• Story.
    Coöperation X is een ondergrondse, criminele organisatie in Amerika die rijk probeert te worden door wapenhandel. Ze plukken jongeren van de straat, brengen ze naar een inrichting, plaatsen een microchip onder hun huid achter hun oor en manipuleren zo hun brein. Vervolgens laten ze hen allerlei geheime opdrachten uitvoeren zoals inbreken op de computer van de president, waardoor oorlog en verderf in de wereld blijven. Iedereen krijgt een codenaam: Boy of Girl met een nummer. Op het moment dat de chip zijn werk doet, vergeten de jongeren hun eigen naam.

Intention.
    De andere jongeren bij Coöperation X redden, voordat ze door de politie opgepakt worden en voor altijd in de cel verdwijnen.

Information.
    Je personage heeft één speciale gave, waar de mensen zijn achter gekomen en daarom ben je weggestuurd en op een kale vlakte achtergelaten. Ze vonden je niet menselijk en waren bang dat je een gevaar voor de organisatie kon worden.

Persons.
    Girls:
    001 (Katelyn Valentina Caputo - IHEARTNIALLx - Gedachten en gevoelens waarnemen)
    002 (Esti Nicole Lovey - LovingStyles)
    003 (Liv Sheeran - Edinburgh - Hypnotiseren)
    004 (Juliétta Stone - x Desire - Kan met geesten praten)
    005 (Evy Selene Mcgomery - Sweetest - Visioenen door aanraking)
    006 (Jade Sky Bright - HurtedHeart - Energie manipuleren)
    007 (Yasmin Lexi Carter - LovingStyles)
    008 (Nadia Lockwood - Midna - Water en bloed besturen)
    009 (Chiya Amorina Hoshi - Randomness - Humeur manipuleren)
    010
    011 (Flame Mount - ForeverZaynx - Onzichtbaarheid)
    012

Boys:
    013 (Willem Tedde Rolfe - IHEARTNIALLx - Bovenmenselijke lichamelijke krachten)
    014
    015 (Björn Levi Muse - ForeverZaynx - Wind besturen)
    016 (Jayden Jason Bright - HurtedHeart - Pijn manipuleren)
    017 (Alive - Diapal - Beheerst vuur)
    018 (Ivar Chesule - Spyclon - Duisternis creëren/manipuleren)
    019 (Max Evans - SUMMERx - Elektriciteit sturen)
    020 (Liam Oliver Sanz - Properius - Metaal en ijzer besturen)
    021 (James William Jackson - CarrotNiall - Details van verleden en toekomst zien)
    022 (Aaron Lawson - SUMMERx - Wolven oproepen)
    023 (Dean Robinson Homers - GoedeleLover - Waanbeelden oproepen)
    024

The begin.
    Je personage komt bij je positieve op en kale vlakte. Je weet niet meer wie je bent en waar je vandaan komt. Het enigste wat naast je ligt is een rugzak met overlevingsspullen. Je draagt een spijkerbroek, een wit t-shirt en in je kleding zijn merkjes genaaid met je nummer. De eerste dagen moet je zien te overleven en langzaam merk je dat je hele speciale gaven hebt.
    Let op: Je mag niet direct allemaal bij elkaar komen.

Map.

Ware Grootte.

Regels.
    - Seksuele teksten mogen.
    - Maximaal twee personage's per account.

Girl 002
    'Nou,' grinnik, 'eigenlijk wel'. Ik kijk even rond en mijn blik valt op 17 die een beetje alleen zit. 'Hee 17! Kom gewoon hierheen!'

To the stars who listen — and the dreams that are answered

Boy 18

Ik grinnik ook even als ik door krijg dat het een grapje was en ik kijk ook even naar 17, 'Ja kom,' roep ik ook naar 17 die alleen bij het water zit. Ik had misschien niet zo gemeen moeten doen in het begin.

I only miss you when I'm breathing

Boy 017

'Hé, 17!' hoor ik opeens. Ik kijk op. 'Kom gewoon hierheen!' roept 2.
    'Ja, kom,' roept 18 nu ook. Een glimlach verschijnt op mijn gezicht. Ik sta op en loop naar ze toe. Als ik in de schaduw neerplof krijg ik het gelijk een beetje koud, maar dat boeit me niets.

Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

Girl 002
    Als 17 dichterbij komt bestudeer ik zijn gezicht even. 'Okee 17 jij heet... Piet,'

Girl 008

Ik nam weer wat slokken en keek nog even achter me. De andere jongen, die blijkbaar 17 heette, was er ook bij komen zitten.

Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

Boy 18

Ik kijk even naar 8, die nig steeds bij het water zit te drinken. Waarom dronk ze eigenlijk zo veel? 'Heey kom jij er ook bij?' vraag ik aan haar.

Boy 017

2 begint aandachtig mijn gezicht te onderzoeken. Net als ik wil vragen wat ze doet, zegt ze: 'Oké 17, jij heet... Piet.'
    Ik trek één wenkbrauw omhoog. 'Piet? Kan je echt niets beters verzinnen?'

Girl 008

'Heey kom jij er ook bij?' hoorde ik iemand vragen. Ik twijfelde eventjes. Ik keek eventjes naar me tas en kwam er achter dat daar nog twee lege flesjes in zaten. 'Een momentje,' zei ik tegen hem. Ik pakte de twee lege flesjes uit me tas en vulde die met water. Ik stond op en ging bij de rest zitten. In de schaduw voelde ik me ergens wel wat fijner. Beter dan in die felle zon. Ik nam een paar slokken.

Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

Girl 002
    'Nope,' antwoord ik. Ik kijk even op als 8 er ook bij komt zitten waarna ik weer naar 17 kijk. 'het is Piet of gewoon 17. 18 is trouwens Bob,'

Boy 017

8 komt er ook bij zitten. Het valt me op dat ze nogal veel drinkt. Nou ja, het is ook vreemd dat er vuur uit mijn neusgaten komt.
    'Nope,' antwoord 2. 'Het is Piet, of gewoon 17. 18 is trouwens Bob.'
    'Doe dan maar 17, dat klinkt tenminste nog een beetje cool. Alsof we in het leger zitten, of zo. Soldaat 17. Rekruut 17.'

Boy 18

8 pakt nog een twee fleskes en vult ze, ze had of gewoon altijd verschrikkelijke dorst of er zat nog meer achter. Maar een ding stond zeker, ze moest vast vaak naar de wc. Ik glimlach even naar haar als ze er bij komt zitten, daarna kijk ik weer even naar 17 die nu was omgedoopt tot Piet.

Girl 002
    'hmmm ik hou het bij Piet,' grinnik ik. 'kom op,' het klinkt alsnog beter dan Bob,' vervolg ik waarna ik 18 a.k.a. Bob een por geef.

Boy 017

'Hmm... ik hou het bij Piet,' grinnikt ze. 'Kom op, het klinkt alsnog beter dan Bob.' Ze port 18 in haar zij.
    'Nou, dat betwijfel ik,' zeg ik, nu ook grinnikend. Ik hoop niet dat ze me nu de hele tijd Piet gaat noemen, want dan ga ik me zwaar ergeren.

Boy 18

Ik por haar terug in haar zei, 'Nog beter dan Wndy,' grijns ik. Daarna kijk ik weer even naar 8, ze zag er hier in de schaduw veel fitter uit.

Boy 017

'Nog beter dan Wendy,' zegt 18 grijnzend terwijl hij haar terug port.
    'Wendy? Heet jij Wendy?' zeg ik met een kwaadaardige grijns, waarna ik begin te lachen.