• Story.
    Coöperation X is een ondergrondse, criminele organisatie in Amerika die rijk probeert te worden door wapenhandel. Ze plukken jongeren van de straat, brengen ze naar een inrichting, plaatsen een microchip onder hun huid achter hun oor en manipuleren zo hun brein. Vervolgens laten ze hen allerlei geheime opdrachten uitvoeren zoals inbreken op de computer van de president, waardoor oorlog en verderf in de wereld blijven. Iedereen krijgt een codenaam: Boy of Girl met een nummer. Op het moment dat de chip zijn werk doet, vergeten de jongeren hun eigen naam.

Intention.
    De andere jongeren bij Coöperation X redden, voordat ze door de politie opgepakt worden en voor altijd in de cel verdwijnen.

Information.
    Je personage heeft één speciale gave, waar de mensen zijn achter gekomen en daarom ben je weggestuurd en op een kale vlakte achtergelaten. Ze vonden je niet menselijk en waren bang dat je een gevaar voor de organisatie kon worden.

Persons.
    Girls:
    001 (Katelyn Valentina Caputo - IHEARTNIALLx - Gedachten en gevoelens waarnemen)
    002 (Esti Nicole Lovey - LovingStyles)
    003 (Liv Sheeran - Edinburgh - Hypnotiseren)
    004 (Juliétta Stone - x Desire - Kan met geesten praten)
    005 (Evy Selene Mcgomery - Sweetest - Visioenen door aanraking)
    006 (Jade Sky Bright - HurtedHeart - Energie manipuleren)
    007 (Yasmin Lexi Carter - LovingStyles)
    008 (Nadia Lockwood - Midna - Water en bloed besturen)
    009 (Chiya Amorina Hoshi - Randomness - Humeur manipuleren)
    010
    011 (Flame Mount - ForeverZaynx - Onzichtbaarheid)
    012

Boys:
    013 (Willem Tedde Rolfe - IHEARTNIALLx - Bovenmenselijke lichamelijke krachten)
    014
    015 (Björn Levi Muse - ForeverZaynx - Wind besturen)
    016 (Jayden Jason Bright - HurtedHeart - Pijn manipuleren)
    017 (Alive - Diapal - Beheerst vuur)
    018 (Ivar Chesule - Spyclon - Duisternis creëren/manipuleren)
    019 (Max Evans - SUMMERx - Elektriciteit sturen)
    020 (Liam Oliver Sanz - Properius - Metaal en ijzer besturen)
    021 (James William Jackson - CarrotNiall - Details van verleden en toekomst zien)
    022 (Aaron Lawson - SUMMERx - Wolven oproepen)
    023 (Dean Robinson Homers - GoedeleLover - Waanbeelden oproepen)
    024

The begin.
    Je personage komt bij je positieve op en kale vlakte. Je weet niet meer wie je bent en waar je vandaan komt. Het enigste wat naast je ligt is een rugzak met overlevingsspullen. Je draagt een spijkerbroek, een wit t-shirt en in je kleding zijn merkjes genaaid met je nummer. De eerste dagen moet je zien te overleven en langzaam merk je dat je hele speciale gaven hebt.
    Let op: Je mag niet direct allemaal bij elkaar komen.

Map.

Ware Grootte.

Regels.
    - Seksuele teksten mogen.
    - Maximaal twee personage's per account.

Girl 008

Het meisje en de jongen gingen bij een grote kei zitten. Ik wou wel bij ze gaan zitten, maar ik had het gevoel dat ik zo weer moest drinken. 'Ehm, ik blijf hier zitten,' zei ik tegen hun.

Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

Boy 18

2komt naast me zitren en ik glimlach even naar haar, heel even glijd mijn blik over haar lichaam maar ik wend mijn blik snel weer af. Ik wilde niet dat ze me een creep ofzo zou vinden. 'Ja dat zou je wel willen hé,' grap ik met een klein grijnsje.

I only miss you when I'm breathing

Girl 002
    Ik zie dat zijn blik even over mijn lichaam heen kijkt maar hij wendt die snel weer af. Ik zeg er niks van. Hij blijft natuurlijk een jongen en naar meisjes kijken is gewoon wat jongens doen. 'Ja dat zou je wel willen hé,' zegt hij met een grijns. 'Hangt er vanaf wat er onder je shirt zit. Als het een bierbuik is dan liever niet maar als het een sixpack is...dat kan nooit kwaad,'

To the stars who listen — and the dreams that are answered

Boy 18

'Nou, beoordeel zelf maar,' zeg ik en ik trek mijn shirt in een soepele beweging uit. 'Nou, zeg het maar. Bierbuik of Sicpack?' vraag ik.

[Ik denk dat ik het voor vandaag het bij laat bij deze rpg..]

Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

Girl 002
    'Nou, beoordeel zelf maar,' zegt hij waarna hij zijn shirt uittrekt. Ik glimlach even als ik een gespierde buik zie. 'Nou, zeg het maar. Bierbuik of Sixpack?' vraagt hij. 'Een bierbuik natuurlijk,' zeg ik plagerig.

Boy 18

Even weet ik niet zeker of ze het meende of dat ze een grapje maakt, maar aan haar glimlach en plagerige toon merk ik toch dat het een grap is. 'Alleen op dit moment zal er niet echt veel bier zitten,' mompel ik met een nep teleurgesteld gezicht.

Girl 002
    'Alleen op dit moment zal er niet echt veel bier zitten,' mompelt hij met een teleurgesteld gezicht. 'Dude,' zeg ik lachend, 'je bent nog niet eens 21 dus eigenlijk mag je nog niet eens alcohol,' grinnik ik, 'niet dat ik me daar wel aan hou maar goed,'

[Huh, 21 alchohol grens? Ik dacht 16, of zijn ze in Amerika ofzo?]

Boy 18

'Wat boeit een stomme leeftijds grens nou?' zeg ik met een grijns en ik kijk 2 vrolijk aan, en zonder dat ik het echt door heb glijden mijn ogen weer over heel haar lichaam. Als ik mezelf er op betrap wend ik mijn blik snel weer af en kijk met een iets rood aanelopen gezicht naar mijn voeten. Hopelijk had ze niks door.

[Ok zijn jullie de enige hier nu wakker ? XD Want echt ik verveel me kapot, maar jullie poppetjes zijn druk met elkaar bezig xd]

[Nee we slapen xd]

[yupp ze zijn in Amerika a. Zie eerste regel van de begin post :P]

Girl 002
    'Wat boeit een stomme leeftijds grens nou?' zegt hij met een grijns. Hij kijkt me vrolijk aan en zijn ogen glijden weer over mij heen. Als hij dat door heeft kijkt hij snel naar zijn voeten en wordt een beetje rood. Omdat hij het ook bij mij doet laat ik mijn ogen ook over hem een glijden. Mijn blik blijft even hangen bij zijn gespierde buik waarna ik weer naar zijn gezicht kijk. 'Dus,' zeg ik uiteindelijk, 'meestal vraag ik mensen iets over zichzelf te vertellen maar dat heeft nu niet zoveel zin,'

[Domme mij -_-]

Boy 18

Ik voel haar blik maar negeer die, want zij zei ook niks van mijn blik op haar lichaam. 'Dat heeft nu inderdaad niet veel zin nee,' zeg ik met een glimlach. 'Ik weet namelijk geen eens precies hoe ik er uit zie,' voeg ik nog aan mijn woorden toe.

[ bericht aangepast op 27 feb 2012 - 0:44 ]

Girl 002
    'Je haar is donker blond maar er zitten een paar lichtere plukjes in. Je ogen zijn donkerblauw, een beetje zo'n kleur die de lucht heeft als het donker is. Ik denk dat je rond de 1.85 bent en je bent gespierd. Je lippen zijn best wel vol vooral naar jongensmaatstaven,' zeg ik als ik hem goed heb gebestudeerd.

Boy 18

Ik glimlach even, zo wist ik teminste iets meer dan net van mezelf. 'Ehm, zal ik ook vertellen hoe jij eruit zie? Of heb je dat al gezien in het spiegelbeeld van het water ofzo?'