• Zeiktopic, sorry :/

    Voor Latijn moet ik een groepswerk maken over een bepaald soort teksten, allemaal heel leuk, groepjes ingedeeld door de leerkracht. Vraag ik al een maand lang om eraan te beginnen, aangezien ik in zo'n dingen nooit goed ben, wordt er nooit op gereageerd. Van grote miserie ben ik dus zelf begonnen, en het is een ramp.
    Wil die leerkracht hier even dat wij nieuwe metrische scandeerdingen gaan zoeken/uitvinden in teksten die nergens anders te vinden zijn dan in die bundel, of dat we schrijvers gaan vergelijken die volgens Google niet eens bestaan. Siriusly, I could kill someone right now.
    Ik heb net een week vakantie achter de rug, en ik heb nu al geen zin meer in school -.-

    Aangezien mijn frustratie niet echt duidelijk is :') :
    Het komt erop neer dat ik niets van de taak bak, de rest van dat groepje hoogstwaarschijnlijk zonder mij werkt of er pas deze week aan wil beginnen en dat die taak inhoudt dat we dingen moeten opzoeken en vergelijken die langs geen kanten bestaan/voorkomen volgens Google.

    [ bericht aangepast op 25 feb 2012 - 12:17 ]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Pffff, ik heb ook echt een hekel aan al die samenwerkopdrachten. Ik zit nu met twee kindjes in een groepje die alleen maar met z'n tweeën werken en ik kan dus totaal niet met hen opschieten, ugh.


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...