• Made by SUMMERx




    t's not about a dance
    it's about who you are
    and who you're gonna be.

    trailer.



    Prom. verhaal:
    Welk meisje kijkt nu niet uit naar het Prom? Het is de laatste kans om te bewijzen vooraleer je afstudeert, dat je ooit op Spartan High School gezeten hebt. Het is een grote gelegenheid: je moet een date vinden, de perfecte outfit, het perfecte kapsel, de zaal moet in orde zijn,... Het is één perfect moment waar iedereen samenkomt, het maakt niet uit of je een cheerleader, nerd of gothic bent.

    Prom. personages:

    HurtedHeart is een weekje weg, en heeft ons dit meegedeeld: Als iemand als ik weg ben mijn personages nodig heeft mag diegene die besturen. Maar geen ruzie laten maken of liefde laten voelen bij iemand. Ook niet meevragen met Prom ect.


    Jongens:
    - Noah Tyler White door SUMMERx Onopvallend/Bad boy
    - Michael Thomas Brown door Nadal Footballer
    - Jayden Jason Bright door HurtedHeart Footballer Pak
    - Tristan Lovegood door DracoWeasley Footballer
    -Cameron Channing door SUMMERx Muzikant/Onopvallend
    -Liam Oliver Sanz door Proprius Muzikant
    - Alex John Minnors door Smil3 Onopvallend
    -Drew James Sans door Proprius Muzikant
    -Tyler Justin Avery door xMinaj Footballer/Emo
    - Andrew Massow door Sanjit Onopvallend
    - Matthew 'Matt' Cooper Pensivia door Crane Onopvallend/Muzikant/Journalist
    ...

    Meisjes:
    - Faye door LovingStyles Muzikant
    -Melissa Chamberlain door Roosevelt Cheerleader/Muzikant Jurk
    -Grace Lidman door xlufjoutoexx Onopvallend
    - Yade Nelson door Contostavlos Muzikant
    - Madelaine Lovegood door DracoWeasley Cheerleader
    - Jade Sky Bright door HurtedHeart Cheerleader
    -Chiya Amorina Hoshi door Randomness Muzikant Jurk
    -Alyson Santana Avery door xMinaj Cheerleader
    -Scarlett Taylor door Sweetest Cheerleader Jurk
    -Annabelle "Anny" Jane Wright door Alohomera Journalist
    -Averil Brenda Silluta door Girly23July Onopvallend, Muzikant, organisator Prom
    - Veronica -Ronnie- Miller door Roosevelt Onopvallend/Muzikant Jurk
    - Emma Lopez door Roosevelt Onopvallend/muzikant
    ...


    invullijstje:
    Naam:
    Leeftijd: (tussen 16-18 j.)
    Rang: Cheerleader/Footballer/Emo/Nerd/Onopvallend/Muzikant/Journalist/organisator prom
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (foto+beschrijving)
    Extra:


    Begin:
    De leerlingen kennen elkaar al, maar hebben nooit echt moeite doen om elkaar écht leren te kennen. Dit is hun kans: er is net aangekondigd dat het jaarlijkse Prom met als thema dit jaar; Starry Night, over een dikke maand zal plaatsvinden. Nu is het aan jullie om een date te zoeken.

    #regel!! : je eerste bericht dat je post met je perso moet een foto hebben!

    Topics:
    Rollentopic.
    Topic 1
    Topic 2
    Topic 3

    [ bericht aangepast op 3 maart 2012 - 15:45 ]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Melissa

    Ik kreun wanneer hij me met zijn hand begint te stimuleren.
    "Ik wil dat je in me komt," fluister ik hijgend.
    Het gevoel dat door me heen gaat is onbeschrijflijk. Zo opgewonden ben ik nog nooit geweest.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Cameron
    Ik grijns terwijl ik doe alsof ik haar luchtkusje opvang. Ik vertrek pas als ik zie dat ze binnen is, en rij dan richting mijn huis. Daar aangekomen plof ik snel in bed, nadat ik haastig mijn kleren had uitgetrokken op mijn boxershort na. Nog voor mijn hoofd het kussen aanraakte, viel ik als een blok in slaap.


    Love is just a word until you find someone to give its definition.

    Noah
    Ik grijns, en voel me als een machtig iemand. Ik stak mijn penis nog eens in haar, en voelde zowat direct dat mijn hoogtepunt naderde. Telkens meer opgewonden door haar gekreun ging ik sneller en sneller, en bereed haar zoals een paard. Bij de laatste stoten trekt mijn lichaam samen van genot, terwijl een lange kreun uitschreeuw. Heerlijk voelde dat, het gevoel te hebben dat je doodgaat van genot.


    Love is just a word until you find someone to give its definition.

    Melissa

    Bij het horen van zijn gekreun en zijn orgasme, kom ik ook nog een keer klaar. Uitgeout vlei ik me tegen hem aan en druk passioneel, maar vermoeid, mijn lippen op de zijne.
    "Dit is zo hard voor herhaling vatbaar," hijg ik tegen zijn lippen aan.
    Mijn benen plakken een beetje, maar het kan me niet schelen. Ik douche morgen wel. Moe nestel ik me tegen hem aan en sluit mijn ogen.


    [Ik ga slapen ^^]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Noah
    Ik grijns tevreden terwijl ik me van haar af laat glijden. Ik knik instemmend, terwijl ik wat met haar haren spelen die tot net boven haar borsten vallen. Barstende koppijn houd me wakker, alhoewel ik echt uitgeput ben. Mijn onregelmatige hartslag slaat luid in mijn borstkas, terwijl ik probeer na te denken. 'Melissa.. Is dit niet verkeerd?' fluister ik, met een oog op onze naakte lichamen, maar dan merk ik al dat ze slaapt.


    Love is just a word until you find someone to give its definition.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    jupp ;3


    Love is just a word until you find someone to give its definition.

    [is goeed (: ben nu eerst even trainen a.]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [&ik ga eerst eten :3 JULIE OPENT HET NIEUWE TOPIC! :')]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    [Wil 1 van jullie miss link van nieuwe topic in mijn gb zetten? Dan hoef ik niet meer te zoeken als ik terug kom a.]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Melissa

    Kreunend van de hoofdpijn draai ik me nog eens om in mijn bed. Het enige wat ik me nog herinner van gisteravond is veel lawaai, en evenveel alcohol. Ik rek me even uit en voel dat er iemand naast me ligt. Van het schrikken val ik uit bed en begin te gillen. Daar heb ik meteen spijt van. Mijn hoofd doet megaveel pijn. Wanneer ik zie datdie persoon Noah is, krabbel ik recht, en ik begin weer te gillen wanneer ik merk dat ik naakt ben. Ik durf het laken niet aan te raken, uit vrees dat hij ook niets aanheeft. Ik heb toch niet... Melossa, verdomme.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Noah
    Irritant meisjesgegil maakt me wakker. Ofja, half toch. Slaapdronken open ik mijn ogen, en probeer rond te kijken. Mijn zicht verbetert en voor me staat een poedelnaakte Melissa, die me paniekerig aanstaart. Ik kijk rond, geen idee waar ik ben. 'Oh damn.' mompel ik met een zware ochtendstem terwijl tot me doordringt dat ik waarschijnlijk bij haar geslapen had. 'Ben ik..' ik gluur onder het laken, en ja hoor. Ik vang een glimps op van mijn naakte kruis, en sla dan snel het laken terug op me. 'Hebben we...?' Ik krijg het woord niet over mijn lippen. 'Je weet wel...' Ik kijk haar geërgerd aan, terwijl ik me afvraag hoeveel ik gisteren wel niet gedronken heb.


    Love is just a word until you find someone to give its definition.

    Melissa

    "Oh damn."
    Ik kijk hem verbaasd aan. Hoe kan hij zo kalm blijven? Zo snel ik kan trek ik mijn kamerjas aan wanneer ik zijn blik zie. Hopelijk was hij gisteren even dronken als ik, en herinnert hij zich er niets meer van.
    "Ben ik..?"
    Ik ril even. Ik wil er niet eens aan denken.
    "Hebben we...? Je weet wel..."
    Ik haal mijn schouders op.
    "Ik heb geen idee. Ik vrees van wel."
    Ik draai me even om wanneer ik nog wat plakkerigs tussen mijn benen voel. God, Melissa. Vuile slet die je bent.
    Ik bijt op mijn lip en draai me weer om.
    "Nooit meer. En niemand, maar dan ook niemand mag dit weten, oke?"
    Ik roep een beetje, en hou mijn hand tegen mijn hoofd. Wanneer ik even duizel draai ik me om naar de deur.
    "Jij ook een aspirine?"


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Noah
    Het dringt niet echt tot me door. De eerste keer met haar? Komaan Noah, serieus? vraag ik me af in mezelf. Ik wordt terug wakkergeschud door haar. 'Huh, wat zei je?' zeg ik dwaas, terwijl ik me iets probeer te herinneren. Oké, we hadden afgesproken bij de club naast de Italiaan, maar who the fuck kom ik nu hier terecht? Ik kijk rond. Op het nachtkastje zie ik wat foto's van Melissa staan, en besluit dat het haar kamer wel moet zijn. De bonkende hoofdpijn werd erger. 'Heb je niet ergens een aspirine?' (goh hoe droog -a-) Ik sta op, terwijl ik helemaal vergat dat ik poedelnaakt was. Het deken glijdt vrolijk van me af, en ik zoek rap naar dekking. Vlug trek ik mijn boxer, die ik ergens van de grond haal, aan en doe daarna ook de rest van mijn kleren aan.


    Love is just a word until you find someone to give its definition.

    Melissa

    "Heb je niet ergens een aspirine?"
    "Niet zo luid."
    Geirriteerd kijk ik hem aan en sluit snel mijn ogen wanneer hij rechtstaat.
    "Ieuwl! Noah, doe dat ding weg!"
    Grommend draai ik me om en loop naar beneden. Ik bind mijn badjas vast en vul twee glazen met water. Ik laat de bruistabletten erin oplossen en loop naar boven. Ik zucht opgelucht wanneer ik zie dat hij is aangekleed.
    "Niemand mag dit weten," herhaal ik kwaad.


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    But I still have this faith in the truth of my dreams.