• Made by SUMMERx




    t's not about a dance
    it's about who you are
    and who you're gonna be.

    trailer.



    Prom. verhaal:
    Welk meisje kijkt nu niet uit naar het Prom? Het is de laatste kans om te bewijzen vooraleer je afstudeert, dat je ooit op Spartan High School gezeten hebt. Het is een grote gelegenheid: je moet een date vinden, de perfecte outfit, het perfecte kapsel, de zaal moet in orde zijn,... Het is één perfect moment waar iedereen samenkomt, het maakt niet uit of je een cheerleader, nerd of gothic bent.

    Prom. personages:

    HurtedHeart is een weekje weg, en heeft ons dit meegedeeld: Als iemand als ik weg ben mijn personages nodig heeft mag diegene die besturen. Maar geen ruzie laten maken of liefde laten voelen bij iemand. Ook niet meevragen met Prom ect.


    Jongens:
    - Noah Tyler White door SUMMERx Onopvallend/Bad boy
    - Michael Thomas Brown door Nadal Footballer
    - Jayden Jason Bright door HurtedHeart Footballer Pak
    - Tristan Lovegood door DracoWeasley Footballer
    -Cameron Channing door SUMMERx Muzikant/Onopvallend
    -Liam Oliver Sanz door Proprius Muzikant
    - Alex John Minnors door Smil3 Onopvallend
    -Drew James Sans door Proprius Muzikant
    -Tyler Justin Avery door xMinaj Footballer/Emo
    - Andrew Massow door Sanjit Onopvallend
    - Matthew 'Matt' Cooper Pensivia door Crane Onopvallend/Muzikant/Journalist
    ...

    Meisjes:
    - Faye door LovingStyles Muzikant
    -Melissa Chamberlain door Roosevelt Cheerleader/Muzikant Jurk
    -Grace Lidman door xlufjoutoexx Onopvallend
    - Yade Nelson door Contostavlos Muzikant
    - Madelaine Lovegood door DracoWeasley Cheerleader
    - Jade Sky Bright door HurtedHeart Cheerleader
    -Chiya Amorina Hoshi door Randomness Muzikant Jurk
    -Alyson Santana Avery door xMinaj Cheerleader
    -Scarlett Taylor door Sweetest Cheerleader Jurk
    -Annabelle "Anny" Jane Wright door Alohomera Journalist
    -Averil Brenda Silluta door Girly23July Onopvallend, Muzikant, organisator Prom
    - Veronica -Ronnie- Miller door Roosevelt Onopvallend/Muzikant Jurk
    - Emma Lopez door Roosevelt Onopvallend/muzikant
    ...


    invullijstje:
    Naam:
    Leeftijd: (tussen 16-18 j.)
    Rang: Cheerleader/Footballer/Emo/Nerd/Onopvallend/Muzikant/Journalist/organisator prom
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (foto+beschrijving)
    Extra:


    Begin:
    De leerlingen kennen elkaar al, maar hebben nooit echt moeite doen om elkaar écht leren te kennen. Dit is hun kans: er is net aangekondigd dat het jaarlijkse Prom met als thema dit jaar; Starry Night, over een dikke maand zal plaatsvinden. Nu is het aan jullie om een date te zoeken.

    #regel!! : je eerste bericht dat je post met je perso moet een foto hebben!

    Topics:
    Rollentopic.
    Topic 1
    Topic 2
    Topic 3

    [ bericht aangepast op 3 maart 2012 - 15:45 ]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Faye
    Als de muziek veranderd pakt hij mijn hand vast. 'Mag ik deze dans van u?' grijnst hij terwijl hij een koninklijk buiginkje maakt. Ik schiet in de lach. 'Tuurlijk mag u deze dans van mij,' zeg ik glimlachend waarna ik mijn armen om zijn nek sla.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Noah
    Giechelend kruip ik op bed, terwijl ik al mijn hemd en broek uittrek. Ik leg me snel onder het deken, en verstop me grinnikend. 'Wat ga je met me doen?' riep ik met een gespeeld paniekerig stemmetje.

    Cameron
    Ik grijns en leg mijn handen stevig om haar middel. Langzaam dansen we zo, zwijgend. Ik vind het zalig, maar besluit er maar niets over te zeggen. Wie weet kreeg ze dan wel bang van me, ofzo, dacht ik stil in mezelf.


    Love is just a word until you find someone to give its definition.

    Melissa

    Hij kleedt zich al uit en kruipt onder het deken.
    "Wat ga je met me doen?"
    Ik kijk hem met een pruillip aan.
    "Niet leuk! Ik wou je uitkleden."
    Ik kijk hem boos aan.
    "Kleed je terug aan," zeg ik kinderachtig.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Faye
    Ik glimlach even als ik zijn handen om mijn middel voel. 'Kijk je kan nu zelfs al slow dansen,' grinnik ik terwijl ik met mijn hoofd tegen zijn borstkas rust.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Noah
    Gehaast kleed ik me terug aan, alhoewel mijn hemd verkeerd om aan heb en mijn broek binnenstebuiten. 'Goed zo?' zeg ik braafjes, maar diezelfde stoute glimlach verschijnt weer als ze dichterbij komt.

    (jongens zijn toch allemaal hetzelfde als het daarom draait ;'3)

    Cameron
    Ik leg mijn hoofd op het hare, en grinnik. Per ongeluk trap ik op haar tenen, en kijk haar dan schuldig aan. 'Zou je geen andere promdate vragen? Ik bedoel er zijn toch wel veel betere danspartners te vinden.', zeg ik grappend.


    Love is just a word until you find someone to give its definition.

    [Melissa ook hoor :') toch als ze zat is (a)]


    Melissa

    "Goed zo?"
    "Heel goed."
    Ik wiebel even met mijn wenkbrauwen en loop naar hem toe. Ik leg mijn ene arm om zijn hals en druk mijn lippen op de zijne, terwijl mijn andere hand onder zijn shirt over zijn huid wrijft.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Faye
    Ik lach zachtjes als hij per ongeluk op mijn tenen staat en mij dan schuldig aankijkt. 'Zou je geen andere promdate vragen? Ik bedoel er zijn toch wel veel betere danspartners te vinden,' grapt hij. 'Hmm, maar die zijn vast lang niet zo sexy,' antwoord ik met een ondeugende grijns.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Noah
    Ik aarzel niet om mee te kussen. Een rilling loopt over mijn lichaam bij haar aanraking,terwijl ik met mijn 2 vrije handen haar blouse probeer uit te wringen, wat niet erg aardig verloopt. Ik krijg weer en giechelbui, nadat ik een goed idee gekregen had. 'Strip voor me!!' gebied ik haar op een streng maar speelse toon.


    Love is just a word until you find someone to give its definition.

    (hhahah , faye begint ook al ;'3)
    Cameron
    Mijn mondhoeken krullen omhoog, terwijl ik zachtjes adem in haar hals. Ik buig wat voorover en geef haar zachtjes een kusje op haar voorhoofd.


    Love is just a word until you find someone to give its definition.

    Melissa

    "Strip voor me!"
    Ik kijk hem even aan en schud mijn hoofd.
    "Daar ben ik niet zat genoeg voor," giechel ik. Ik doe mijn jurkje uit en sta nu in mijn ondergoed voor hem. Ook mijn schoenen trap ik snel uit.
    "Nu jij!"
    Kinderlijk klap ik in mijn handen.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    [Faye is jaloers op Nolissa :')]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Faye
    Een glimlach verschijnt op mijn gezicht als ik ineens zijn verrassend zachte lippen op mijn voorhoofd voel. Ik kijk even in zijn mooie ogen en wil net mijn lippen op die van hem drukken als het rustige liedje voorbij is en er weer een drukker liedje begint.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Noah
    Ik grijns terwijl ik rechtspring zodat ik net niet tegen de lamp bots. Na een grote slok van de fles wijn, begin ik te zingen 'Girl look at that body.' Ik trek snel mijn hemd verder uit en streel mijn lichte sixpack. 'I work out!' Ik draai me om en schud met mijn kontje. 'Wiggle, wiggle wiggle yeaah!'


    Love is just a word until you find someone to give its definition.

    [O mijn god, he didn't :W]


    Melissa

    Ik ga op mijn bed zitten en kijk hem lachend aan. Ik klap in mijn handen en neem nog wat slokken van de wijn. Ik hik nog een paar keer en kijk hem lachend aan.
    "Je bent echt zo sexy!" roep ik hem toe.
    Ik spring recht en ga mee dansen.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Cameron
    Ik kijk haar aan, en stop met dansen. Een ingeving zegt dat ik haar moet kussen, en ik laat me gaan. 'Faye... Ik...' ik leun naar voren en plaats mijn lippen op de hare, die zacht en vrouwelijk aanvoelen. 'Sorry.', zeg ik nadat ik onze eerste kus beeïndigd heb.


    Love is just a word until you find someone to give its definition.