• Haai,

    Ik zou super graag een story willen maken,
    Maar ik heb echt zo weinig inspiratie,
    Dus, daarom ben ik hier ;'D
    Ik ga een story maken over One direction
    We kunnen het aanpassen aan 1 persoon (bv; Harry of Louis)
    Geen Bromanche ;x

    Als je wil, vul dan dit lijstje in;

    Naam;
    Leeftijd;
    Hoe vaak online;
    Schrijfstijl;
    Al eerder met iemand samengewerkt;
    Ideeën;
    Wie is je favoriet van One Direction;


    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Life isn't about finding yourself, it's about creating yourself. -Unplugged

    Naam; Iris
    Leeftijd; 13 jaar
    Hoe vaak online; Iedere dag
    Schrijfstijl;
    Aleyna Styles

    Ik stapte het appartement in gevolgd door mijn broer Harry, waar ik een goede band mee had. Het was echt iets heel speciaals, ik had soms echt het gevoel of hij mijn beste vriend was inplaats van mijn broer.
    Dit kwam ook een beetje omdat, hij homoseksueel was maar dat heeft echt niks aan onze band veranderd.

    We zijn met zijn 2en naar Londen verhuisd omdat, we zelfstandig wouden worden maar toch niet alleen wouden zijn. Ook moesten we weg uit het kleine dorpje waar iedereen alles van je af wist en je niks geheim kon houden. Alleen het enige wat wij hadden was een geheim die niemand mocht weten. Maar dan ook echt niemand.

    Al eerder met iemand samengewerkt; Ja.
    Ideeën; Een horror , over een meisje dat eigenlijk aan de kwade kant hoort en mensen goed kan lokken. Zo ook 'een van de jongens' en die word verliefd op haar en wilt haar terugkrijgen naar toen ze weer normaal was. Met gevaren voor de anderen!
    Wie is je favoriet van One Direction; Ik hou van ze allemaal, maar ergens Niall!


    Firm believer of all that is magic

    Naam; Maaike
    Leeftijd; 15
    Hoe vaak online; in principe dagelijks
    Schrijfstijl; uhmm, ik kan nou niet snel even iets typen ofzo, maar ik heb wel een story: een niall horan-loverstory
    ik schrijf negen van de tien keer in verleden tijd, ik-persoon (; ik ben best wel een scenarioschrijver, ik hou ervan om dingen te beschrijven. Maar aangezien ik langdradige verhalen vreselijk vind, zit er vaak wel wat actie in.
    Al eerder met iemand samengewerkt; nope
    Ideeën; een heleboel
    Wie is je favoriet van One Direction; I love them all <3


    I solemny swear I'm up to no good.

    Naam; Ammy
    Leeftijd; 16
    Hoe vaak online; Elke dag
    Schrijfstijl;
    Het was mijn eerste dag op mijn nieuwe school. Nooit eerder was ik 'het nieuwe meisje' en ik ben bang voor hoe mensen over me gaan denken. Ik ben ook nooit het populaire type geweest... Ik paste er gewoon in, onopgemerkt. En ik vond het leuk zoals het was, mijn vrienden waren zoals ik. Passen nergens bij, maar samen zijn ze perfect.

    Ik sleep mezelf door de grote blauwe deuren als de bel gaat en ik ga onderweg naar mijn eerste les, wiskunde. Oh god, ik haatte wiskunde. Het lopen door de gangen was waarschijnlijk het meest interessante deel van een schooldag. Je hoort kleine beetjes van de gesprekjes, bitchy opmerkingen en je kon kleine meningen over mensen vormen. Dan zag je het vreemde koppeltje die elkaar totaal af lebberde, te verliefd om zich erover druk te maken dat iedereen het zag. Zoveel persoonlijkheden, allemaal in een plek.

    Al eerder met iemand samengewerkt; Jazeker
    Ideeën; Zoveel.
    Wie is je favoriet van One Direction; Ik vind ze allemaal amazayn!


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Naam; Sandra
    Leeftijd; 14 jaar
    Hoe vaak online; ik probeer elke dag online te zijn maar ik schrijf niet elke dag :$
    Schrijfstijl; klik? dit is op dit moment mijn nieuwste verhaal.. (:
    Al eerder met iemand samengewerkt; ja dat verhaal is samen met ilovemalik maar ik werk ook nog aan een ander verhaal met DarksideXx en SarahSykesxX maar daar ben ik pas bijgekomen op part 53 haah#:
    Ideeën; umm als je een voorbeeld geeft van idee kom ik misschien ineens op leuke dingen, dat heb ik vaak hahaha!
    Wie is je favoriet van One Direction; Haha dit is echt erg maar ik houd idd ook van je allemaal maar i just have a huge crush on HAZZA! maar als je fanfic van iemand anders wil is het ook super hoor! (:
    xxx (flower)


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Naam;Sterre
    Leeftijd;14
    Hoe vaak online; te vaak
    Schrijfstijl; Hier een klein stukje dat ik zo even verzin
    Lachend keek ik naar de twee kleine kinderen die elkaar om de beurt van de schommel probeerde te duwen. Het zonnetje kwam tevoorschijn vanachter de wolken. Al met al was het een prachtig moment. Maar het zou niet lang duren, het zou niet lang duren voor de zon zou verdwijnen en hij tevoorschijn zou komen. Hij, de man die mij al jaren achtervolgd en nu zo dichtbij is gekomen. Opeens wakkert de wind aan, kippenvel verschijnt op mijn armen. Het is zover.
    Al eerder met iemand samengewerkt; Momenteel schrijf ik met SkyLove een verhaal en ben ik bezig om met een andere user een verhaal op te zetten
    Ideeën; genoeg, maar ik zit nu op huiswerkbegleiding en kan ze dus niet opzoeken
    Wie is je favoriet van One Direction; in volgorde van leukste tot minst leukste
    Louis
    Niall
    Harry
    Liam
    Zayn


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Naam; Berna
    Leeftijd; 15
    Hoe vaak online; Elke dag!
    Schrijfstijl; Op dit moment ben ik zo lui! Je zou één van mijn verhalen kunnen lezen of mij eraan herinneren hier een stukje te plaatsen, want dan doe ik het morgen!
    Al eerder met iemand samengewerkt; Op dit moment schrijf ik samen met Sterre aka Zayniak (oftewel dat Fabulouis mensje hierboven)
    Ideeën; Nope! (:
    Wie is je favoriet van One Direction; My top 5:
    1. Liam
    2. Harry
    3. Niall
    4. Louis
    5. Zayn


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Naam; Denize
    Leeftijd; 13
    Hoe vaak online; Elke dag
    Schrijfstijl; Zayn Malik Lovestory
    Al eerder met iemand samengewerkt; Yes
    Ideeën; 2 Beste vriendinnen krijgen een brief voor een speciale vakantie voor sterren, eenmaal daar aangekomen blijkt er een fout gemaakt te zijn omdat hun geen beroemdheden zijn. Maar ze kunnen pas over 2 maanden terug. En een paar van de beroemdheden daar vormen de band One Direction, en wat als 2 van de jongens als een blok vallen voor de onbekende meisjes..
    Wie is je favoriet van One Direction;
    1. Zayn
    2. Niall
    3. Louis
    4. Liam
    5. Harry


    El Diablo.

    Naam; Iris.
    Leeftijd; Bijna 14.
    Hoe vaak online; Iedere dag. eigenlijk bijna 24/7 ;p
    Schrijfstijl; Wat jij wil, ik kan bijna alles.
    Al eerder met iemand samengewerkt; Nee! Daarom lijkt het me zo leuk.
    Ideeën; Die vertel ik liever niet hier, mensen gaan nacken jww.
    Wie is je favoriet van One Direction;
    Niallllll. <'3
    Oh en daarna Hazzaaaa.


    --
    Edit; ohja, als iemand wil samenwerken, gewoon pb'en. xd

    [ bericht aangepast op 8 maart 2012 - 19:47 ]