• © Copyright IHEARTZAYNx



    Omgeving.

    Er zijn twee gebouwen. Het hoofdgebouw en het bij gebouw. In het bij gebouw kun je alle kamers vinden en in het hoofdgebouw alle lokalen. Ook is er een bibliotheek beschikbaar in het hoofdgebouw. Er is een kantine en een ruimte om te chillen. Naast het bijgebouw is er een disco en een groot zwembad, want ook studerende jongeren hebben ontspanning, maar ook feestjes nodig. Middenin het hoofdgebouw tref je een buitenplaats aan. Het is bedekt met gras en er staat een prachtige fontein.

    Verhaal:

    Je droomt al een paar maanden over de universiteit en wacht tot je oud genoeg bent om je in te mogen schrijven. Wanneer het zover is, schrijf je je inschrijfformulier zo snel en precies mogelijk en stuur je hem die dag nog op. Wanneer je een paar weken later de brievenbus hoort gaan, spring je haastig van de bank af en sprint je richting de voordeur. 'Zit er een brief voor mij bij? Mag ik erheen?' Zijn de vragen die door je hoofd heen spoken. Als je de post hebt opgeraapt, lees je de namen die erop staan. Iedere keer als je jou naam er niet op ziet staan, gooi je ze in de lucht en kijkt verder. "Ik heb hem!" gil je wanneer je jou naam op een envelop ziet staan met het logo van de universiteit van jou dromen. Snel scheur je hem open en vluchtig lees je de brief door. 'Ik mag je welkom heten op de universiteit' Is het zinnetje waar je ogen op blijven hangen. "Ik mag erheen!" Gil je en maakt een vreugde sprong. Ik ben door.

    Vakken pakketten:

    Sport:
    ~ Theorie.
    ~ Turnen: Teske, Jessy, Amery, Tristan, Oliver, Audrey
    ~ Basketbal: Devin, May Lee, Alex, Timothy, Alive, Rose, Hayley, Noah
    ~ Vollybal: Jessy, Santana, Emma

    Creativiteit:
    ~ Schilderen/Tekenen: Devin, May Lee, Alex, Oliver, Audrey, Noah, Emma
    ~ Fotografie: Teske, Santana, Amery, Tristan, Timothy, Alive, Rose, Hayley, Noah
    ~ Muziek: Teske, Santana, May Lee, Amery, Tristan, Oliver, Audrey, Rose, Hayley, Emma
    ~ Geschiedenis van de kunst: Devin,

    Wereld.
    ~ Talen: Jessy, Devin, Teske, Santana, May Lee, Alex, Oliver, Audrey, Timothy, Alive, Rose
    ~ Economie.
    ~ Geschiedenis: Alive, Timothy, Noah
    ~ Geneeskunde: Amery, Alex, Tristan, Hayley, Emma

    Rollen:

    Jongens:

    ~ Alive. : Diapal
    ~ Devin Milan Wing. : ForeverZaynx
    ~ Tristan Wright. : DracoWeasley
    ~ Daniel Blake. : x Desire
    ~ Oliver Wright. : DracoWeasley
    ~ Adam Casta. : LovingStyles
    ~ Alex Samuel Jones. : Lacrima
    ~ Noah Tyler White. : SUMMERx
    ~ Timothy Jack Robinson. : IHEARTNIALLx
    ...

    Meiden:

    ~ Audrey Lauretta Coronado. : IHEARTNIALLx
    ~ Teske Velez. : Midna
    ~ Hayley Celine Grey. : LovingStyles
    ~ May Lee Alexis Rodriguez. : IHeartMusicc
    ~ Pandora Mitchell. : thepineapple
    ~ Amery Hope Knight. : Lacrima
    ~ Santana Rivera. : Carebear
    ~ Eliza Josey Willows. : JaiRy
    ~ Emma May Mckenzie. : SUMMERx
    ~ Jessy Nora Moran. : ForeverZaynx
    ~ Rose Anne Tyler. : ZONNEBRIL97
    ...

    Kamergenootjes:

    ~ Alive. : Emma May Mckenzie.
    ~ Daniel Blake. : Santana Rivera.
    ~ Tristan Wright. : Amery Hope Knight.
    ~ Alex Samuel Jones. : May Lee Alexis Rodriguez.
    ~ Oliver Wright. : Audrey Lauretta Coronado.
    ~ Devin Milan Wing. : Hayley Celine Grey.
    ~ Teske Velez. : Pandora Mitchell.
    ~ Adam Casta. : Eliza Josey Willows.
    ~ Noah Tyler White. : Jessy Nora Moran.
    ~ Timothy Jack Robinson. : Rose Anne Tyler.

    Topic's:
    ...

    Regels:

    ~ Maximaal 2 personage's.
    ~ Als je een personage hebt en je verandert je gebruikersnaam, moet je het even doorgeven.
    ~ Als je een personage heb en je bent voor een tijdje afwezig, moet je het melden
    (Anders gaat je personage weg).
    ~ Beslis niet voor elkaar, dat vinden de meeste niet prettig.
    ~ Seksuele teksten mogen, maar niet te heftig.
    ~ Respecteer elkaar en wees sportief!
    ~ Minimale leeftijd voor je personage's is 16 jaar.
    ~ De leraren worden gespeeld als je ze nodig hebt, of als iemand een idee heeft over, bijvoorbeeld, een uitje met een klas.
    ~ Je personages mogen niet té perfect zijn.

    © Copyright IHEARTZAYNx


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Amery

    Ik grinnikte en stond ook op. Ik zag dezelfde meneer lopen die iets liet vallen. "Meneer u hebt toch nog alles bij he?" vroeg ik waarna ik lachend terug achter Tristan aanliep.

    Tristan


    "Oke de keuze is aan jou darling" zei ik terwijl ik mijn arm weer om haar heen sloeg


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [Lacrima, wil je alex ook doen?;d]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Alex

    Ik knikte en stond op. "Zeg maar als je klaar bent".

    Amery

    "Welke keuze ?" vroeg ik.

    Tristan

    "Wat we nu gaan doen darling" lachte ik
    "En hou zaterdagavond vrij wil je?"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Teske Velez

    Hij knikte en stond op. 'Zeg maar als je klaar bent,' zei hij. Ik knikte. Ik at de helft van me appelmoes op. De rest legde ik op het nachtkastje, met de lepel erbij. Ik deed me sokken uit en trok me slippers aan. Ik nam eventjes rust en keek Alex aan. 'Ik eet de rest straks op,' zei ik. Ik liep naar hem toe en pakte voorzichtigjes zijn hand vast.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Alex

    Ik knikte en stapte naar buiten. "Zeg maar als je moe wordt".

    Amery

    "Wat ? Waarom, je gaat me ontvoeren, ik wist het !" zei ik met een nep verdrietige blik, "Alhoewel, jij die mij ontvoert, dat is zo slecht nog niet" zei ik nu met een grijns.

    Tristan

    "Ik jou ontvoeren mh dat klink niet verkeerd, breng me niet op gedachtes" grijnsde ik


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Teske Velez

    Hij knikte en we liepen naar buiten. 'Zeg maar als je moe wordt,' zei hij en ik knikte. 'Ik ben heel de tijd al moe,' zei ik met een klein lachje. 'Ik wil gewoon even met je lopen, ook al ben ik moe of duizelig of wat dan ook,' voegde ik er nog zachtjes aan toe.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Alex

    "Zou je niet beter eens bij de EHBO langsgaan ?" vroeg ik op een serieuze toon.

    Amery

    "En als je me dan ontvoert hebt, heb je me helemaal voor je alleen, de hele dag, en je kan doen wat je wilt wanneer je wilt," ging ik schaamteloos verder.

    Tristan

    "Ik had andere plannen maar jou ontvoeren klinkt niet verkeerd maar geloof me dan ontvoeren ik jou niet voor een dag darling" grijnsde ik


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Teske Velez

    'Zou je niet beter eens bij de EHBO langsgaan?' vroeg Alex serieus. Ik keek hem vragend aan en schudde lichtjes met mijn hoofd. 'Misschien komt het gewoon omdat dit de eerste dag is. Soort spanning, morgen gaat het vast beter,' zei ik met een glimlachje. Ik nam hem mee naar een fonteintje en ging op het randje zitten daarvan. Ik glimlachte naar hem. 'Kom je ook zitten?'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Amery

    "Moet je me wel eerst te pakken krijgen" zei ik waarna ik lachen wegliep. De kermis was groot hoor. Ik sloeg rechts in een keek achter me. Lachend bleef ik verder lopen. Als op de kleuterschool.

    Alex

    Ik haalde mijn schouders op en ging naast haar zitten. Wel zodat ik mijn voeten in de fontein kon laten.

    Tristan

    Lachend rende ik acht Amery aan
    "Darling vluchtte kan je niet" grijnsde ik


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer