• Wat doen op een saaie zaterdag en niemand kan? (cat)


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

    Tumblr.


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Film kijken, lezen, schrijven, Quizlet, niks doen en veder vervelen :'D


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Lotr kijken <3


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Opruimen, Tumblr, schrijven, lui zijn


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Death Note kijken, overhemden strijken, op zoek naar een overhemd gaan, koken.
    Eigenlijk heb ik mijn plannen opgenoemd :'].


    No growth of the heart is ever a waste

    zich vervelen (cat)
    of sebiet wii'en ^^


    Keep calm and love Zayn Malik =)

    kamer opruimen, tekenen, story schrijven.. (:


    Life is like a roller coaster. It has its ups and downs. But it's your choice to scream or enjoy the ride.

    Shogun schreef:
    Death Note kijken, overhemden strijken, op zoek naar een overhemd gaan, koken.
    Eigenlijk heb ik mijn plannen opgenoemd :'].


    Jou zaterdag spreekt me wel aan! Vooral dat Death Note kijken!

    Niks doen, nieuwe bril gaan halen, boodschappen doen, schrijven en twitter.


    Life is not about waiting for the storm to pass, it is about learning to dance in the rain!

    Ik heb geen idee. Ik heb ook echt niks te doen!
    Ik denk dat je gewoon dingen in huis kan doen, je kamer opruimen bijvoorbeeld, wandelen, naar de stad, naar een winkelstraat bij je in de buurt, film kijken, ijs eten, schrijven, tekenen, Quizlet?

    Quizlet en werken (pas om vijf uur)


    Deep inside, I've never felt alive

    met mijn nieuwe laptop spelen, op de trampoline in de tuin


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    hmm pff verveel me nog steedsxd


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

    ik ben chagerijnig en niet lekker. iedereen hier thuis laat me met rust. een kleine troost dat ik mijn vriendje net even heb gezien


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Voor zover ik weet zweeft er hier ergens een algemeen 'tips tegen verveling' topic rond. ^^

    [ bericht aangepast op 25 feb 2012 - 17:35 ]


    Full of envy behind that anonymous mask

    Ik zoek nu al meer dan twee uur naar foto's voor een cover.


    "Ignite, my love. Ignite."