• Made by SUMMERx




    t's not about a dance
    it's about who you are
    and who you're gonna be.

    trailer.



    Prom. verhaal:
    Welk meisje kijkt nu niet uit naar het Prom? Het is de laatste kans om te bewijzen vooraleer je afstudeert, dat je ooit op Spartan High School gezeten hebt. Het is een grote gelegenheid: je moet een date vinden, de perfecte outfit, het perfecte kapsel, de zaal moet in orde zijn,... Het is één perfect moment waar iedereen samenkomt, het maakt niet uit of je een cheerleader, nerd of gothic bent.

    Prom. personages:

    HurtedHeart is een weekje weg, en heeft ons dit meegedeeld: Als iemand als ik weg ben mijn personages nodig heeft mag diegene die besturen. Maar geen ruzie laten maken of liefde laten voelen bij iemand. Ook niet meevragen met Prom ect.


    Jongens:
    - Noah Tyler White door SUMMERx Onopvallend/Bad boy
    - Michael Thomas Brown door Nadal Footballer
    - Jayden Jason Bright door HurtedHeart Footballer Pak
    - Tristan Lovegood door DracoWeasley Footballer
    -Cameron Channing door SUMMERx Muzikant/Onopvallend
    -Liam Oliver Sanz door Proprius Muzikant
    - Alex John Minnors door Smil3 Onopvallend
    -Drew James Sans door Proprius Muzikant
    -Tyler Justin Avery door xMinaj Footballer/Emo
    - Andrew Massow door Sanjit Onopvallend
    - Matthew 'Matt' Cooper Pensivia door Crane Onopvallend/Muzikant/Journalist
    ...

    Meisjes:
    - Faye door LovingStyles Muzikant
    -Melissa Chamberlain door Roosevelt Cheerleader/Muzikant Jurk
    -Grace Lidman door xlufjoutoexx Onopvallend
    - Yade Nelson door Contostavlos Muzikant
    - Madelaine Lovegood door DracoWeasley Cheerleader
    - Jade Sky Bright door HurtedHeart Cheerleader
    -Chiya Amorina Hoshi door Randomness Muzikant Jurk
    -Alyson Santana Avery door xMinaj Cheerleader
    -Scarlett Taylor door Sweetest Cheerleader Jurk
    -Annabelle "Anny" Jane Wright door Alohomera Journalist
    -Averil Brenda Silluta door Girly23July Onopvallend, Muzikant, organisator Prom
    - Veronica -Ronnie- Miller door Roosevelt Onopvallend/Muzikant Jurk
    - Emma Lopez door Roosevelt Onopvallend/muzikant
    ...


    invullijstje:
    Naam:
    Leeftijd: (tussen 16-18 j.)
    Rang: Cheerleader/Footballer/Emo/Nerd/Onopvallend/Muzikant/Journalist/organisator prom
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (foto+beschrijving)
    Extra:


    Begin:
    De leerlingen kennen elkaar al, maar hebben nooit echt moeite doen om elkaar écht leren te kennen. Dit is hun kans: er is net aangekondigd dat het jaarlijkse Prom met als thema dit jaar; Starry Night, over een dikke maand zal plaatsvinden. Nu is het aan jullie om een date te zoeken.

    #regel!! : je eerste bericht dat je post met je perso moet een foto hebben!

    Topics:
    Rollentopic.
    Topic 1
    Topic 2
    Topic 3

    [ bericht aangepast op 3 maart 2012 - 15:45 ]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Faye
    'Faye...Ik...' zegt Cameron. Hij drukt zijn lippen op die van mij. 'Sorry,' zegt hij als de kus is gestopt. Ik schud mijn hoofd, 'maakt niet uit,' glimlach ik, 'ik was namelijk net hetzelfde van plan,' vervolg ik waarna ik naar hem toe buig en hem zachtjes op zijn lippen kus.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    (ahhahaha jahwel i know ;') )
    Noah
    'You're sexy and you know it!' schreeuw ik, wat zingen moet voorstellen. 'I got passion in my pants and i aint afraid to show it..' Ik trek uitdagend mijn broek uit en zwaai er mee zoals een lasso. Het enigste wat ik nog aanhad was een boxershort.


    Love is just a word until you find someone to give its definition.

    Melissa

    Ik kijk hem lachend aan en stop zijn zingen door hem te kussen. Ik trek hem mee naar mijn bed en laat ons erop neer vallen. Met wiebelende wenkbrauwen kijk ik hem aan.
    "Hey daar," zeg ik zwoel.
    Mijn vingers glijden over de rand van zijn boxer.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Noah
    Ik voel iets groeien daar beneden, en grijns terwijl ik haar naar me toe trek. Ik pruts wat aan de haakjes van haar bh, maar mijn vingers lijken niet echt mee te werken. Na even prutsen, hoorde ik een klein klikgeluidje en viel hij van haar lichaam af. 'Kan er wel mee door.', knik ik goedkeurend na het laatste prutsje uit de wijnfles op te drinken, en haar lichmaam te bewonderen.

    (hoezo wij zijn pervs xp?)

    [ bericht aangepast op 26 feb 2012 - 16:07 ]


    Love is just a word until you find someone to give its definition.

    [Ik prefereer seksueel gefrustreerd :W]

    Melissa

    Ik zie zijn blik over mijn lichaam gaan, en kan het niet laten rood te worden. Snel druk ik mijn lippen weer op de zijne, en ga liggen. Voorzichtig trek ik hem op me. Ik zie zijn 'probleempje' en kijk hem grijnzend aan.
    "Zit die jongen niet in de weg?" vraag ik giechelend.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    (hahahhhah xp)

    Noah
    Ik bloos, ik ben nogal onzeker als het daar over gaat. 'Zijn naam is Johnny, trouwens! En dat moet ik aan jou vragen.', zeg ik lachend. Ik druk een nattere kus in haar hals en ga zo over naar... iets lager, en lager en lager...


    Love is just a word until you find someone to give its definition.

    (btw moet doorgaaaan ;c tot deze avond nog ofzo ;d)


    Love is just a word until you find someone to give its definition.

    [:')]

    Melissa

    "Zijn naam is Johnny, trouwens! En dat moet ik aan jou vragen."
    Ik grinnik en kreun zacht wanneer hij in mijn hals kussen begint te plaatsen. Ik neem zijn gezicht in mijn handen en druk mijn lippen op de zijne.
    "Dan zullen we daar iets aan moeten doen, he?"
    Ik laat mijn handen naar zijn schouders glijden, en zo langs heel zijn lichaam, tot ik aan zijn boxer kom. Langzaam doe ik zijn boxershort uit, en kijk hem wenkbrauwwiebelend aan.
    "Nu ik nog."
    Ik til mijn heupen wat op, zodat hij mijn slipje kan uitdoen.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    [Killjoy! Ga nu maar lopen ja! D:
    Tot straks :3 <3]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Veronica

    "Wil je iets spelen?"
    Ik ga naast hem zitten en kijk even naar de piano.
    "Mag ik?"
    Ik begin zachtjes te spelen


    Nog een keertje voor Soof ^^


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Ik ben vanaf morgen op vakantie!

    Noah
    Zachtjes, alsof ze breekbaar is, trek ik haar slipje beetje bij beetje naar beneden. Giechelend kus ik rond haar navel, om zo telkens ietsjes meer naar beneden te gaan. Als haar slipje op haar enkels hangt, kijk ik haar grijnzend aan. 'Wat nu?' Goh wat was ik onhandig, maar wat verwacht je anders van je eerste keer.

    Cameron
    Een opgeluchte zucht verlaat mijn lippen. 'Je... Je bent toch niet zat ofzo, he?' vraag ik voorzichtig. Wie weet was ze gewoon wat onder invloed, en deed ze daarom zo los.


    Love is just a word until you find someone to give its definition.

    Melissa

    "Wat nu?"
    Ik wiebel met mijn wenkbrauw en draai ons voorzichtig om. Mijn instinct neemt het over, aangezien dit voor mij de eerste keer is, en ik niet onder wil doen voor hem. Ik druk mijn lippen op de zijne, en schuur zacht met mijn kruis over het zijne. Kreunend laat ik me over zijn erectie zakken, met gesloten ogen. Ik stop even wanneer het pijn doet.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Noah
    Ik moet grijnzen als ik haar weer met haar wenkbrauw zie wiebelen, het lijkt wel een grappige tic. Lichtjes kreun ik me als ze over me gaat. 'Mag ik?' vraag ik vooraleer ik in haar ga.


    Love is just a word until you find someone to give its definition.

    Melissa

    "Mag ik?"
    Ik open mijn ogen en druk mijn lippen op de zijne, waarna ik me volledig over hem heen laat zakken. Ik kreun even van de pijn en wacht tot het is weggetrokken. Dan neemt de opwinding het over, en beweeg ik mijn heupen heen en weer, terwijl ik passioneel mijn lippen op de zijne druk.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.