• Elke dag doe ik het wel; spontaan in mijn handen wrijven. Het is zo'n tic dat ik doe wanneer er iets leuks, spannends of engs is. Mijn vriendin naast me in de klas zegt dat ik ermee op moet houden, maar het gaat gewoon niet. Hebben jullie irritante dingen die je plots met je lichaam doet, zoals in een keer heel snel knipperen?

Being happy is a choice ~

Ik bijt heel veel op mijn onderlip. Of aan mijn haar beginnen te frunniken.

If you don't stand for something, you'll fall for anything.

Als ik heel blij ben klap ik in mijn handen, of ik maak rare geluidjes.

Will you follow me One last time? ~Thorin Oakenshield

Yoda schreef:
    Ik bijt heel veel op mijn onderlip. Of aan mijn haar beginnen te frunniken.

Daar ben ik ook pas achter gekomen, dat ik veel op mijn onderlip bijt -,-

Ik bijt idd ook altijd op mijn onderlip en bijt de velletjes er van af. + Ik knak ik mijn enkel door er mee te draaien (ik weet dat het slecht is, maar ik kan er niet mee stoppen, ghehe.)

Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

Wandering schreef:
    Ik bijt idd ook altijd op mijn onderlip en bijt de velletjes er van af. + Ik knak ik mijn enkel door er mee te draaien (ik weet dat het slecht is, maar ik kan er niet mee stoppen, ghehe.)

Dit, en dat doe ik ook met mijn nek en vingers.

comfort in c h a o s

Jup, mijn neus 'optrekken' om mijn bril weer hoger te zetten.
    Mijn vriend zegt dat ik ermee moet ophouden, maar dat gaat gewoon niet :'D
    Ik bijt aan de binnenkant van mijn onderlip en kraak alles wat maar kan. (Vingers, pols, enkels, knieën, nek, rug,...) En nee, dat is echt niet goed, maar vaak gaat het al vanzelf

Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

Austen schreef:
    (...)
    Dit, en dat doe ik ook met mijn nek en vingers.

Haha, ik knakte net mijn nek toen ik dit las. :X

Ik pluk aan mijn lippen waardoor ik altijd kapotte lippen heb. En ik knak onbewust mijn polsen en enkels, maar dat gebeurt al door ze normaal te bewegen.

Take risks and conquer your fears.

Mijn lippen en wangen -aan de binnenkant- zijn helemaal kapot, ik bijt er altijd op als ik me niet op mijn gemak voel of zenuwachtig ben, vaak dus.:'D Het is irritant, mijn hele mond zit vol blaren en zweren hierdoor.

everything, in time

Als ik s'avonds wakker word dan wil ik één van me enkels knakken (: die strek ik dan uit en KNAK ;D en dan ben ik weer blij. Overdag lukt het niet xd
    Verder weet ik het niet echt.. Ik hou van knakken.. maar niet me vingers.. alleen me nek rug en enkels xd

Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

Als ik weet dat een lamp warm is moet ik het van mezelf aanraken ook al weet ik dat het pijn doet. Dat heb ik ook met theeketel, warme water en de verwarming.

"Ignite, my love. Ignite."

Ik ga altijd met mijn voet wippen als ik mijn buik lig.

Heel veel op mijn onderlip buiten. (nu niet meer echt)
    uuh, ik klap ook heel snel in mijn handen als ik vrolijk ben.
    Altijd voordat ik ga slapen alles van mijn bed gooien en mijn opnieuw opmaken.
    Mijn knuffels een kusje geven en dan mijn haar op een staart doen voordat ik ga slapen. Ahaha, en nog veel meer vage dingen.

<3

Ik pluk vaak aan mijn haar.

No growth of the heart is ever a waste

Ik bijt altijd op de binnenkant van mijn wang zegmaar en dat gaat altijd pijn doen maar het gaat vanzelf. + ik zit altijd aan mijn haar.

The universal language of art.