
    ~ Alex Samuel Jones. : May Lee Alexis Rodriguez.
    ~ Oliver Wright. : Audrey Lauretta Coronado.
    ~ Devin Milan Wing. : Hayley Celine Grey.
    ~ Teske Velez. : Pandora Mitchell.
    ~ Adam Casta. : Eliza Josey Willows.
    ~ Noah Tyler White. : Jessy Nora Moran.
    ~ Timothy Jack Robinson. : Rose Anne Tyler.

    Topic's:
    ...

    Regels:

    ~ Maximaal 2 personage's.
    ~ Als je een personage hebt en je verandert je gebruikersnaam, moet je het even doorgeven.
    ~ Als je een personage heb en je bent voor een tijdje afwezig, moet je het melden
    (Anders gaat je personage weg).
    ~ Beslis niet voor elkaar, dat vinden de meeste niet prettig.
    ~ Seksuele teksten mogen, maar niet te heftig.
    ~ Respecteer elkaar en wees sportief!
    ~ Minimale leeftijd voor je personage's is 16 jaar.
    ~ De leraren worden gespeeld als je ze nodig hebt, of als iemand een idee heeft over, bijvoorbeeld, een uitje met een klas.
    ~ Je personages mogen niet té perfect zijn.

    © Copyright IHEARTZAYNx


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Teske Velez

    Hij haalde zijn schouder op en ging naast me zitten. Hij stopte zijn voeten in het fonteintje. Ik deed mijn slippers uit en volgde zijn voorbeeld. Het voelde koud aan. Ik glimlachte eventjes naar Alex. 'Alsjeblieft niet te veel zorgen maken,' zei ik zachtjes. 'Het komt goed, ik beloof het je,'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Amery

    "Ah nee ?" vroeg ik met een grijns. Ik begon rapper te lopen en sloeg naar rechts. Direct erna sloeg ik rechts in tussen wat kraampjes door. Ik zag een soort van Hamer en liep vlug naar de rij. Onschuldig ging ik erin staan tussen alle mensen. Eens kijken of hij me kan vinden.

    Alex

    "Ik hoop het" zei ik waarna ik naar boven keek. De lucht was blauw, te blauw.

    Teske Velez

    'Ik hoop het,' zei hij en hij keek omhoog. 'Waarom kijk je zo vaak weg?' vroeg ik voorzichtigjes.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Tristan

    Even keek ik rond toen ik haar niet meer zag
    erna zag ik haar met een ontschuldige uitdrukking op haar gezicht in de rij van een soort hamer staan
    "Darling" grijnsde ik hoofdschuddend


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Alex

    "Ik kijk gewoon graag rondom mij, maak je geen zorgen" zei ik terwijl mijn blik op de lucht bleef. Eigenlijk zat ik gewoon met mijn gedachten bij thuis. Mijn jongere broer, hij deed het ook altijd graag, naar de lucht kijken.

    Amery

    "Oh hey Tristan, lang geleden, hoe gaat het me je ?" vroeg ik met een glimlach.

    Tristan

    "Hey Amery, inderdaad lang geleden en nu ik jou zie gaat het een stuk beter" lachte ik


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Teske Velez

    'Ik kijk gewoon graag rondom mij, maak je geen zorgen,' zei hij. Zijn blik bleef bij de lucht. Ik keek hem nog eventjes aan. Ik zuchtte en stond op. Ik trok mijn slippers aan. 'I-ik denk dat ik je maar even laat,' zei ik tegen hem. Ik deed mijn armen over elkaar en begon beetje te lopen.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Amery

    Ik grijnsde en keek naar de Hamer die hoog de lucht in ging. "Onze buurt" zei ik grijsend waarna ik hem de rij introk en rap betaalde zodat hij mee moest. "Je bent toch niet bang he ?" vroeg ik.

    Alex

    "Wat zei ik ook al weer over weglopen Teske ?" vroeg ik toen ik me omdraaide.

    Teske Velez

    'Wat zei ik ook al weer over weglopen Teske?' vroeg hij. Ik draaide me om en keek hem aan. 'Dat ik dat niet moet doen,' zei ik. 'Toen je dat zei durfde je me tenminste nog aan te kijken,' zei ik en ik kreeg weer een brok in me keel. Ik draaide me weer om en begon weer met lopen.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Tristan

    "Met jou aan mijn zijde durf ik alles" grijnsde ik


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Alex

    "Ik had het moeten weten" zei ik waarna ik opstond, "Ik had moeten weten dat je je hetzelfde zou gedragen als al die andere meiden". Ik was teleurgesteld. Dat was te zien in mijn ogen, daarom durfde ik haar niet meer aankijken. Ik schudde mijn hoofd en liet me weer op de fontein neerzakken.

    Amery

    "Vraagje, wil iemand tussen ons in zitten ?" vroeg ik grijnsend, "Grapje" zei ik dan. "Ik laat je nooit in de steek".