• © Copyright Pavarotti

"Het nieuwe jaar is net begonnen, er komen veel nieuwelingen op St.joseph School."

Dit is het verhaal:

"Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."
    [Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen.]
    - Geen seksuele teksten. [Ze gaan met elkaar naar bed/Tongen/Raakt hem, haar aan. Mag wel]
    - Ruzie mag, maar hou het wel reëel.
    - Pesten mag, tot een bepaalde hoogte.
    - We houden ons aan de verhaallijn, natuurlijk mag je er
    iets vanaf wijken, maar hou het wel zo dat je personage
    er weer makkelijk mee in kan gaan.
    - Max 4 Personages P.P
    - Verkering mag, maar alleen als de ander het ook wil.
    [Dwingen word niet geaccepteerd, alleen als het is afgesproken met elkaar, maar meld dat wel even aan Dracy.]
    - Houd je aan de regels.
    Als Pavarotti niet online is en het topic is vol. Mag je een nieuwe vragen aan Nadal of aan Delightee.

[ bericht aangepast op 28 feb 2012 - 17:13 ]

Ich liebe dich 27.12.23

Lilly
    Ik kijk weer naar ISA. Stil pak ik mijn tekenblok en maak ik de tekening van Isa af. Inmiddels had ik er al een stuk of 3. Langzaam stond ik op en lep ik naar haar toe. "Alsjeblieft" ik strek de tekening naar haar uit.

Change is for weirdos ~ Niall Horan

Arion

"We zouden niet durven, toch?" zegt Mary met een samenzweerderige bleek. Auryn schudt met een onschuldige blik haar hoofd. Mary haalt de handdoek weg en voelt even aan haar hoofd. Goedkeurend kijk ik toe.
    "Ik had je niet voor het moedertype aanzien," zeg ik zachtjes. "En ik had niet gedacht dat ik je nog leuker kon vinden."
    Ik buig me naar haar toe om haar te kussen tot ik Auryn "ieeeeuw!" hoor roepen. Ik grinnik en besluit het maar zo te laten.

Irial

"Sorry dat ik dit allemaal onderbreek. Maar kunnen we naar binnen gaan?"
    Ik kijk hem bezorgd aan. Is hij echt zo bang van het onweer?
    "Natuurlijk," zeg ik zachtjes. "Als jij je veiliger voelt."
    Ik druk een kusje op zijn voorhoofd en haal mijn kleren van de achterbank, die ik vervolgens aan doe. Ik wacht tot ook hij klaar is.

I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

Mary

Ik kijk even lachend naar Auryn. Ze ziet er al een stuk beter uit.
    "Ik had je niet voor het moedertype aanzien. En ik had niet gedacht dat ik je nog leuker kon vinden."
    Glimlachend kijk ik hem aan, en wil ook naar hem toe buigen, maar daar steekt Auryn een stokje voor.
    "Ieeeeuw!"
    Lachend kijk ik haar aan.
    "Zeg je dat ook als de prins en de prinses kussen?" vraag ik zacht aan haar en wijs naar de tv, waar Aurora en de prins aan het dansen zijn. Vanuit mijn ooghoeken kijk ik glimlachend naar Arion, en ik kijk Auryn weer zo lief mogelijk aan.

But I still have this faith in the truth of my dreams.

ISabelle

"Alsjeblieft." Ik kijk op en zie een tekening, met mij erop.
    Ik trek even een wenkbrauw op.
    "Wanneer heb je die gemaakt?" Vraag ik en kijk haar aan.

Kyle

"Natuurlijk. Als jij je veiliger voelt." Hij drukt en kusje op mijn voorhoofd en pakt zijn kleren van de achterbank die hij aandoet.
    Ik pak ook de rest en trek het aan. Ik wacht tot Irial uitstapt.

Ich liebe dich 27.12.23

Lilly
    "Bij biologie na de ruzie" ik kijk weg van haar gezicht. Nietwetend wat ik anders zou doen als ik haar recht zou aankijken.

[wanneer begint gleeuur??]

Isabelle

"Bij Biologie, na de ruzie." Lilly kijkt weg.
    "Het- Ik ben best goed gelukt." Lach ik naar haar en bekijk de tekening.

Ich liebe dich 27.12.23

Lilly
    Ik grinik even. "Ik vond dat je er wel een ervan mocht hebben. Ik kan je toch natekenen als ik dat wil." ik pak mijn blok en laat de andere 2 zien. Isa liggend in het gras speelend met haar haar en eentje dat ze zit

Isabelle

Ik kijk naar de tekeningen.
    "Lilly. Ik- Hoe kan ik dit normaal zeggen... Ik heb liever niet dat je me natekent zonder toestemming. Deze is oké, maar die-" Ik schud mijn hoofd.
    Ik bedoel het niet lullig, maar ik wet niet hoe ik het moet zeggen.

Ich liebe dich 27.12.23

Lilly
    Verdrietig kijk ik naar de grond. Ik wist ook echt alles te verpesten. Ik probeerde met moeite mijn tranen tegen te houden. "sorry" kwam er zacht uit.

Isabelle

"Nee, Lilly. Ik- Ik bedoelde het niet zo." Zeg ik snel.
    Ja joh Isabelle, wat heb je nou gedaan.
    "Ik bedoelde dat ik- Laat maar, ik houd beter mijn mond." Zeg ik en zucht.

Ich liebe dich 27.12.23

Lilly
    Ik kijk naar Isa die ook niet lekker uit haar woorden komt. "Ik snap het, ik weet ook niet waarom ik zo reageer" snik ik uit en laat mijn tranen de vrije loop.

Isabelle

"Ho, Lilly, ga nou niet huilen." Zeg ik een beetje stom.
    Ik facepalm mezelf.
    Isabelle kap nou eens doe een aardig, zie hoe moeilijk ze het heeft!

Ich liebe dich 27.12.23

Lilly
    Ik snik even. Fijn ze hoefde dus helemaal niks van me.Ik veegde mijn tranen weg.

[weet je neit wat te reageren]

[als je straks op lilly reageert ik reageer morgen ochtend]