• Helaas, ik kan je er geen geld voor geven. Maar...

    Kan je covers maken en zou je zo aardig zijn om het vrijwillig voor moi te doen? Dan ben ik op zoek naar jou!


    Haha, dat klonk heel 'reclame-achtig'. Maar als je een cover zou willen maken, dan zou dat voor dit verhaal zijn:

    Sprookjes bestaan niet. Althans, dat dacht de 15-jarige Damiën eerst ook. Ze waren onzin, voor kleine kinderen, nutteloos, punt. Maar als hij met een groep vakantievrienden in Italië gaat zwemmen, komt hij een mysterieus, maar prachtig meisje tegen. Elke keer als hij gaat zwemmen is zij er ook. Hij komt erachter dat dit meisje een meermin is, een sprookje. Maar de meermin blijkt niet zo 'prachtig' te zijn als dat ze eigenlijk leek te zijn.


    Een paar eisen:

    - De titel komt er niet op, want die is nog niet bekend;
    - Een meermin
    - Be free!


    Dankjewel!
    En zou je het misschien even willen zeggen als je het gaat doen, anders denk ik dat niemand een cover gaat plaatsen.

    [ bericht aangepast op 25 feb 2012 - 14:52 ]


    Being happy is a choice ~



    Ik heb gewoon wat foto's opgezocht. (bloos) Ik hoop dat het helpt voor de cover-makers.
    EDIT; I'll give it a try.

    [ bericht aangepast op 25 feb 2012 - 15:03 ]


    Cool, neat, swell -Cry

    CHINOS schreef:



    Ik heb gewoon wat foto's opgezocht. (bloos) Ik hoop dat het helpt voor de cover-makers.
    EDIT; I'll give it a try.


    Okee. Alvast bedankt!


    Being happy is a choice ~


    Voila. Ik heb eigenlijk de foto's alleen over elkaar gezet, maar ja. :')


    Cool, neat, swell -Cry

    CHINOS schreef:


    Voila. Ik heb eigenlijk de foto's alleen over elkaar gezet, maar ja. :')


    Hij is heel mooi. :Y) Als de titel er is, kan ik 'm met Paint er zelf wel op toveren (:


    Being happy is a choice ~

    Ik wil wel even kijken, heb je een voorkeur voor een bepaald plaatje/plaatjes?


    “Love is a contradiction.”

    Minichick schreef:
    Ik wil wel even kijken, heb je een voorkeur voor een bepaald plaatje/plaatjes?


    Niet echt. De story staat online, maar ik kan de cover nog wijzigen als ik dat wil. Maak er maar wat moois van, de titel is "Sprookjes bestaan niet." De " hoort erbij en de titel mag erop.


    Being happy is a choice ~

    Alana schreef:
    (...)

    Niet echt. De story staat online, maar ik kan de cover nog wijzigen als ik dat wil. Maak er maar wat moois van, de titel is "Sprookjes bestaan niet." De " hoort erbij en de titel mag erop.

    Sorry, ik heb je cover al gemaakt en hij is - vind ik - mooi geworden, maar tinypic wil dat rotding niet uploaden, dus ik probeer 't maandag thuis opnieuw, goed?

    Edit: Hier is je cover:

    [ bericht aangepast op 26 feb 2012 - 19:54 ]


    “Love is a contradiction.”