• DIT TOPIC IS NIET BEDOELD OM JE ROL TE POSTEN, DAARVOOR MOET JE HIER ZIJN: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=127246&page=1

    Hallo ;D. Dit is mijn eerste keer dat ik een RPG maak, misschien gaat het wel ietsje anders dan jullie gewent zijn, maarja, dan moet je het maar gewoon zeggen.

    ---

    Een paar meisjes en jongens, opgesloten in een tien hectare groot gebied, waar een gigantisch huis staat. Gevangen genomen, alleen maar omdat ze wat anders zijn. Maar wat bedoelen ze dan met anders? Deze paar kinderen kunnen in een dier veranderen. Het dier wat bij hun karakter past. Een paar wetenschappers hebben dit ontdekt, en nu, zitten ze opgesloten. Maar wel in enorme luxe. Ze maken van alles mee.

    ---

    Voorbeeld rol:

    Naam: Ginny Faster.
    Leeftijd: 15.
    Verandert in: Jachtluipaard.
    Karakter: Ginny heeft altijd al een vrolijk en hyper karakter gehad. Ze is niet zo'n jongensverslinder en moet ook echt zeker van haar zaak zijn als ze met een jongen verkering neemt. Ze had een goede vriendin, Lisa(nne) Pale met wie ze alles deelde. Alleen die is ze kwijtgeraakt toen ze opgesloten werd. Voor de rest kan ze met iedereen wel opschieten, maar houd absoluut niet van enorme make-uppers en van die perfecte "diva's".
    Uiterlijk: Ginny is een lange, slanke meid van 1.83. Ze heeft een lichtbruine huidskleur en bruine, krullende haren. Alles lijkt bij haar groot te zijn. Ze is best wel knap, ook al let ze hier niet erg veel op ofzo.
    Extra: Ze is de snelste van de groep.
    Gespeeld door: nyancatx

    De gene die mee doen:
    nyancatx ~ Ginny Faster ~ Jachtluipaard/Cheetah ~ 15.
    Lacrima ~ Tara Bailey Webster ~ Witte tijger ~ 17.
    IHeartMusicc ~ Dustin Samuel Jones ~ Wit luipaard ~ 18.
    IHeartMusicc ~ Amber-Jane Averyn ~ Zwarte panter ~ 17.
    SUMMERx ~ Noah Tyler White ~ (Rode) Vos ~ 18.
    LovingStyles ~ Esti Nicole Lovey ~ Ree ~ 17.
    Diapal ~ Iral ~ Wolf ~ 17.
    RainbowDay ~ Dianne Valencia ~ Blauwe gaai ~ 17.



    ---

    Regels:
    -We schrijven uit de ik vorm, en het liefst ook uit verledentijd.
    -Liever geen 18/16+ situaties. In iedergeval niet in details beschrijven.
    -Als je personage heel lief is, ga dan niet tegen iedereen lopen schelden.
    -Je personage verandert wanneer hij dat wilt.
    -Laat geen totaal vreemde gebeurtenissen langskomen (bijvoorbeeld dat ze opeens niet meer opgesloten zitten of dat er iemand dood gaat) zonder dit te overleggen.
    -Have fun =D.


    We beginnen als we zo'n beetje kunnen, ondertussen kunnen er ook nog personage's bijkomen, als het er maar niet twintig worden. Iedereen heeft een aparte kamer in het huis wat hun slaapkamer is. Heb je verkering met iemand en je wilt dat ze op een kamer liggen? No problem ;D.

    Vragen? Stel ze :).

    [ bericht aangepast op 26 feb 2012 - 19:41 ]


    One Direction is my one thing what i need ♥~

    RainbowDay ~ Dianne Valencia

    Ik knikte allen maar. Ik keek naar een grote raam en zag een paar mensen lopen. Ik bedacht me dat als er een voordeur is naar buiten, buiten wel iets zou zijn zodat we niet weg konden. Vanaf mijn kamer kon ik al zien dat het een groot gebeid was en over alles was nagedacht. Maar ook echt over alles. De ramen die niet helemaal open kunnen zodat geen mens of dier eruit kon. De grote hekken en nog veel meer zoals de luxe. Ik zuchtte een beetje het ing dus nog lang duren.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    [kan weinig schrijven, heb weinig tijd... vanmiddag op me stuitje gekukelt -slimmm-]


    One Direction is my one thing what i need ♥~

    Iral

    Ze knikt en kijkt dan uit het raam. Een tijd lang blijft ze naar buiten staren. Dan zucht ze zachtjes.
    'Ik ben eh... ik ben Iral,' stel ik mezelf onzeker voor. Ik weet niet eens of ze wel zin heeft om te praten.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Dianne Valencia ~ Blauwe gaai
    'Ik ben Dianne.' Zei ik al wat zelfverzekerder. Ik streek met mijn hand even mij blauwe T-shirt goed. Hij was nogal gekreukeld. 'Zijn er hier veel mensen?' Vroeg ik al wat sneller dan normaal. Ik had in een korte tijd niet veel gehoord.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Iral

    'Ik ben Dianne,' zegt ze, met deze keer geen verlegenheid in haar stem. Ze gaat even met haar hand over haar T-shirt. 'Zijn er hier veel mensen?
    Ik haal mijn schouders op. 'Niet dat ik weet.'


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Dustin Samuel Jones ~ Wit Luipaard

    Ik gromde terug, dat gaat bij mij niet werken. Ik liep naar voren zodat zij naar achter viel. Ik gromde luid en liet mijn tanden zien, deze spelletjes werken hier niet. Hoe groot je als die kan zijn.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Tara - Witte Tijger

    Ik viel achteruit en voelde hoe ik vermoeid werd. Ik bleef liggen en sloot mijn ogen. Ik kan al raden wat er nu gebeurde. Nu veranderde ik dus, maar ik bleef gewoon slapen. Ik was te lang dier geweest.

    Dustin Samuel Jones ~ Wit Luipaard

    Ik voel me langzaam veranderen in een mens. Zacht til ik Tara op en loop met haar naar het huis.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [Ik stop met quizlet. Jullie mogen wel door gaan met de RPG, de gene die het meest actief is en zo steeds verder mag hem overnemen. bye]


    One Direction is my one thing what i need ♥~

    Tara - Witte Tijger

    Volgens mij werd ik opgetild. Ik had niet veel slaap nodig, gewoon wat rust als mens. Ik deed mijn ogen open en zag Dustin.

    [ Okee jammer,]

    Dustin Samuel Jones || Wit Luipaard

    Ze opende haar ogen en ik keek haar glimlachend aan, 'Lekker geslapen?' zeg ik an.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Tara - Witte Tijger

    Ik knikte lachend. "Ik val altijd in slaap als ik te lang dier ben, dus het kan vaker gebeuren" zei ik voor de duidelijkheid.

    Dustin Samuel Jones || Wit Luipaard

    Ik lach, 'Hmm, dat heb ik ook soms hoor,'


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Tara - Witte Tijger

    "Je- je mag me weer neerzetten hoor" zei ik lachend toen ik doorhad dat hij me nog altijd aan het dragen was.

    Dustin Samuel Jones

    Ik lachte, 'Sorry,' zei ik toen. Ik stopte met lopen en zette haar neer,


    The duty of youth, is to challenge corruption.