• Ik wil graag van die mooie dingetjes enzo zoals aardbeitjes etc op mijn nagels maken, maar daar heb je van die speciale kwastjes enzo voor nodig. van die dot dingetjes, als je begrijpt wat ik bedoel. maar ik zou echt niet weten waar ik dat kan kopen, weet iemand dit wel?


    Neem risico's

    Ik heb van de kruidvat


    “All those fairytales are full of shit.”

    Essence heeft laatst een mini-nailartsetje uitgebracht. Via het internet zijn hele sets te koop, maar er zijn ook veel manieren om zelf kwastjes te maken.

    Je kunt ook stripers kopen. (nagellakjes met superdunne kwastjes) Ik koop die altijd bij de DA.


    Nullum magnum ingenium sine mixtura dementiae fuit. - Seneca

    Ik heb ze bij de kruidvat weg
    En toevallig ik had meteen aardbei nagels gemaakt xD


    Today is the oldest you have ever been, and the youngest you'll ever be.

    Zoals al gezegd geweest: kruidvat, maar daar heb je ze alleen waar er 2 of 1,5 schappen staan van Essence. Dat halve of extra schap is vooral bedoeld voor nailart en gezichtsverzorging, maar dat hebben ze dus niet in iedere kruidvat.

    Ik heb een dottingtool, maar voor grotere dotjes gebruik ik een speldje voor in je haar. En als 'kwast' gebruik ik een oude eyeliner.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Ik heb van Kruidvat, Etos, gewoon supermarkt, speciaalzaak {ASF Nails en nog een andere ergens in Brabant.}. Oh, en bij de Claire's hebben ze ook "brush and pencil in 1" iets.
    Van sponsjes kun je een waas-effect maken en met tandenstokers kom je ook al heel ver (supermarkt dus.)

    Ik doe alles gewoon met satéprikkers en dat werkt prima. :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    ik heb wel een paar tips voor je:

    cheap:
    Voor een dottingtool zou je zeker het filpje van cutepolish moeten kijken, het heet geloof ik iets van 'how to make your own dottingtool, maar als je zoekt op cutepolish dottingtool' vind je hem vanzelf
    voor een kwastje zou ik een witte striper kopen, het kwastje schoon maken met wat remover, het kwastje dopen in het grote potje, er op los stripen en daarna het kwastje weer schoonmaken en bewaren in het originele flesje.
    Je kunt ook een eyeliner gebruiken.

    duurder:

    Ik heb mijn 8 dottingtools bij een knutstelwinkel gekocht, waarschijnlijk zijn ze eigenlijk bedoelt om kaarten te maken, maar goed, ik vind het dottingtools.
    Voor betere kwasten zul je denk ik toch naar Ebay moeten gaan, kwasten van de knutselwinkel werken niet goed. De haren vallen snel uit, of gaan wijd staan.

    Ik hoop dat je er wat aan hebt, en anders kun je nog vragen stellen =]


    The night is dark and full of terrors.