• DIT TOPIC IS NIET BEDOELD OM JE ROL TE POSTEN, DAARVOOR MOET JE HIER ZIJN: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=127246&page=1

Hallo ;D. Dit is mijn eerste keer dat ik een RPG maak, misschien gaat het wel ietsje anders dan jullie gewent zijn, maarja, dan moet je het maar gewoon zeggen.

---

Een paar meisjes en jongens, opgesloten in een tien hectare groot gebied, waar een gigantisch huis staat. Gevangen genomen, alleen maar omdat ze wat anders zijn. Maar wat bedoelen ze dan met anders? Deze paar kinderen kunnen in een dier veranderen. Het dier wat bij hun karakter past. Een paar wetenschappers hebben dit ontdekt, en nu, zitten ze opgesloten. Maar wel in enorme luxe. Ze maken van alles mee.

---

Voorbeeld rol:

Naam: Ginny Faster.
    Leeftijd: 15.
    Verandert in: Jachtluipaard.
    Karakter: Ginny heeft altijd al een vrolijk en hyper karakter gehad. Ze is niet zo'n jongensverslinder en moet ook echt zeker van haar zaak zijn als ze met een jongen verkering neemt. Ze had een goede vriendin, Lisa(nne) Pale met wie ze alles deelde. Alleen die is ze kwijtgeraakt toen ze opgesloten werd. Voor de rest kan ze met iedereen wel opschieten, maar houd absoluut niet van enorme make-uppers en van die perfecte "diva's".
    Uiterlijk: Ginny is een lange, slanke meid van 1.83. Ze heeft een lichtbruine huidskleur en bruine, krullende haren. Alles lijkt bij haar groot te zijn. Ze is best wel knap, ook al let ze hier niet erg veel op ofzo.
    Extra: Ze is de snelste van de groep.
    Gespeeld door: nyancatx

De gene die mee doen:
    nyancatx ~ Ginny Faster ~ Jachtluipaard/Cheetah ~ 15.
    Lacrima ~ Tara Bailey Webster ~ Witte tijger ~ 17.
    IHeartMusicc ~ Dustin Samuel Jones ~ Wit luipaard ~ 18.
    IHeartMusicc ~ Amber-Jane Averyn ~ Zwarte panter ~ 17.
    SUMMERx ~ Noah Tyler White ~ (Rode) Vos ~ 18.
    LovingStyles ~ Esti Nicole Lovey ~ Ree ~ 17.
    Diapal ~ Iral ~ Wolf ~ 17.
    RainbowDay ~ Dianne Valencia ~ Blauwe gaai ~ 17.

---

Regels:
    -We schrijven uit de ik vorm, en het liefst ook uit verledentijd.
    -Liever geen 18/16+ situaties. In iedergeval niet in details beschrijven.
    -Als je personage heel lief is, ga dan niet tegen iedereen lopen schelden.
    -Je personage verandert wanneer hij dat wilt.
    -Laat geen totaal vreemde gebeurtenissen langskomen (bijvoorbeeld dat ze opeens niet meer opgesloten zitten of dat er iemand dood gaat) zonder dit te overleggen.
    -Have fun =D.

We beginnen als we zo'n beetje kunnen, ondertussen kunnen er ook nog personage's bijkomen, als het er maar niet twintig worden. Iedereen heeft een aparte kamer in het huis wat hun slaapkamer is. Heb je verkering met iemand en je wilt dat ze op een kamer liggen? No problem ;D.

Vragen? Stel ze :).

[ bericht aangepast op 26 feb 2012 - 19:41 ]

One Direction is my one thing what i need ♥~

Ginny Faster ' Jachtluipaard/Cheetah
    Ik rende naar de rest toe. Ik remde snel af met mijn poten en veranderde naar mijn menselijke vorm. Ik glimlachte vriendelijk en stelde mezelf voor.
    'Hoi! Ik ben Ginny Faster. Ik ben een Cheetah en waarschijnlijk zagen jullie dat ook wel toenet. Waarschijnlijk ben ik hier de jongste...' Ik staarde op me heen en dacht: Jup.

[Hoi ^^). Terug uit school dus ik kan weer ff RPG'en.]

[Ga huiswerk maken en RPG'en tegelijk dus klaag niet als ik te traag ben --]

Tara - Witte Tijger

Ik dacht aan het dier zijn waardoor ik voelde dat ik veranderde. Ik zuchtte wat overging in gegrom. Ik moet dit onder controle krijgen.

Alex - Jaguar

"Ik ga nog een eindje rennen, ben zo terug" zei ik waarna ik veranderde en begon te lopen. Soms had ik dat nodig, even rustig nadenken.

Ginny Faster ' Jachtluipaard
    Nieuwsgierig volgde ik de witte tijger met mijn blik. Ik keek daarna weer weg en had ook zin om te veranderen. Voor de tweede keer in niet zo'n lange tijd weer ik weer mijn dier. Ik rende een paar rondjes, ik weet niet waarom. Ik ging een beetje rennend door het laagstaande meer. Tsja. Dat was... genieten? Ik vervloekte nog steeds de mensen die ons opgesloten hadden.

Tara - Witte Tijger

Ik liep weg van de open plek en rende door het bos. Alles raasde aan me voorbij. Ik stopte even en voelde dat ik als mens ergens diep vanbinnen aan het hijgen was. Ik liep op mijn gemakje terug naar Dustin en ging als dier boven hem staan. Vond ik altijd leuk om te doen.

Dustin Samuel Jones ~ Wit Luipaard

Ik grinnik, 'Vind je leuk he?' Ik voel dat ik weer verander en kruip onder haar vandaan. Eenmaal verander grom ik even naar haar.

Amber - Jane Averyn ~ Zwarte Panter

'Tot zo,' zeg ik dan. Ik zelf voel ook dat ik weer een dier begin te worden en al snel ren ik de andere kant op.

The duty of youth, is to challenge corruption.

Tara - Witte Tijger

Ik laat mijn tanden zien en laat een luide grom horen. Ik stap op hem af waardoor we nu neus tegen neus staan. Jap, zo maakte ik vroeger mensen bang, maar het probleem is dat ik nu met een dier sta. Nog een probleem, als ik te lang dier blijf verander ik terug naar mens maar val ik direct in slaap.

[Ik was deze helemaal vergeten D:. Waar is iedereen?]

“You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

[De meesten zijn naar buiten gegaan, Iral zit in de woonkamer.]

Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

Dianne Valencia ~ Blauwe gaai
    Rustig liep ik mijn kamer uit. Ik had in de hele tijd dat ik het huis zat met nog niemand gesproken. Waarom? Ik had er geen zin in. Ik bekeek even de gang even. Ik had blotte voeten en mijn haar zat in een vlecht langs mijn schouder. Alles was erg luxe en daar ergerde ik me ook een beetje dood aan. Ik liep dood stil de trap af. Hij kraakte niet eens. Ik liep recht de woonkamer in

“You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

Iral

Net als ik mijn boek aan de kant leg komt er iemand de kamer binnen. Als ik haar even in me op neem stel ik vast dat ik haar nog niet eerder heb gezien.
    Ik heb sowieso nog niet veel kennis gemaakt met mensen.
    'Hoi,' zeg ik maar.

'Hai.' Zei ik wat verlegen. Dat was ongeveer het eerste wat ik tegen iemand in het hele huis had gezegd. Ik was niet echt een prater, behalve bij mensen die ik kende en hier kende ik niemand. Ik keek een beetje verlegen rond in de woonkamer. Ze hadden wel nagedacht toen ze het inrichtte.

Iral

'Hai,' zegt ze verlegen. Ze blijft in de deuropening staan en kijkt de woonkamer rond. Jippie, ik ben niet de enige die verlegen is. Dat gaat nog wat worden.
    'Mooi... eh... mooi huis, hè?' zeg ik maar. Het klonk vast ongelooflijk stom.

'Ja.' Zei ik een beetje verlegen terug. Ik liep langzaam op mijn blote voeten en ging rustig zitten op een bank die zo zacht was dat je nog op in slaap kon vallen. 'Is er ook een deur naar buiten. Om na ja weg te gaan?' Vroeg ik langzaam. Ik wilde zo graag ontsnappen, maar wist niet hoe. De ramen gingen niet ver genoeg open om er door heen te vliegen.

Iral

'Ja,' zegt ze alleen maar en ze loopt verder de kamer in. Het valt me op dat ze op blote voeten loopt. Ze neemt plaats op de bank en kijkt mij dan aan.
    'Is er ook een deur naar buiten, om na ja weg te gaan?' vraagt ze op trage toon. Ik weet niet wat ze bedoelt met "na ja", maar snap de rest van de vraag wel.
    'Er is een voordeur,' antwoord ik.