• Jepp.. Mn crush heeft een anderen daardoor ben ikdown . Ookal heb ik niet met hem , ik voel me toch kut. & ik weet dat ik me maar aanstel en dat er ergere dingen op de wereldzijn.
    Maar willen jullie zo aardig zijn om mij optevrolijken? ;(

    [ bericht aangepast op 25 feb 2012 - 19:53 ]

    Nee sorry zit hier niet zo vrlijk:S


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Awh das echt vervelend. Ik vind niet dat je je aanstelt als je het even kwijt wilt.


    You've cat to be kitten me right meow.

    Ik snap hoe je je voelt, je stelt je niet aan, dan kan heel kut zijn, ik weet het. ):
    Ik heb een tip: VEEL CHOCOLA/CHIPS/BEN&JERRY'S ETEN.(: Nee serieus, dat vrolijkt je op. Ga lekker met heeel veel snacks voor de tv zitten en denk vooral niet aan hem. Succes.(: x


    The universal language of art.

    OHMYZAYNx schreef:
    Ik snap hoe je je voelt, je stelt je niet aan, dan kan heel kut zijn, ik weet het. ):
    Ik heb een tip: VEEL CHOCOLA/CHIPS/BEN&JERRY'S ETEN.(: Nee serieus, dat vrolijkt je op. Ga lekker met heeel veel snacks voor de tv zitten en denk vooral niet aan hem. Succes.(: x


    Dankjewel., succes zal ik nodig hebben (:

    Awh, dat is idd erg sneu. Nou, zet een vrolijk nummer op en begin te schrijven dat helpt altijd bij mij. Of ik luister gewoon BMTH en eet ijs terwijl ik iedereen vervloek op de wereld. Helpt ook. En en en 9GAG!


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Narwhals schreef:
    Awh das echt vervelend. Ik vind niet dat je je aanstelt als je het even kwijt wilt.



    AWH OMGG, hoe kan je dat nou negeren? HUG.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Ach kind, jij krijgt een veel betere.

    For sure!_O_


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Biologist schreef:
    Ach kind, jij krijgt een veel betere.

    For sure!_O_


    En dit ofcourse. Dat hij haar boven jou heeft verkozen, stuur hem naar een opticien!


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.






    26 - 02 - '16

    Funneh time.


    Ff de leuke kant van het leger.


    Happier now? (:

    Haha ik hou van jullie, jullie vrolijken me echt op(:

    LOCAPRINCESS schreef:
    Jepp.. Mn crush heeft een anderen daardoor ben ikdown . Ookal heb ik niet met hem , ik voel me toch kut. & ik weet dat ik me maar aanstel en dat er ergere dingen op de wereldzijn.
    Maar willen jullie zo aardig zijn om mij optevrolijken? ;(


    I know how you feel<3 Wat ik dan doe is 1. Ongezond eten 2. Keihard meezingen met muziek 3. Films kijken.

    Misschien wil je lachen, maar huilen is ook gezond. Nummer 2 en 3 kunnen je daarbij helpen. Gooi het er gewoon allemaal uit, dan is het ook klaar. Als je vrolijk gaat doen dan duurt het proces alleen maar langer. Sterkte


    "Writing is a socially acceptable form of schizphrenia." -E.L.Doctorow


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor