• © Copyright IHEARTZAYNx



    Omgeving.

    Er zijn twee gebouwen. Het hoofdgebouw en het bij gebouw. In het bij gebouw kun je alle kamers vinden en in het hoofdgebouw alle lokalen. Ook is er een bibliotheek beschikbaar in het hoofdgebouw. Er is een kantine en een ruimte om te chillen. Naast het bijgebouw is er een disco en een groot zwembad, want ook studerende jongeren hebben ontspanning, maar ook feestjes nodig. Middenin het hoofdgebouw tref je een buitenplaats aan. Het is bedekt met gras en er staat een prachtige fontein.

    Verhaal:

    Je droomt al een paar maanden over de universiteit en wacht tot je oud genoeg bent om je in te mogen schrijven. Wanneer het zover is, schrijf je je inschrijfformulier zo snel en precies mogelijk en stuur je hem die dag nog op. Wanneer je een paar weken later de brievenbus hoort gaan, spring je haastig van de bank af en sprint je richting de voordeur. 'Zit er een brief voor mij bij? Mag ik erheen?' Zijn de vragen die door je hoofd heen spoken. Als je de post hebt opgeraapt, lees je de namen die erop staan. Iedere keer als je jou naam er niet op ziet staan, gooi je ze in de lucht en kijkt verder. "Ik heb hem!" gil je wanneer je jou naam op een envelop ziet staan met het logo van de universiteit van jou dromen. Snel scheur je hem open en vluchtig lees je de brief door. 'Ik mag je welkom heten op de universiteit' Is het zinnetje waar je ogen op blijven hangen. "Ik mag erheen!" Gil je en maakt een vreugde sprong. Ik ben door.

    Vakken pakketten:

    Sport:
    ~ Theorie.
    ~ Turnen: Teske, Jessy, Amery, Tristan, Oliver, Audrey
    ~ Basketbal: Devin, May Lee, Alex, Timothy, Alive, Rose, Hayley, Noah
    ~ Vollybal: Jessy, Santana, Emma

    Creativiteit:
    ~ Schilderen/Tekenen: Devin, May Lee, Alex, Oliver, Audrey, Noah, Emma
    ~ Fotografie: Teske, Santana, Amery, Tristan, Timothy, Alive, Rose, Hayley, Noah
    ~ Muziek: Teske, Santana, May Lee, Amery, Tristan, Oliver, Audrey, Rose, Hayley, Emma
    ~ Geschiedenis van de kunst: Devin,

    Wereld.
    ~ Talen: Jessy, Devin, Teske, Santana, May Lee, Alex, Oliver, Audrey, Timothy, Alive, Rose
    ~ Economie.
    ~ Geschiedenis: Alive, Timothy, Noah
    ~ Geneeskunde: Amery, Alex, Tristan, Hayley, Emma

    Rollen:

    Jongens:

    ~ Alive. : Diapal
    ~ Devin Milan Wing. : ForeverZaynx
    ~ Tristan Wright. : DracoWeasley
    ~ Daniel Blake. : x Desire
    ~ Oliver Wright. : DracoWeasley
    ~ Adam Casta. : LovingStyles
    ~ Alex Samuel Jones. : Lacrima
    ~ Noah Tyler White. : SUMMERx
    ~ Timothy Jack Robinson. : IHEARTNIALLx
    ...

    Meiden:

    ~ Audrey Lauretta Coronado. : IHEARTNIALLx
    ~ Teske Velez. : Midna
    ~ Hayley Celine Grey. : LovingStyles
    ~ May Lee Alexis Rodriguez. : IHeartMusicc
    ~ Pandora Mitchell. : thepineapple
    ~ Amery Hope Knight. : Lacrima
    ~ Santana Rivera. : Carebear
    ~ Eliza Josey Willows. : JaiRy
    ~ Emma May Mckenzie. : SUMMERx
    ~ Jessy Nora Moran. : ForeverZaynx
    ~ Rose Anne Tyler. : ZONNEBRIL97
    ...

    Kamergenootjes:

    ~ Alive. : Emma May Mckenzie.
    ~ Daniel Blake. : Santana Rivera.
    ~ Tristan Wright. : Amery Hope Knight.
    ~ Alex Samuel Jones. : May Lee Alexis Rodriguez.
    ~ Oliver Wright. : Audrey Lauretta Coronado.
    ~ Devin Milan Wing. : Hayley Celine Grey.
    ~ Teske Velez. : Pandora Mitchell.
    ~ Adam Casta. : Eliza Josey Willows.
    ~ Noah Tyler White. : Jessy Nora Moran.
    ~ Timothy Jack Robinson. : Rose Anne Tyler.

    Topic's:
    ...

    Regels:

    ~ Maximaal 2 personage's.
    ~ Als je een personage hebt en je verandert je gebruikersnaam, moet je het even doorgeven.
    ~ Als je een personage heb en je bent voor een tijdje afwezig, moet je het melden
    (Anders gaat je personage weg).
    ~ Beslis niet voor elkaar, dat vinden de meeste niet prettig.
    ~ Seksuele teksten mogen, maar niet te heftig.
    ~ Respecteer elkaar en wees sportief!
    ~ Minimale leeftijd voor je personage's is 16 jaar.
    ~ De leraren worden gespeeld als je ze nodig hebt, of als iemand een idee heeft over, bijvoorbeeld, een uitje met een klas.
    ~ Je personages mogen niet té perfect zijn.

    © Copyright IHEARTZAYNx


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Teske Velez

    'Ga je het blijven ontkennen en blijf je hier liggen totdat je zelf de energie vindt om weg te gaan, of ga je het inzien en laat je me je helpen?' vroeg hij. Ik ging met moeite zitten en keek hem aan. Ik kreeg de kriebels van hoe hij tegen me praatte. 'Waarom geloof je me niet? Het pakte vandaag gewoon verkeerd uit. Ik had geen honger en ik ben de hele dag al druk bezig,' zei ik. Ik begon een brok in me keel te krijgen.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Alex

    Ik beet op mijn tanden waardoor mijn kaken zich opspanden om de tranen binnen te houden. Ik nam nog een broodje die ik meehad en gaf het aan haar. "Als je de kracht weer vind, kijk dan in onze kamer" zei ik waarna ik tegen de muur ging zitten.

    [Dan moet ze de tekeningen dus zien ;P]

    Teske Velez

    Alex gaf aan mij een broodje. 'Als je de kracht weer vind, kijk dan in onze kamer,' zei hij. Ik keek hem vragend aan. Met tegenzin nam ik een hapje en kreeg braakneigingen. Ik stond op, maar wankelde heel erg. 'Wil je met me mee lopen?' vroeg ik aan hem. Ik vond dat hij anders keek. Ik kon het alleen niet thuis brengen hoe.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Alex

    Ik stond op. De blik in mijn ogen kon ik al raden. Gebroken, teleurgesteld, dof. "Ik ga mee" zei ik. Eens kijken hoelang het nu duurde voor ik weer kon lachen.

    Teske Velez

    Alex stond op. Een klein glimlachje verscheen er op mijn gezicht. 'Ik ga mee,' zei hij. Ik begon naar Alex toe te lopen. Bij hem aangekomen hield ik me stevig aan hem vast. Ik keek hem aan. 'Je gelooft me nog steeds niet, of wel?' vroeg ik zachtjes.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Alex

    Ik keek haar aan met nog steeds dezelfde blik. "Eerst zien, dan geloven" zei ik, "Ga nu maar naar de kamer" moedigde ik aan.

    Teske Velez

    'Eerst zien, dan geloven. Ga nu maar naar de kamer,' zei hij. Langzaam begon ik te lopen. Ik nam gewoon wat weggetjes en stopte heel vaak om even uit te rusten. Eindelijk waren we dan bij onze kamer aan gekomen. Ik deed de deur open en liep naar binnen. Ik keek om me heen en als eerste vielen me de tekeningen op. Met grote ogen keek ik er naar. Ik zakte weer door me benen en zat nu op de grond. Ik keek naar Alex. 'H-heb jij ze gemaakt?' vroeg ik zachtjes. Op alle tekeningen stond een erg dun meisje. Ik bekeek ze allemaal stuk voor stuk. Het was niet zomaar een meisje. Ik was het.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Alex

    Ik haalde mijn schouders op. "Ja" antwoordde ik, "Ik verveelde me" zei ik. Ik liep naar haar toe en nam haar op en liet haar op mijn bed neerzakken. Vervolgens liep ik naar haar nachtkastje en haalde de colafles die er inzat eruit. "Met wat suiker kom je ook al ver" zei ik.

    Teske Velez

    'Ja, ik verveelde me,' zei hij. Hij tilde me op en zette me neer op zijn bed. Hij liep naar mijn nachtkastje en haalde er een fles cola eruit. 'Met wat suiker kom je ook al ver,' zei hij. Ik keek hem eventjes aan en toen weer naar de tekeningen. 'Ze zijn prachtig,' zei ik zachtjes. Ik keek hem weer aan. Drinken kon ik wel.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Alex

    Ik liet me op de vensterbank van het open raam neerzakken en keek haar aan. "Ik vertrouwde erop dat je genoeg at omdat je zo mager was, maar ik weet niet wat ik nu nog moet geloven" zei ik als ik naar de tekeningen kijk. Ik heb ze stuk voor stuk gewoon nagetekend, precies zoals het is. En wat erop staat, is voor mij dan een veel te mager meisje.

    Teske Velez

    Alex ging op het vensterbank zitten. 'Ik vertrouwde erop dat je genoeg at omdat je zo mager was, maar ik weet niet wat ik nu nog moet geloven,' zei hij. Ik keek hem bedroefd aan. 'Ik dacht dat je anders was,' snikte ik zachtjes. Ik trok me knieën op en sloeg mijn armen er om heen.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Alex

    "Anders ? Anders, niemand zal er ooit omheen kunnen dat je mager bent, iedereen zal hetzelfde zeggen en iedereen zal zich er zorgen over maken, als ik niet anders genoeg ben, zeg je het maar" zei ik waarna ik mijn hoofd naar buiten draaide.

    Teske Velez

    'Anders ? Anders, niemand zal er ooit omheen kunnen dat je mager bent, iedereen zal hetzelfde zeggen en iedereen zal zich er zorgen over maken, als ik niet anders genoeg ben, zeg je het maar,' zei hij. Het deed me pijn wat hij zei. Het deed me nog meer pijn toen hij zijn hoofd naar buiten draaide. 'Vertrouw me alsjeblieft,' zei ik tegen hem. Ik stond op en liep wankelend naar hem toe. 'Alsjeblieft Alex. Ik wil jou niet kwijt,' zei ik en ik pakte zijn hand vast.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Alex

    "Ik jou ook niet, dat is het juist" zei ik met tranen in mijn ogen. Ik keek terug naar haar. "Ik vetrouw je op elk vlak, laat nu merken dat ik je ook kan vertrouwen op het vlak van eten".

    Teske Velez

    'Ik jou ook niet, dat is het juist,' zei hij. Hij keek me aan en ik schrok even van zijn betraande gezicht. 'Ik vetrouw je op elk vlak, laat nu merken dat ik je ook kan vertrouwen op het vlak van eten,' zei hij. Ik keek hem aan. 'Ik heb net nog je broodje op gegeten met braakneigingen, maar het zit nog binnen,' zei ik tegen hem. Ik liet me door mijn benen zakken. 'Alex geloof me nou,' smeekte ik.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you