• © Copyright IHEARTZAYNx
    Ik heb deze geopend omdat ForeverZaynx offline was toen het vorige topic vol was (:



    Omgeving.

    Er zijn twee gebouwen. Het hoofdgebouw en het bij gebouw. In het bij gebouw kun je alle kamers vinden en in het hoofdgebouw alle lokalen. Ook is er een bibliotheek beschikbaar in het hoofdgebouw. Er is een kantine en een ruimte om te chillen. Naast het bijgebouw is er een disco en een groot zwembad, want ook studerende jongeren hebben ontspanning, maar ook feestjes nodig. Middenin het hoofdgebouw tref je een buitenplaats aan. Het is bedekt met gras en er staat een prachtige fontein.

    Verhaal:

    Je droomt al een paar maanden over de universiteit en wacht tot je oud genoeg bent om je in te mogen schrijven. Wanneer het zover is, schrijf je je inschrijfformulier zo snel en precies mogelijk en stuur je hem die dag nog op. Wanneer je een paar weken later de brievenbus hoort gaan, spring je haastig van de bank af en sprint je richting de voordeur. 'Zit er een brief voor mij bij? Mag ik erheen?' Zijn de vragen die door je hoofd heen spoken. Als je de post hebt opgeraapt, lees je de namen die erop staan. Iedere keer als je jou naam er niet op ziet staan, gooi je ze in de lucht en kijkt verder. "Ik heb hem!" gil je wanneer je jou naam op een envelop ziet staan met het logo van de universiteit van jou dromen. Snel scheur je hem open en vluchtig lees je de brief door. 'Ik mag je welkom heten op de universiteit' Is het zinnetje waar je ogen op blijven hangen. "Ik mag erheen!" Gil je en maakt een vreugde sprong. Ik ben door.

    Vakken pakketten:

    Sport:
    ~ Theorie.
    ~ Turnen: Teske, Jessy, Amery, Tristan, Oliver, Audrey
    ~ Basketbal: Devin, May Lee, Alex, Timothy, Alive, Rose, Hayley, Noah
    ~ Vollybal: Jessy, Santana, Emma

    Creativiteit:
    ~ Schilderen/Tekenen: Devin, May Lee, Alex, Oliver, Audrey, Noah, Emma
    ~ Fotografie: Teske, Santana, Amery, Tristan, Timothy, Alive, Rose, Hayley, Noah
    ~ Muziek: Teske, Santana, May Lee, Amery, Tristan, Oliver, Audrey, Rose, Hayley, Emma
    ~ Geschiedenis van de kunst: Devin,

    Wereld.
    ~ Talen: Jessy, Devin, Teske, Santana, May Lee, Alex, Oliver, Audrey, Timothy, Alive, Rose
    ~ Economie.
    ~ Geschiedenis: Alive, Timothy, Noah
    ~ Geneeskunde: Amery, Alex, Tristan, Hayley, Emma

    Rollen:

    Jongens:

    ~ Alive. : Diapal
    ~ Devin Milan Wing. : ForeverZaynx
    ~ Tristan Wright. : DracoWeasley
    ~ Daniel Blake. : x Desire
    ~ Oliver Wright. : DracoWeasley
    ~ Adam Casta. : LovingStyles
    ~ Alex Samuel Jones. : Lacrima
    ~ Noah Tyler White. : SUMMERx
    ~ Timothy Jack Robinson. : IHEARTNIALLx
    ...

    Meiden:

    ~ Audrey Lauretta Coronado. : IHEARTNIALLx
    ~ Teske Velez. : Midna
    ~ Hayley Celine Grey. : LovingStyles
    ~ May Lee Alexis Rodriguez. : IHeartMusicc
    ~ Pandora Mitchell. : thepineapple
    ~ Amery Hope Knight. : Lacrima
    ~ Santana Rivera. : Roosevelt
    ~ Eliza Josey Willows. : JaiRy
    ~ Emma May Mckenzie. : SUMMERx
    ~ Jessy Nora Moran. : ForeverZaynx
    ~ Rose Anne Tyler. : ZONNEBRIL97
    ...

    Kamergenootjes:

    ~ Alive. : Emma May Mckenzie.
    ~ Daniel Blake. : Santana Rivera.
    ~ Tristan Wright. : Amery Hope Knight.
    ~ Alex Samuel Jones. : May Lee Alexis Rodriguez.
    ~ Oliver Wright. : Audrey Lauretta Coronado.
    ~ Devin Milan Wing. : Hayley Celine Grey.
    ~ Teske Velez. : Pandora Mitchell.
    ~ Adam Casta. : Eliza Josey Willows.
    ~ Noah Tyler White. : Jessy Nora Moran.
    ~ Timothy Jack Robinson. : Rose Anne Tyler.

    Topic's:
    ...

    Regels:

    ~ Maximaal 2 personage's.
    ~ Als je een personage hebt en je verandert je gebruikersnaam, moet je het even doorgeven.
    ~ Als je een personage heb en je bent voor een tijdje afwezig, moet je het melden
    (Anders gaat je personage weg).
    ~ Beslis niet voor elkaar, dat vinden de meeste niet prettig.
    ~ Seksuele teksten mogen, maar niet te heftig.
    ~ Respecteer elkaar en wees sportief!
    ~ Minimale leeftijd voor je personage's is 16 jaar.
    ~ De leraren worden gespeeld als je ze nodig hebt, of als iemand een idee heeft over, bijvoorbeeld, een uitje met een klas.
    ~ Je personages mogen niet té perfect zijn.

    © Copyright IHEARTZAYNx

    [ bericht aangepast op 24 feb 2012 - 16:32 ]

    Alex

    "Met een lege maag, altijd" zei ik plagend terug. Ik liep de kantine in en nam nog wat broodjes die er lagen. "Oke, ik ben klaar" zei ik waarna ik begon aan mijn broodje.

    [Moet weg --]

    Teske Velez

    'Met een lege maag, altijd,' zei hij. We liepen de kantine in en hij pakte een paar broodjes die er nog lagen. 'Oke, ik ben klaar,' zei hij en hij begon aan één van de broodjes. Ik glimlachte naar hem. 'Wat wou je doen dan? We zijn al waar je wou wezen,' zei ik met een klein lachje.


    [Doei doei Lacrima ;d]

    [ bericht aangepast op 25 feb 2012 - 14:01 ]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Tristan

    "Nog maar 1 keer een grap was een beetje uit de hand gelopen " grijnsde ik


    ( ik moet gaan )


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Amery

    Ik begon te lachen en ging staan. "Ik kreeg echt voor de domste dingen strafstudie, bijvoorbeeld als ik dit deed in de gangen" zei ik waarna ik op mijn handen ging staan. Mijn shirt viel naar beneden waardoor ik een gil losliet.

    Alex

    "Ja dat is waar, maar nu heb ik wat ik wou dus laten we een geheime plaats zoeken" zei ik met een grijns.

    Teske Velez

    'Ja dat is waar, maar nu heb ik wat ik wou dus laten we een geheime plaats zoeken,' zei hij met een grijns. Ik keek hem glimlachend aan en trok hem zachtjes mee. 'Klink goed. Ik leid, jij onthoud de weg,' zei ik lachend en begon verschillende gangetjes in te slaan.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Tristan

    ik schoot in de lach om haar reactie
    "Wat wil je nog meet weten??"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Alex

    "Oh ja tuurlijk, want daar ben ik toch zo goed in" zei ik sarcastisch.

    Amery

    "Het is aan jou om een vraag te stellen Einstein" zei ik grijnsend waarna ik me gewoon liet vallen. Oke nu lag ik dus op mijn rug op de grond met nog altijd een blote buik. Net als op vakantie ! Jeaj.

    Teske Velez

    'Oh ja tuurlijk, want daar ben ik toch zo goed in,' zei hij met een sarcastische toon. Ik rolde met mijn ogen en keek hem aan. 'Jij bent hier de Einstein,' zei ik tegen hem.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Alex

    "Einstein moet geen weg onthouden, piraten daarentegen" zei ik op een veelbetekende toon. "Maargoed, was het links, links, rechts, links, rechtdoor, rechts ?".

    Tristan

    "Ik weet even geen vragen daarom vroeg ik weet jij wat" grijnsde ik


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Teske Velez

    'Einstein moet geen weg onthouden, piraten daarentegen,' zei hij. Ik keek hem verbaasd aan. 'Maargoed, was het links, links, rechts, links, rechtdoor, rechts?' vroeg hij. Ik haalde mijn schouders op. 'Kan bes, maar ik leid. Ik onthoud niet,' zei ik met een klein lachje. Ik pakte zijn hand weer beet en ging weer paar gangetjes in. 'Waar moesten we ook al weer heen?'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Alex

    "Weet ik niet, jij leidt, ik onthoud alleen maar" zei ik grijnsend.

    Amery

    "Oke, echt de meest random vraag ooit, hoeveel vriendinnetjes heb je al gehad ?" vroeg ik starend naar het plafond. Serieus, raar patroon.

    [Dilemma, waarom weent Selena bij Hit the lights in Argentinië ? Hmm]

    Teske Velez

    'Weet ik niet, jij leidt, ik onthoud alleen maar,' zei hij grijnzend. 'Ik leid. Jij onthoud, dus jij onthoudt waar we heen moesten,' zei ik terug. Ik stopte met lopen en keek hem aan. 'Ik leid er alleen maar heen. Nu jij weer,'

    [Als ik niet reageer ben ik eten]

    [ bericht aangepast op 25 feb 2012 - 16:51 ]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Alex

    "Je hebt gezegd, onthoudt waar we lopen, ik onthoud dus alleen maar de gangen waar we al zijn geweest, niet die waar we naartoe zouden moeten gaan" zei ik, "Ik kan je dus alleen maar zeggen waar we naartoe moeten voor terug naar de kantine tegaan maar dat leidt waarschijnlijk niet naar een geheime plaats".