• © Copyright Pavarotti
    ________________________________________________________________________
    Topic 41!!!

    "Het nieuwe jaar is net begonnen, er komen veel nieuwelingen op St.joseph School."

    Dit is het verhaal:

    "Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."
    [Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen.]
    ________________________________________________________________________
    Regels:
    - Het liefste iets meer dan één regeltje schrijven.
    - Niemand doet of zijn of haar personage perfect is.[Beslis niet wat andere doen.]
    - Geen seksuele teksten. [Ze gaan met elkaar naar bed/Tongen/Raakt hem, haar aan. Mag wel]
    - Ruzie mag, maar hou het wel reëel.
    - Pesten mag, tot een bepaalde hoogte.
    - We houden ons aan de verhaallijn, natuurlijk mag je er
    iets vanaf wijken, maar hou het wel zo dat je personage
    er weer makkelijk mee in kan gaan.
    - Max 4 Personages P.P
    - Verkering mag, maar alleen als de ander het ook wil.
    [Dwingen word niet geaccepteerd, alleen als het is afgesproken met elkaar, maar meld dat wel even aan Dracy.]
    - Houd je aan de regels.
    _______________________________________________________________________
    -Wil je solliciteren? Kan altijd.
    ________________________________________________________________________- Als je iets te zeggen hebt wat niet RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend.
    _______________________________________________________________________
    Als Pavarotti niet online is en het topic is vol. Mag je een nieuwe vragen aan Nadal of aan Delightee.

    [ bericht aangepast op 28 feb 2012 - 17:13 ]


    Ich liebe dich 27.12.23

    Mary

    Ik kijk op wanneer Arion terug is, en ik glimlach wanneer hij met zijn hoofd in mijn schoot komt liggen.
    "Moet jij ook verzorgd worden?" vraag ik grinnikend.
    Ik knijp zacht in zijn hand, en met mijn andere hand, ga ik zacht over zijn wang.
    "En mag ik jou dan wel betuttelen?"
    Geamuseerd kijk ik hem aan.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Jeremy

    "Allebei," zeg ik geamuseerd.
    Ik druk nog een keer mijn lippen op de hare en leg mijn armen om haar middel.
    "Nu ben ik nieuwsgierig."


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Isabelle

    "Nee, niet gebruiken. Ik geloof niet dat Michael dat zou doen. Ik weet gewoon niet goed waar ik sta. Hoezo kom je bij het woord gebruiken?" Charlotte kijkt me vragend aan.
    Ik voel tranen opkomen, ik ga even met mijn mouw langs mijn ogen om het vocht weg te halen. Ik merk dat ik weer erger tril.
    "I-Ik. M-mijn vriend, ik denk dat hij... Ja, me gebruikt." Stotter ik.
    "H-hij mishandeld me..." Breng ik moeilijk uit en veeg weer langs mijn ogen.

    Kyle

    "Je wilde naar het auditorium?" Irial bukt en pakt me over zijn schouder, ik kijk achterom en zie dat hij een hand op de superman manier heeft. Ik begin te lachen. "Dan gaan we naar het auditorium." Hij slaat even op mijn kont en begin dan te lopen.
    "Ik wil jou ook zo dragen!" Lach ik en laat me meedragen.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Donna

    "Nu ben ik nieuwsgierig."
    Ik doe alsof ik nadenk.
    "Het broodje was geweldig," zeg ik geheimzinnig. "Maar jou moet ik nog verder uitproberen."
    Zachtjes druk ik een klein kusje op zijn voorhoofd.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Jeremy

    Ik kijk haar glimlachend aan.
    "Dan mag je maar blij zijn dat ik nog niet op ben."
    Ik grinnik even en staar een seconde lang voor me uit.
    "Die was niet grappig."


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Donna

    "Die was niet grappig."
    Ik schud mijn hoofd.
    "Houd je mond inderdaad maar," lach ik zachtjes en ik druk mijn lippen weer op de zijne. Mijn hand verstrengel ik in zijn haar.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    [waar kan ik inspringen?]


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Jeremy

    "Met alle plezier," mompel ik tegen haar lippen aan. Ik voel haar handen in mijn haren en ik sluit mijn ogen. Dan besef ik dat we in het openbaar zijn, en ik kijk haar glimlachend aan, wanneer ik de kus heb gestopt.
    "Dat noem ik nou eens verslavend."


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Arion

    "Moet jij ook verzorgd worden? En mag ik jou dan wel betuttelen?" vraagt ze.
    Ik open lachend mijn ogen en zie de geamuseerde blik in haar ogen.
    "Als dat inhoudt dat ik kusjes en knuffels krijg, kom maar op dan," grinnik ik. Ik strek mijn armen en maak een grijpgebaar met mijn handen.

    Charlotte

    Ik krijg een krop in mijn keel wanneer ik Isa zie huilen.
    "I-Ik. M-mijn vriend, ik denk dat hij... Ja, me gebruikt. H-hij mishandeld me..."
    Ik open mijn mond van verbazing maar herpak me snel. Ik sla een arm om haar heen en druk zachtjes haar hoofd tegen mijn schouder.
    "Je schaamt je, en je weet niet of het jouw schuld is?" zeg ik zachtjes. "Ik weet hoe je je voelt Isa. Maak niet dezelfde fout die ik gemaakt heb door het gewoon maar te pikken en je neer te laten halen."
    Ik aai over haar haren terwijl ik haar probeer te sussen.

    Irial

    "Ik wil jou ook zo dragen!" lacht Kyle.
    Zijn lach is zo aanstekelijk dat ik mee lach.
    "Dan moet je eerst nog veel spinazie eten, Pop Eye." Ik knijp even in zijn billen om te voelen hoeveel spieren hij heeft. "Heel veel," verbeter ik mezelf lachend.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Donna

    "Dat noem ik nou eens verslavend."
    Ik lach.
    "Pas maar op," grinnik ik. "Het is moeilijk afkicken hoor."
    Ik haal mijn hand weer door zijn haren en druk een klein kusje op zijn wang.
    "Zullen we weer gaan?"


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Mary

    "Als dat inhoudt dat ik kusjes en knuffels krijg, kom maar op dan," grinnikt hij. Lachend kijk ik hem aan wanneer hij grijphandjes naar me maakt. Ik zet even een bezorgd gezicht op en leg mijn hand op zijn voorhoofd.
    "Oeh, dat ziet er niet goed uit. Dat vereist veel kusjes en knuffels, vrees ik."
    Grinnikend schuif ik vanonder hem uit, en ga tegen hem aanliggen, zodat we net in de zetel passen. Ik leg mijn arm om zijn middel en kijk nog even in zijn ogen voor ik mijn lippen op de zijne druk.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Jeremy

    "Maar ik wil niet afkicken," zeg ik met een pruillipje.
    "Zullen we weer gaan?"
    Ik kijk haar lachend aan.
    "Naar waar wil je deze keer? Toch niet terug naar school?"
    Ik druk plagend mijn lippen in haar hals.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Donna

    Hij drukt plagend zijn lippen in mijn hals.
    "Gewoon lopen," zeg ik zachtjes en ik pak zijn hand.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Isabelle

    Charlotte slaat een arm om me heen en drukt zachtjes mijn hoofd tegen haar schouder.
    "Je schaamt je, en je weet niet of het jouw schuld is?" Ik knik zachtjes.
    "Ik weet hoe je je voelt Isa. Maak niet dezelfde fout die ik gemaakt heb door het gewoon maar te pikken en je neer te laten halen." Ze aait over mijn haren.
    "I-ik dacht eerst dat het kwam door het drinken, maar nu is het zelfs zo dat hij het doet als hij nuchter is." Snik ik en merk dat ik weer misselijk word. In een seconde sta ik overeind en ren een wc hokje in waarna ik overgeef.

    Kyle

    "Dan moet je eerst nog veel spinazie eten, Pop Eye." Irial knijpt even in mijn billen. "Heel veel," verbeter hij zichzelf lachend.
    Ik lach nog steeds en denk na.
    "You are crazy, but i'm in love with you, I love you sooo much." Verzin ik zingend.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Jeremy

    "Dat kunnen we doen."
    Ik denk even na.
    "Of we kunnen naar de film?"
    Enthousiast kijk ik haar aan.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.