• DIT TOPIC IS NIET BEDOELD OM JE ROL TE POSTEN, DAARVOOR MOET JE HIER ZIJN: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=127246&page=1

    Hallo ;D. Dit is mijn eerste keer dat ik een RPG maak, misschien gaat het wel ietsje anders dan jullie gewent zijn, maarja, dan moet je het maar gewoon zeggen.

    ---

    Een paar meisjes en jongens, opgesloten in een tien hectare groot gebied, waar een gigantisch huis staat. Gevangen genomen, alleen maar omdat ze wat anders zijn. Maar wat bedoelen ze dan met anders? Deze paar kinderen kunnen in een dier veranderen. Het dier wat bij hun karakter past. Een paar wetenschappers hebben dit ontdekt, en nu, zitten ze opgesloten. Maar wel in enorme luxe. Ze maken van alles mee.

    ---

    Voorbeeld rol:

    Naam: Ginny Faster.
    Leeftijd: 15.
    Verandert in: Jachtluipaard.
    Karakter: Ginny heeft altijd al een vrolijk en hyper karakter gehad. Ze is niet zo'n jongensverslinder en moet ook echt zeker van haar zaak zijn als ze met een jongen verkering neemt. Ze had een goede vriendin, Lisa(nne) Pale met wie ze alles deelde. Alleen die is ze kwijtgeraakt toen ze opgesloten werd. Voor de rest kan ze met iedereen wel opschieten, maar houd absoluut niet van enorme make-uppers en van die perfecte "diva's".
    Uiterlijk: Ginny is een lange, slanke meid van 1.83. Ze heeft een lichtbruine huidskleur en bruine, krullende haren. Alles lijkt bij haar groot te zijn. Ze is best wel knap, ook al let ze hier niet erg veel op ofzo.
    Extra: Ze is de snelste van de groep.
    Gespeeld door: nyancatx

    De gene die mee doen:
    nyancatx ~ Ginny Faster ~ Jachtluipaard/Cheetah ~ 15.
    Lacrima ~ Tara Bailey Webster ~ Witte tijger ~ 17.
    IHeartMusicc ~ Dustin Samuel Jones ~ Wit luipaard ~ 18.
    IHeartMusicc ~ Amber-Jane Averyn ~ Zwarte panter ~ 17.
    SUMMERx ~ Noah Tyler White ~ (Rode) Vos ~ 18.
    LovingStyles ~ Esti Nicole Lovey ~ Ree ~ 17.
    Diapal ~ Iral ~ Wolf ~ 17.
    RainbowDay ~ Dianne Valencia ~ Blauwe gaai ~ 17.



    ---

    Regels:
    -We schrijven uit de ik vorm, en het liefst ook uit verledentijd.
    -Liever geen 18/16+ situaties. In iedergeval niet in details beschrijven.
    -Als je personage heel lief is, ga dan niet tegen iedereen lopen schelden.
    -Je personage verandert wanneer hij dat wilt.
    -Laat geen totaal vreemde gebeurtenissen langskomen (bijvoorbeeld dat ze opeens niet meer opgesloten zitten of dat er iemand dood gaat) zonder dit te overleggen.
    -Have fun =D.


    We beginnen als we zo'n beetje kunnen, ondertussen kunnen er ook nog personage's bijkomen, als het er maar niet twintig worden. Iedereen heeft een aparte kamer in het huis wat hun slaapkamer is. Heb je verkering met iemand en je wilt dat ze op een kamer liggen? No problem ;D.

    Vragen? Stel ze :).

    [ bericht aangepast op 26 feb 2012 - 19:41 ]


    One Direction is my one thing what i need ♥~

    Tara - Witte Tijger

    Ik liep terug langs Alex heen en gromde even ter begroeting ofzo. Ik zag Dustin staan aangezien wij de enige witte dieren waren en gromde even. Ik wou hem iets laten zien. Een grote open plek waar ja fantastisch goed kon lopen.

    Dustin Samuel Jones ~ Wit Luipaard

    Ik liep naar Tara toe. En gromde. Ik liep met haar mee naar een grote open plek en meteen werd ik blij.

    Amber - Jane Averyn ~ Zwarte Panter

    Alex en ik waren achter gebleven. Ik liep naar hem toe en gromde. Langzamerhand naar mate ik stil bleef staan veranderde ik weer terug in een mens.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Alex - Jaguar

    Ik wachtte eventjes en veranderde weer. Het bleef echt grappig, maargoed. "Praten is toch makkelijker dan grommen, vind je niet ?".

    Tara - Witte Tijger

    Na een paar keer rondjes te hebben gelopen liep ik naar het beekje en dronk wat. Daarna liep ik terug en liet me ergens random neervallen. Langzaam veranderde ik terug naar mens. "Vind je het leuk Dustin, de open plek ? 1 keer grommen is ja, 2 keer grommen is nee, en antwoorden weet ik genoeg mee" zei ik.

    Dustin Samuel Jones ~ Wit Luipaard

    Ik gromde 1 keer en veranderde langzaam weer in een mens. 'Ja het is geweldig,' grinnikte ik teriwjl ik bij haar in het gras liet neervallen.

    Amber - Jane Averyn ~ Zwarte Panter

    Ik girnnikte,' Inderdaad,' Ik moest altijd even wennen aan het feit dat ik nu op twee benen moest lopen, 'Dus boswandeling dan maar?'


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Alex - Jaguar

    "Momentje" zei ik waarna ik wat op en neer begon te springen, "Moet jij ook altijd wennen aan het feit dat je maar 2 benen hebt ?".

    Tara - Witte Tijger

    Ik begon te lachen en keek opzij. "Zeg nu eens eerlijk, ik geef toe een rare vraag, maar heb ik bambi-ogen want iedereen zegt dat maar ik vind van niet" zei ik.

    Dustin Samuel Jones ~ Wit Luipaard

    Ik grinnikte , 'Hmm, een beetje,' Ik begon kort erna te lachen.

    Amber - Jane Averyn ~ Zwarte Panter

    Ik grinnikte, 'Alsof je de woorden uit mijn mond haalt,'


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Alex - Jaguar

    Ik begon te lachen. "Die kant of die kant ?" vroeg ik.

    Tara - Witte Tijger

    Ik lachte vrolijk met hem mee. "De eerste keer dat ik veranderde was in onze achtertuin, eerst gilde ik, dus kwam me moeder naar buiten, toen hoorde ik ze zeggen, "Bel de zoo ! Er is een Witte Tijger ontsnapt die onze dochter heeft opgegeten !" en ik dacht dus serieus, Moeder, die dieren eten niet eens mensen" zei ik waarna ik weer begon te lachen. Echt serieus, ze was zo raar aan het doen.

    Dustin Samuel Jones ~ Wit Luipaard

    Ik lachte, 'Mijnes was op school, basisschool. Ik zat op de wc en plots veranderde ik in een wit luipaard. Ik heb daar de heletijd gezeten tot dat ik was terug veranderd. Daarna belde ik mijn vader op die zei dat het heeel normaal was.' Lachte ik toen.

    Amber - Jane Averyn ~ Zwarte Panter

    'Ik volg jou,' grinnikte ik. 'Dus, wanneer was jou eerste keer? Toen je veranderde?' vroeg ik toen nieuwsgierig.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Tara - Witte Tijger

    "Normaal ?" vroeg ik verbaasd, "Ik zei het later ook tegen mijn ouders en die keken me aan alsof ik gek was, ik heb het getoond en toen hebben ze me laten verhuizen naar mijn tante, volgens mij zit ik hier dankzij hun" zei ik.

    Alex - Jaguar

    "Oh ja, perfecte timing de eerste keer, ik was aan het fietsen van school naar huis toen ik 8 was ofzo, dus ik reed langs de meest drukke baan die ik moest passeren toen ik opeens veranderde in een Jaguar, ik heb zo hard gelachen met de mensen hun gezichten" zei ik waarna ik gewoon rechtsaf sloeg.

    [Ik vrees dat ik weg moet, morgen sgool, vakantie is over --]

    [ Aahh, mijnes begint pas ;( nou ja morgen dan maar weer? slaapse xx]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Dustin Samuel Jones ~ Wit Luipaard

    'Ja, bij mij zit het in de familie ofzo,' zei ik toen. Ik deed mijn armen onder mijn hoofd en keek haar toen schuins aan. 'Bij jou dus niet?'

    Amber - Jane Averyn ~ Zwarte Panter

    Ik lachte, 'Jammer dat ik er niet bij was,' Ik dacht na,'Mij neerste keer was met Dustin..' zei iktoen, 'We waren samen aan het voetballen buiten en plots veranderde ik. Hij was al eerder veranderd en vond het heel normaal. We zijn naar mijn ouders gegaan en die zeiden dat het in de familie zit,' grinnikte ik.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Iral ~ Wolf

    Een paar mensen zijn naar buiten gegaan, naar de tuin, maar ik blijf gewoon in mijn stoel zitten en verdiep me in mijn boek. Ik houd niet van drukte, en ik heb toch geen echte vrienden hier, dus mij maakt het niet uit.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Alex - Jaguar

    "Hm ja, maar ik stond toen wel bekend als het dier van de stad" zuchtte ik, "En nu zit ik hier, geen idee hoe dat komt" zei ik dan.

    Tara - Witte Tijger

    Ik draaide mijn hoofd en keek in zijn ogen. "I don't think so" zei ik, "Maar het kan wel, ik weet het eigenlijk niet" zuchtte ik. "Ik weet wel nog, toen ik het na een tijdje doorhad, dat ik als eerste een paar mensen van school die ik absoluut niet af kan heb bang gemaakt, ze hebben me nooit meer lastig gevallen" zei ik lachend.

    [ bericht aangepast op 27 feb 2012 - 12:31 ]

    Dustin Samuel Jones ~ Wit Luipaard

    Ik lachte, 'Dat had ik nou ook, niemand durfde me meer te pesten. Maar ja, nu zit ik hier en ik heb geen idee wat ik hier nu doe' zuchtte ik toen.

    Amber - Jane Averyn ~ Zwarte Panter

    'Ik ook niet,' zuchtte ik toen. 'Ik vraag me af waarom ik hier naar toe ben gestuurd,'


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Iral ~ Wolf

    Plotseling verandert mijn neus in een snuit. Ik grom even en concentreer me op mijn neus, waarna hij weer transformeert in zijn oude vorm. Soms gebeurd dat is, behoorlijk irritant.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~