• Story.
    Coöperation X is een ondergrondse, criminele organisatie in Amerika die rijk probeert te worden door wapenhandel. Ze plukken jongeren van de straat, brengen ze naar een inrichting, plaatsen een microchip onder hun huid achter hun oor en manipuleren zo hun brein. Vervolgens laten ze hen allerlei geheime opdrachten uitvoeren zoals inbreken op de computer van de president, waardoor oorlog en verderf in de wereld blijven. Iedereen krijgt een codenaam: Boy of Girl met een nummer. Op het moment dat de chip zijn werk doet, vergeten de jongeren hun eigen naam.

Intention.
    De andere jongeren bij Coöperation X redden, voordat ze door de politie opgepakt worden en voor altijd in de cel verdwijnen.

Information.
    Je personage heeft één speciale gave, waar de mensen zijn achter gekomen en daarom ben je weggestuurd en op een kale vlakte achtergelaten. Ze vonden je niet menselijk en waren bang dat je een gevaar voor de organisatie kon worden.

Persons.
    Girls:
    001 (Katelyn Valentina Caputo - IHEARTNIALLx - Gedachten en gevoelens waarnemen)
    002 (Esti Nicole Lovey - LovingStyles)
    003 (Liv Sheeran - Edinburgh - Hypnotiseren)
    004 (Juliétta Stone - x Desire - Kan met geesten praten)
    005 (Evy Selene Mcgomery - Sweetest - Visioenen door aanraking)
    006 (Jade Sky Bright - HurtedHeart - Energie manipuleren)
    007 (Yasmin Lexi Carter - LovingStyles)
    008 (Nadia Lockwood - Midna - Water en bloed besturen)
    009 (Chiya Amorina Hoshi - Randomness - Humeur manipuleren)
    010
    011 (Flame Mount - ForeverZaynx - Onzichtbaarheid)
    012

Boys:
    013 (Willem Tedde Rolfe - IHEARTNIALLx - Bovenmenselijke lichamelijke krachten)
    014
    015 (Björn Levi Muse - ForeverZaynx - Wind besturen)
    016 (Jayden Jason Bright - HurtedHeart - Pijn manipuleren)
    017 (Alive - Diapal - Beheerst vuur)
    018 (Ivar Chesule - Spyclon - Duisternis creëren/manipuleren)
    019 (Max Evans - SUMMERx - Elektriciteit sturen)
    020 (Liam Oliver Sanz - Properius - Metaal en ijzer besturen)
    021 (James William Jackson - CarrotNiall - Details van verleden en toekomst zien)
    022 (Aaron Lawson - SUMMERx - Wolven oproepen)
    023 (Dean Robinson Homers - GoedeleLover - Waanbeelden oproepen)
    024

The begin.
    Je personage komt bij je positieve op en kale vlakte. Je weet niet meer wie je bent en waar je vandaan komt. Het enigste wat naast je ligt is een rugzak met overlevingsspullen. Je draagt een spijkerbroek, een wit t-shirt en in je kleding zijn merkjes genaaid met je nummer. De eerste dagen moet je zien te overleven en langzaam merk je dat je hele speciale gaven hebt.
    Let op: Je mag niet direct allemaal bij elkaar komen.

Map.

Ware Grootte.

Regels.
    - Seksuele teksten mogen.
    - Maximaal twee personage's per account.

Girl 002
    'Alsjeblieft geen drama. Drama genoeg dat we geen geheugen hebben. Wat zat er eigenlijk bij jullie in de tas?' vraagt 8. 'Gedroogd vlees, één fles water, een groot doek, verband,' somt 17 op. 'Bij mij hetzelfde,' zeg ik, 'volgens mij heeft iedereen hetzelfde gekregen,'

To the stars who listen — and the dreams that are answered

Girl 008

2 en 17 hadden beide hetzelfde. 'Volgens mij heeft iedereen hetzelfde gekregen,' zei ze. Ik schudde mijn hoofd. 'Ik heb er totaal andere dingen erin zitten. Op het water na is alles anders,' zei ik. Waarom was ik de enige met nutteloze dingen?

Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

Boy 017

'Bij mij hetzelfde,' zegt 2. 'Volgens mij heeft iedereen hetzelfde gekregen.'
    'Ik heb er totaal andere dingen in zitten,' zegt 8 hoofdschuddend. 'Op het water na is alles anders.'
    'O ja, er zit ook nog een zaklamp bij,' zeg ik terwijl ik het voorwerp tevoorschijn haal. Dan kijk ik 8 fronsend aan. 'Wat heb jij dan allemaal voor spullen?'

Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

Boy 18

Ik luister zwijgend naar heel het gesprek, wat nou als... Nee ik moest er gewoon niet teveel over na gaan denken nu.
    'Bij mij zat er ook ongeveer hetzelfde in, maar al mijn gedroogd eten is klef en verrot. Dus dat van mij kunnen we niet eten. Maar bij mij is alles ook nog is helemaal nat,' mompel ik teleurgesteld als ik mijn tas weer tevoorschijn haal.

I only miss you when I'm breathing

Girl 008

'Wat heb jij dan allemaal voor spullen?' vroeg 17. Ik keek hem aan en haalde beetje mijn schouders op. 'Flesje water, elastiekje, een veer, een pijl en een briefje met erop dat dit alles is wat ik nodig heb of zo iets,' zei ik en ik keek de rest weer aan. 'Jullie spullen zijn echt veel en veel handiger,' voegde ik er nog aan toe. Ik nam weer een slok.

Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

Boy 017

'Bij mij zat er ook ongeveer hetzelfde in, maar al mijn gedroogd eten is klef en verrot,' zegt 18 teleurgesteld. 'Dus dat van mij kunnen we niet eten. Maar bij mij is alles ook nog helemaal nat.'
    'Ik wilde nog iets vragen,' zeg ik tegen hem. 'Had je er zelf voor gekozen om te gaan zwemmen in het water, toen je daarna bijna verdronk?'

Girl 002
    'Bij mij zat er ook ongeveer hetzelfde in, maar al mijn gedroogd eten is klef en verrot. Dus dat van mij kunnen we niet eten. Maar bij mij is alles ook nog helemaal nat.' zegt 18. 'Flesje water, elastiekje, een veer, een pijl en een briefje met erop dat dit alles is wat ik nodig heb of zo iets. Jullie spullen zijn echt veel en veel handiger,' zegt 8 dan. 'Ik wilde nog iets vragen. Had je er zelf voor gekozen om te gaan zwemmen in het water, toen je daarna bijna verdronk?' vraagt 17 aan 18. Ik ga weer languit liggen en wacht op zijn antwoord.

Boy 18

'Ik wilde nog iets vragen. Had je er zelf voor gekozen om te gaan zwemmen in het water, toen je daarna bijna verdronk?' Vraagt 17 aan mij, ik kijk hem even aan en schud mijn hoofd. 'Ik had toch al gezegd dat ik erin was gevallen toen ik aan het drinken was,' mompel ik als antwoord.

Boy 017

'Ik had toch al gezegd dat ik erin was gevallen toen ik aan het drinken was,' mompelt hij hoofdschuddend. Het klinkt nogal geërgerd.
    Ik wil een sarcastische opmerking maken, maar besluit mijn mond te houden. Ik weet hoe fel hij kan reageren.

Girl 008

Terwijl ik weer wat dronk, keek ik de twee jongens aan. Blijkbaar was 18 in het water gevallen. 'Half mijn schuld denk ik,' zei ik met een klein lachje.

Girl 002
    'Ik had toch al gezegd dat ik erin was gevallen toen ik aan het drinken was,' mompelt 18. 'Iemand zin om iets te doen?' vraag ik in het algemeen, 'die hitte en dat liggen maakt me moe,'

Boy 017

'Half mijn schuld, denk ik,' zegt 8 met een lachje in haar stem.
    Ik kijk haar onbegrijpend aan. 'Wat bedoel je?'
    'Iemand zin om iets te doen?' vraagt 2. 'Die hitte en dat liggen maken me moe.'
    'Misschien moet je je kleren weer aandoen?' zeg ik droog.

[ bericht aangepast op 27 feb 2012 - 14:08 ]

Boy 18

17 houd zich stil, en dat is maar goed ook. 'Half mijn schuld denk ik,' zegt 8 en ik draai me om en ik kijk 8 aan, 'Wat bedoel je met half jouw schuld? Het gebeurde toen ik net was weg gerend en jij nog nergens te bekennen was.'

Girl 008

'Wat bedoel je met half jouw schuld? Het gebeurde toen ik net was weg gerend en jij nog nergens te bekennen was,' zei hij. Ik haalde mijn schouders op en hield zijn flesje voor me. 'Omdat jij aan mij je water had gegeven. Was ik er niet, hoefde je dat niet te doen en hoefde je niet uit de rivier te drinken,' zei ik en ik nam paar slokjes. Ik keek het meisje aan. 'Wat wil je doen dan?' vroeg ik aan haar.

Girl 002
    'Misschien moet je je kleren weer aandoen?' zegt 17. Ik kijk hem even aan, 'dan krijg ik het alleen maar warmer.' antwoord ik. 'Wat wil je doen dan?' vraagt 8. Ik haal mijn schouders op, 'weet ik veel. Iets,'