• jeeeej, volgend jaar is het eindelijk zover!
    hét jaar waar ik mijn hele tvwo-carrière naar heb uitgekeken, which is: internationale stage :3
    als onderdeel van GLOBE (iets in de richting van Global blabla L and Language Orientation in Bilingual Education) moeten we dus een stage doen, als we dat niet doen krijgen we ons certificaat niet, en dat is dus onderdeel van internationalisering.
    We mogen waar we maar ter wereld willen stage lopen, zolang het maar in een Engelse werkomgeving is.
    Ze willen het liefst dat je een stage doet in de carrièrebranch waar jij je in interesseert, maar het is geen vereiste omdat het daar meestal gewoon heel moeilijk is om een stage te krijgen.

    Maar nu komt het dus: we moeten zo snel mogelijk een stage-adres en verblijfplaats vinden (dat moet je helemaal zelf zoeken) omdat hoe eerder je bent met het boeken van je ticket, hoe goedkoper je uitkomt.

    Maar dan moet ik dus wel weten waar ik heen wil en wat ik wil gaan doen.
    Nu heb ik zelf wel deze ideëen om te doen, maar ik weet niet of het gaat lukken:
    - Iets met films (bv. bij Warner Bros of zo'n rondrenner op een filmset)
    - Bij een boeken uitgeverij iets
    - Iets bij een tijdschrift
    - Vrijwilligerswerk in Afrika
    Ik wil echter zoveel mogelijk opties hebben en leuke dingen om uit te kiezen, dus vraag ik jullie om hulp :9~


    Dump hier gewoon dingen die leuk zouden kunnen zijn als stage en die in het buitenland te doen zijn en ik zal eens kijken!

    blub. :3

    btw; voor het geval jullie dachten van wel: natuur-/schei-/wiskundige dingen zijn niet echt mijn ding (krul)
    en vervolgstudies waar ik aan zit te denken zijn creative writing en film studies (:

    [ bericht aangepast op 10 juni 2011 - 0:09 ]


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Oooh, vet awesome. :9~

    Eh, ik zou stage willen lopen bij een modebedrijf ofzo. =3


    Your make-up is terrible

    Eigk als je echt een cultuur wilt leren en heel goed wilt praten zou je in een restaurant/café kunnen werken zeg maar.

    Maar ik zou zeggen schotland ofzo =3 das zooo stoer xD En ik zou iets met schrijven doen, een plaatselijk krantje ofzo, daar zou jij het meeste mee opschieten.


    Ligt and Darkness are both very different..

    Ga naar Cambridge of Oxford, daar wil ik ook een jaar naar toe als ik mijn TTO studie heb afgerond :9~


    Not all those who wander are lost.

    help her guys with your amazing brains guys xD :Y)


    Ligt and Darkness are both very different..

    Een modetijdschrift misschien? Of een stage bij een PR-bedrijf (lijkt me best awesome)? Je kunt ook film en schrijven combineren door scriptschrijven? Misschien dat daar iets voor te vinden is.


    What's the point of living, when there's no death?

    Grafisch baantje bij een radio in Amerika? .. ik heb geen idee sorry (:


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

    Crusoe schreef:
    Ga naar Cambridge of Oxford, daar wil ik ook een jaar naar toe als ik mijn TTO studie heb afgerond :9~
    Daar ben ik in april geweest ^^
    Maar het gaat eerst voornamelijk om soorten stages en dan kijken waar dat kan :3


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Assassin schreef:
    Oooh, vet awesome. :9~

    Eh, ik zou stage willen lopen bij een modebedrijf ofzo. =3


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Bij Disney Studios? x)


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    universal studio's! Ö


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Bijles geven op eeen High school in Amerika?
    Dat heeft mijn zus vorig jaar gedaan.


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    woohoo, m'n vader heeft best veel in 't buitenland gewerkt en kent nu dus best veel mensen buiten NL, dus van hem moet ik maar een brief schrijven over mezelf en wat ik wil en dan stuurt hij het naar wat mensen ^^
    ben benieuwd wat eruit komt... ;3

    en degenen die ideeën hebben gegeven, ook alvast bedankt ^^


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.