• © Copyright IHEARTZAYNx
    Ik heb deze geopend omdat ForeverZaynx offline was toen het vorige topic vol was (:

Omgeving.

Er zijn twee gebouwen. Het hoofdgebouw en het bij gebouw. In het bij gebouw kun je alle kamers vinden en in het hoofdgebouw alle lokalen. Ook is er een bibliotheek beschikbaar in het hoofdgebouw. Er is een kantine en een ruimte om te chillen. Naast het bijgebouw is er een disco en een groot zwembad, want ook studerende jongeren hebben ontspanning, maar ook feestjes nodig. Middenin het hoofdgebouw tref je een buitenplaats aan. Het is bedekt met gras en er staat een prachtige fontein.

Verhaal:

Je droomt al een paar maanden over de universiteit en wacht tot je oud genoeg bent om je in te mogen schrijven. Wanneer het zover is, schrijf je je inschrijfformulier zo snel en precies mogelijk en stuur je hem die dag nog op. Wanneer je een paar weken later de brievenbus hoort gaan, spring je haastig van de bank af en sprint je richting de voordeur. 'Zit er een brief voor mij bij? Mag ik erheen?' Zijn de vragen die door je hoofd heen spoken. Als je de post hebt opgeraapt, lees je de namen die erop staan. Iedere keer als je jou naam er niet op ziet staan, gooi je ze in de lucht en kijkt verder. "Ik heb hem!" gil je wanneer je jou naam op een envelop ziet staan met het logo van de universiteit van jou dromen. Snel scheur je hem open en vluchtig lees je de brief door. 'Ik mag je welkom heten op de universiteit' Is het zinnetje waar je ogen op blijven hangen. "Ik mag erheen!" Gil je en maakt een vreugde sprong. Ik ben door.

Vakken pakketten:

Sport:
    ~ Theorie.
    ~ Turnen: Teske, Jessy, Amery, Tristan, Oliver, Audrey
    ~ Basketbal: Devin, May Lee, Alex, Timothy, Alive, Rose, Hayley, Noah
    ~ Vollybal: Jessy, Santana, Emma

Creativiteit:
    ~ Schilderen/Tekenen: Devin, May Lee, Alex, Oliver, Audrey, Noah, Emma
    ~ Fotografie: Teske, Santana, Amery, Tristan, Timothy, Alive, Rose, Hayley, Noah
    ~ Muziek: Teske, Santana, May Lee, Amery, Tristan, Oliver, Audrey, Rose, Hayley, Emma
    ~ Geschiedenis van de kunst: Devin,

Wereld.
    ~ Talen: Jessy, Devin, Teske, Santana, May Lee, Alex, Oliver, Audrey, Timothy, Alive, Rose
    ~ Economie.
    ~ Geschiedenis: Alive, Timothy, Noah
    ~ Geneeskunde: Amery, Alex, Tristan, Hayley, Emma

Rollen:

Jongens:

~ Alive. : Diapal
    ~ Devin Milan Wing. : ForeverZaynx
    ~ Tristan Wright. : DracoWeasley
    ~ Daniel Blake. : x Desire
    ~ Oliver Wright. : DracoWeasley
    ~ Adam Casta. : LovingStyles
    ~ Alex Samuel Jones. : Lacrima
    ~ Noah Tyler White. : SUMMERx
    ~ Timothy Jack Robinson. : IHEARTNIALLx
    ...

Meiden:

~ Audrey Lauretta Coronado. : IHEARTNIALLx
    ~ Teske Velez. : Midna
    ~ Hayley Celine Grey. : LovingStyles
    ~ May Lee Alexis Rodriguez. : IHeartMusicc
    ~ Pandora Mitchell. : thepineapple
    ~ Amery Hope Knight. : Lacrima
    ~ Santana Rivera. : Roosevelt
    ~ Eliza Josey Willows. : JaiRy
    ~ Emma May Mckenzie. : SUMMERx
    ~ Jessy Nora Moran. : ForeverZaynx
    ~ Rose Anne Tyler. : ZONNEBRIL97
    ...

Kamergenootjes:

~ Alive. : Emma May Mckenzie.
    ~ Daniel Blake. : Santana Rivera.
    ~ Tristan Wright. : Amery Hope Knight.
    ~ Alex Samuel Jones. : May Lee Alexis Rodriguez.
    ~ Oliver Wright. : Audrey Lauretta Coronado.
    ~ Devin Milan Wing. : Hayley Celine Grey.
    ~ Teske Velez. : Pandora Mitchell.
    ~ Adam Casta. : Eliza Josey Willows.
    ~ Noah Tyler White. : Jessy Nora Moran.
    ~ Timothy Jack Robinson. : Rose Anne Tyler.

Topic's:
    ...

Regels:

~ Maximaal 2 personage's.
    ~ Als je een personage hebt en je verandert je gebruikersnaam, moet je het even doorgeven.
    ~ Als je een personage heb en je bent voor een tijdje afwezig, moet je het melden
    (Anders gaat je personage weg).
    ~ Beslis niet voor elkaar, dat vinden de meeste niet prettig.
    ~ Seksuele teksten mogen, maar niet te heftig.
    ~ Respecteer elkaar en wees sportief!
    ~ Minimale leeftijd voor je personage's is 16 jaar.
    ~ De leraren worden gespeeld als je ze nodig hebt, of als iemand een idee heeft over, bijvoorbeeld, een uitje met een klas.
    ~ Je personages mogen niet té perfect zijn.

© Copyright IHEARTZAYNx

[ bericht aangepast op 24 feb 2012 - 16:32 ]

Tristan

"Oke ik weet eigenlijk niet of ik je wat kan bijbrengen aangezien je best wel veel weet en na de eerste grap weet je wel hoe alles in z'n werk gaat" grijnsde ik

If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

Rose

Alive dook van de duikplank en kwam perfect in het water terecht, "gaat het ?" vroeg hij toen hij bovenkwam en naar me toe zwom. "Ja hoor" mompelde ik hees, ik glimlachte opnieuw en zwom lichtjes naar hem toe.

[ bericht aangepast op 24 feb 2012 - 20:23 ]

Amery

Ik klapte vrolijk in mijn handen. "Mag ik nu de grap weten ?" vroeg ik waarna ik mijn smeek-gezicht opzette. Moest ik veel doen bij mijn ouders. Haha.

Tristan

"Nee sorry " zei ik

If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

Teske Velez

'Dan gaan we verdwalen in de kantine want ik heb honger,' hoorde ik hem zachtjes zeggen. Ik keek hem aan. 'Ik beslis,' zei ik en sloeg expres de verkeerde gangen in.

Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

[Sorry, ik moet mijn weekelijkse spuit krijgen, bestuur me maar hoor -- Wish me luck]

[Good luck ^^ Komt goed ;)]

Alive

'Ja hoor,' mompelt ze. Haar stem klinkt hees. Ze tovert een flauw glimlachje op haar gezicht tevoorschijn en zwemt dichter naar me toe.
    'Dat was... niet leuk,' imiteer ik haar grijnzend. De imitatie komt van zonet, toen we bij het einde van de wildwaterbaan waren.

Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

Rose

"Dat was inderdaad niet zo leuk" ik porde hem lachend in zijn zij en keek lief in zijn ogen. Terwijl ik zachtjes op mijn lip beet keek ik hem nog steeds lief aan. "En nu ?"

Alive

'Dat was inderdaad niet zo leuk,' zegt ze lachend en ze begint me in mijn zij te porren. Dan kijkt ze recht in mijn ogen en bijt zachtjes op haar lip. 'En nu?'
    'Nu mag jij iets bedenken,' zeg ik plagend. 'Eens kijken, ik heb bedacht om naar het zwembad te gaan. Ik heb bedacht om in de wildwaterbaan te gaan. Ik heb bedacht om van de duikplank af te gaan.' Alles som ik overdreven op mijn vingers op.

Rose

"Hee, ik dacht dat jij dit organiseerde" ik keek hem uitdagend aan en porde hem opnieuw in zijn zij en zwom nog een beetje dichter naar hem toe. "We kunnen..." ik keek even om me heen en had eigenlijk geen idee wat we nog konden doen.

Alive

'Hé, ik dacht dat jij dit organiseerde.' Ze port in mijn zij en kom nog dichter naar me toe. 'We kunnen...' Ze kijkt om zich heen en valt dan stil.
    'We kunnen...?' spoor ik haar aan.

Rose

"Uuhm..we kunnen..." begon ik opnieuw, ik wist echt niet wat ik moet zeggen en dat we nu zo dicht bij elkaar stonden. Niet dat ik het heel erg vond. Mijn wangen kleurde een beetje rood en ik grijnsde.

Alive

'Uuhm... we kunnen...' begint ze weer. Ze begint een beetje te blozen, waarschijnlijk omdat ze niets kan bedenken. Dan verschijnt er een grijns op haar gezicht.
    'Ga verder?'

Rose

"Ga verder" Alive kijkt me afwachtend aan en ik staar naar het water. "Ik heb echt geen idee" ik liet mijn blik kort naar zijn lippen gaan maar focuste me toen weer op Alive's ogen.