• Weet iemand waar ik goedkope maar nieuwe keyboards kan kopen? :Y)

Edit: goedkoop is voor mij rond de 200 euro of lager. :X

[ bericht aangepast op 26 feb 2012 - 13:26 ]

Being happy is a choice ~

Kijkshop.nl (:

Edit: Ik weet niet wat je goedkoop noemt. Maar bij kijkshop is de goedkoopste goede rond de 130 euro, gok ik.

En als je een hele goedkope wilt hebben, Blokker. 30 euro. Pas op, laat je hem vallen, dan is hij kapot -ervaring-

[ bericht aangepast op 26 feb 2012 - 13:24 ]

Wat versta jij onder goedkoop?

And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

Bangarang schreef:
    Kijkshop.nl (:

Edit: Ik weet niet wat je goedkoop noemt. Maar bij kijkshop is de goedkoopste goede rond de 130 euro, gok ik.

En als je een hele goedkope wilt hebben, Blokker. 30 euro. Pas op, laat je hem vallen, dan is hij kapot -ervaring-

Haha, die van de Blokker doe ik dan maar niet, ik laat dingen heel snel vallen. Kan wel even bij de kijkshop kijken. Thanks! :Y)

als je het een 4 maanden eerder had gezegd had je de onze mogen hebben voor 35 euro een echte van muziekwinkel van gorp. VIa mijn oma Maar helaas hij is al weg

Change is for weirdos ~ Niall Horan

Delightee schreef:
    als je het een 4 maanden eerder had gezegd had je de onze mogen hebben voor 35 euro een echte van muziekwinkel van gorp. VIa mijn oma Maar helaas hij is al weg

Wel jammer, maarja.

Alana schreef:
    (...)

Wel jammer, maarja.
    en dan had je er piano boeken en cd's weet ik wat nog meer bij gehad. Mijn oma had het gehad en toen wij. Ik heb er wel opgespeeld. Ik vindth et ook balen voor je. Ikz al eens zoeken. Miss. op markplaats

Change is for weirdos ~ Niall Horan

Delightee schreef:
    (...) en dan had je er piano boeken en cd's weet ik wat nog meer bij gehad. Mijn oma had het gehad en toen wij. Ik heb er wel opgespeeld. Ik vindth et ook balen voor je. Ikz al eens zoeken. Miss. op markplaats

Ik had ook al gekeken op marktplaats en heb wel iets gevonden, maar ik vraag hier nog gewoon rond of jullie nog iets weten (A)