• © Copyright Pavarotti
    ________________________________________________________________________
    Topic 41!!!

    "Het nieuwe jaar is net begonnen, er komen veel nieuwelingen op St.joseph School."

    Dit is het verhaal:

    "Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."
    [Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen.]
    ________________________________________________________________________
    Regels:
    - Het liefste iets meer dan één regeltje schrijven.
    - Niemand doet of zijn of haar personage perfect is.[Beslis niet wat andere doen.]
    - Geen seksuele teksten. [Ze gaan met elkaar naar bed/Tongen/Raakt hem, haar aan. Mag wel]
    - Ruzie mag, maar hou het wel reëel.
    - Pesten mag, tot een bepaalde hoogte.
    - We houden ons aan de verhaallijn, natuurlijk mag je er
    iets vanaf wijken, maar hou het wel zo dat je personage
    er weer makkelijk mee in kan gaan.
    - Max 4 Personages P.P
    - Verkering mag, maar alleen als de ander het ook wil.
    [Dwingen word niet geaccepteerd, alleen als het is afgesproken met elkaar, maar meld dat wel even aan Dracy.]
    - Houd je aan de regels.
    _______________________________________________________________________
    -Wil je solliciteren? Kan altijd.
    ________________________________________________________________________- Als je iets te zeggen hebt wat niet RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend.
    _______________________________________________________________________
    Als Pavarotti niet online is en het topic is vol. Mag je een nieuwe vragen aan Nadal of aan Delightee.

    [ bericht aangepast op 28 feb 2012 - 17:13 ]


    Ich liebe dich 27.12.23

    Donna

    "De film?" vraag ik enthousiast. "Leuk!"
    Ik sta bijna te springen als een klein kind, zo blij.
    "Welke?"

    [Ik ga douchen en daarna naar mijn bedje.]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Jeremy

    "Kies jij maar," zeg ik glimlachend en druk een kus op haar neus.
    Ik neem haar hand vast en loop samen met haar naar de bioscoop, iets verderop.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Arion

    Ze legt een hand op mijn voorhoofd en ik kijk even scheel, alsof ik het zo kan zien.
    "Oeh, dat ziet er niet goed uit. Dat vereist veel kusjes en knuffels, vrees ik."
    Ze komt naast me liggen en slaat een arm om mijn middel voor ze me kust. Ik ga op mijn zij liggen zodat ik haar kan aankijken. Vervolgens stop ik een lok haar achter haar oor.
    "Je bent echt geweldig met kinderen, Auryn is gek op je," zeg ik zacht.

    Charlotte

    "I-ik dacht eerst dat het kwam door het drinken, maar nu is het zelfs zo dat hij het doet als hij nuchter is," snikt ze. Plots staat ze overend en rent naar een wc-hokje. Als ik haar hoor overgeven besluit ik recht te staan en haar te helpen. Ik hou haar haren samen, zodat ze niet in haar gezicht vallen en wrijf troostend over haar rug tot ze klaar is.
    "Als hij van je houdt, dan zou hij je niet slaan," zeg ik zachtjes.

    Irial

    Hij moet opnieuw, of nog steeds, lachen.
    "You are crazy, but i'm in love with you, I love you sooo much," zingt hij. Nu is het mijn beurt om te lachen. Ik maak even een huppelsprongetje.
    "And I'm crazy but you like it, loca loca loca," zing ik Shakira na. Ik heb lang niet zo'n hoge stem als Kyle waardoor het er nogal gek uitkomt. Ik open de deur van het auditorium en zet Kyle op de grond om hem vervolgens lachend aan te kijken.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mary

    "Je bent echt geweldig met kinderen, Auryn is gek op je."
    Ik glimlach blozend.
    "En ik ben gek op haar, ze is echt zo'n schatje. Blijkbaar zit het in de familie," fluister ik, alsof ik bang ben dat ik Auryn anders wakker maak. Ik ga nog dichter tegen hem aan liggen, en druk even mijn lippen op de zijne.
    "Als ik al niet verliefd op jou was, zou ik zo verliefd worden op haar," zeg ik glimlachend.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Isabelle.

    Ik voel dat mijn haren naar achter worden gehouden en dat Charlotte over mijn rug wrijft. Ik voel geen nijgingen meer en kom langzaam overeind.
    "Als hij van je houd, dan zou hij je niet slaan." Zegt ze zachtjes.
    "H-het is niet alleen maar slaan." Zeg ik moeilijk en trek de wc door.
    Ik doe de deksel dicht en ga erop zitten.

    Kyle

    "And I'm crazy but you like it, loca loca loca," Zingt Irial Shakira na, alleen hij haalt niet echt de hoogte die ik haal waardoor het gek klinkt. Hij opent de deur van het auditorium en zet me neer, en kijkt me lachend aan.
    "I love you, boy. You're mine. I want you forever, at/on/by* my side." Verzin ik en zing hoog. Ik draai een rondje en ren richting het podium waar ik op de rand ga zitten en Irial wenk.


    [*Geen idee welke er moet komen te staan.]


    Ich liebe dich 27.12.23

    Arion

    "En ik ben gek op haar, ze is echt zo'n schatje. Blijkbaar zit het in de familie. Als ik al niet verliefd op jou was, zou ik zo verliefd worden op haar," glimlacht ze.
    Ik schud wild mijn hoofd en moet als gevolg mijn haren uit mijn gezicht wrijven.
    "Na-ah, drie jaar geleden heeft ze mij al ten huwelijk gevraagd," grijns ik.
    Ik ben zo opgelucht dat tot nu toe iedereen van mijn gezin die haar ontmoet heeft haar al aardig vindt.

    Charlotte

    "H-het is niet alleen maar slaan," zegt Isa moeilijk. Ze gaat op de wc zitten. Ik ga op mijn hurken voor haar zitten, even helemaal mijn eigen problemen vergeten.
    "H-heeft hij je -?" Ik kan mijn zin niet afmaken, ik heb een hekel aan dat woord. Voorzichtig neem ik één van haar handen vast en wrijf over de rug ervan met mijn duim.

    Irial

    "I love you, boy. You're mine. I want you forever, by my side," zingt Kyle hoog. Hij draait een rondje en ik schaam me niet om hem te bekijken. Dan rent hij naar het podium waar hij op gaat zitten en me wenkt.
    Maar al te graag ren ik achter hem aan. Ik ga voor het podium staan en duw zijn benen een beetje uiteen zodat ik er tussen kan gaan staan.
    "Als ik mijn ogen sluit, dan zou je vast net als een vrouw klinken," grinnik ik.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mary

    "Na-ah, drie jaar geleden heeft ze mij al ten huwelijk gevraagd."
    Ik zet een pruillipje op.
    "Ik dacht dat je zei dat je niemand had?"
    Mijn hand glijdt langs zijn buik en borst naar boven, en volgt zijn arm, zodat ik mijn vingers met de zijne kan verstrengelen. Mijn pruillip maakt plaats voor een glimlach en ik druk mijn lippen liefdevol op de zijne.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Isabelle

    Charlotte gaat op haar hurken voor me zitten.
    "H-heeft hij je -?" Ze neemt mijn hand vast en wrijft erover met haar duim.
    Ik knik langzaam en voel weer tranen opkomen.
    "Wat moet ik doen?" Vraag ik haast wanhopig en kijk Charlotte aan.

    Kyle

    Irial rent achter me aan en gaat voor me staan, waarna hij mijn benen een beetje uiteen duwt en er tussen gaat staan.
    "Als ik mijn ogen sluit, dan zou je vast net als een vrouw klinken." Grinnikt hij.
    "Dat hoor ik vaker." Zeg ik lachend en buig me voorover om hem te kussen.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Arion

    "Ik dacht dat je zei dat je niemand had?" zegt ze met een pruillip.
    Ik geniet van haar hand die over mijn lichaam glijdt en van haar vingers die zich in de mijne verstrengelen. Dan glimlacht ze en drukt haar lippen liefdevol op de mijne. Ik beantwoord haar kus teder en druk mijn lichaam tegen het hare waardoor ze tussen mij en tussen de rugleuning van de zetel geklemd ligt.
    "Ik zei niet dat ik ja gezegd heb," grinnik ik.

    Charlotte

    Mijn hart breekt wanneer ik Isabelle zie knikken, ook nu weet ik maar al te goed hoe ze zich voelt. Dit keer hou ik mijn mond erover.
    "Wat moet ik doen?" vraagt ze bijna wanhopig.
    Ik weet even niet wat zeggen tot ik besef dat ze net stond over te geven.
    "H-hoe hoe lang ben je al misselijk?" vraag ik voorzichtig.

    Irial

    "Dat hoor ik vaker," lacht Kyle.
    Hij buigt zich naar me toe en kust me. Ik leg mijn handen op zijn heupen en trek hem dichter naar me toe. Ik kan niet anders dan tegen zijn lippen glimlachen. Hij maakt me zo gelukkig, zonder te proberen. Ik bijt een keer zachtjes op zijn onderlip.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Isabelle.

    "H-hoe hoelang ben je al misselijk?" Vraagt Charlotte voorzichtig.
    "Net en tien minuten geleden." Geef ik als antwoord.
    Ik kijk naar mijn handen, het trillen is al iets verminderd.

    Kyle

    Irial bijt een keer zachtjes op mijn onderlip.
    Ik laat mijn armen om zijn nek glijden en hou hem stevig vast.
    Blijf altijd bij me. Ik sluit mijn ogen even.

    [ bericht aangepast op 27 feb 2012 - 23:59 ]


    Ich liebe dich 27.12.23

    Lilly\
    Verbaasd en verdrietig blijf ik achter in het lokaal. Tranen rollen steeds harder. Ik sta op en loop de toilet binenn waar ik Isa en Char zie zitten. Isa ziet er bleek uit. "Isa gaat het wel?" roep ik bezorgd uit. Dan zie ik Char weer en wordt ik rood. Ik draai me om en loop weg. In een gang ga ik zitten op een bankje.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Mary

    Mijn vrije hand laat ik een beetje afwisselend in zijn hals glijden, en over de rand van zijn shirt gaan, of af en toe op zijn borst rusten, terwijl ik hem nog steeds aankijk. Ik geniet van zijn kus, en voel hoe hij nog dichter tegen me aan komt liggen. Mij hoor je nog steeds niet klagen.
    "Ik zei niet dat ik ja gezegd heb."
    Mijn ogen zoeken de zijne, en ik kijk hem glimlachend aan.
    "Ocharme, hoe nam ze het op?" vraag ik zacht.
    Mijn duim gaat zacht over de rug van zijn hand, en ik blijf hem verliefd aankijken.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Donna

    "Kies jij maar."
    Bij de bioscoop kijk ik op de bordjes. Ik houd absoluut niet van romatische komedies gewoon omdat het zo onrealistisch is. Als ik een bordje van de Muppets zie schiet ik in de lach.
    "Kom we gaan daar heen," stel ik voor terwijl ik naar het bordje wijs.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Isabelle

    Ik hoor een deur open gaan en ik zie Lilly binnen komen.
    Ze merkt mij op. "Isa, gaat het wel?" Roept ze bezorgd.
    Voor ik iets kon doen was ze alweer weg, toen ze Charlotte zag.
    "W-Waarom vroeg je dat eigenlijk?" Vraag ik en kijk Charlotte aan.


    Ich liebe dich 27.12.23

    [Faal, lol ben verslaaft aan Angry birds. xD]


    Ich liebe dich 27.12.23